Die van mij staat zonder deken en zit ook nog redelijk kort in het haar. Het haar is wel iets dikker geworden, maar echt winters, nou.. nee... Ik maar van de week wel weer wat foto's. Vakantie he, dan zie ik haar ook weer eens in het daglicht
Haha Hendrik heeft vooral aan het begin van zijn hals een dikke vacht, voor de rest val het nog best wel mee, natuurlijk wel dikker, maar vorig jaar was het meer dan dit jaar.
Macho staat ook nog heel dun in zijn vacht,hij staat onder een 150 gram deken. Plus dat hij door het mooie weer van de laatste maanden nog steeds heel bruin is,normaal was hij om deze tijd alweer zwart.
meestal rij ik alleen op een trensje maar heb deze voor als ze iets te hyper wordt en met kerstballen naast oren enzo dit even der in. Oja het is een pelham eigenlijk gewoon een stang en trens in 1. Hij is wel gewoon gebroken.
Het was vroeger een dekhengst uit Engeland, maar het is nu een ruin. Hij is 6 jaar. Zijn naam is Big Joe. tjaa wil je meer van hem weten stuur dan maar een pm
Ik zijn ernome sokken aan het kammen
mYn lekkerding
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 26-12-06 23:01, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:Max 2 foto's, zie TITEL!
nou ik hoop dat het mij ook eindelijk is gelukt om een foto van mijn kanjer te plaatsen (met behulp van een kennis). Let niet op de combinatie jas/broek, haha.
ik zal nog even uitleg geven bij de vorige foto want ik was even aan het uitproberen of ik nu zelf ook foto's op dit forum kan zetten. het is dus gelukt
De foto is gemaakt in september toen ik m lekker had afgespoten.
Dus Chas, ik heb 2 foto's van Ray geplaatst dus kun je nog even van m genieten.
Snowdon is eigenlijk de baas over hengstje Fedor, maar hij is momenteel wat ziekjes... en dus zwakker dan Fedor en loopt dus al weg zodra Fedor er aan komt (je hoort nog net geen diepe zucht ) Maar ze kunnen echt onwijs heerlijk spelen