[TI] [HK]LGVIIII - Harig en bont, draven we topic #4 samen rond

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Nimby

Re: [HK]LGVIIII - Harig en bont, draven we topic #4 samen rond

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-14 00:27

Wat leuk! En gezellig.

_Patrick_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-14 01:26

Lotte waar haal je de tijd vandaan!
Jij hebt denk te weinig uren in een dag

draaakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-14 07:07

Gezellig Lotte! Leuk hoor!

Mira een hengst uhhhh, merrie aan haar touwtje :P

Het is hier enorm mistig, mooi gezicht altijd wel :)

Mira283

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-14 09:59

Kon die merrie wel achter het behang plakken met die acties van dr. Zelfs Amigo had nooit van zulke fratsen.

J_E

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-14 10:27

Gaat vlug zo ;)
Beterschap allemaal, ook met humeur. :(:)
Wat zonde van dat veulen Chimello.

Die singelstoten kruisen ga ik proberen en de singel achterstevoren ook. Hoop dat ik iets vind zonder de staartriem te gebruiken, maar goed, daar had ze ook geen hekel aan. Vraag me alleen af het niet slecht is voor de rug ofzo, komt toch wel iets druk op natuurlijk.
Bedankt voor de tips! :j

jorretje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-14 10:45

Houd niet van chocolade?! Huh?! :? :oo

Was ook mijn eerste gedacht hoor Lotte, misschien weten ze niet beter, maar dan dan ga je je toch verdiepen vóór je een veulen aanschaft.. Of je vraagt om hulp.
Goed hoe dan ook wordt je er verdrietig van, tenminste ik wel.

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-14 10:46

Die brosse chocolade van de aldi is zooo lekker

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-14 10:48

Hoe heb je de singel nu dan joanne? Heel veel mensen doen die anatomische singels namelijk verkeerd om. En dan helpt het weinig

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-14 10:50

Snackie schreef:
Die brosse chocolade van de aldi is zooo lekker

Alle chocolade is lekker :9 ok puur niet dan.

Mijn lijfspreuk
Afbeelding

Nimby

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-14 10:58

_/-\o_

J_E

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-14 11:00

Ik heb deze, plaatje gejat :o
Afbeelding
als je naar de uitsparingen kijken zou die kant naar voren moeten, echter als je hem als banaansingel wilt gebruiken moet hij volgens mij andersom. Daar was ik inderdaad nog mee aan het prutsen.

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-14 11:00

Ik zeg altijd dat ik een vent ben ik het lijf van een vrouw, werkelijk waar, ook emotioneel. Dus wellicht dat daar mijn -niet-extreme-drang naar Chocolade vandaan komt.

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-14 11:08

JoanneE schreef:
Ik heb deze, plaatje gejat :o
[ Afbeelding ]
als je naar de uitsparingen kijken zou die kant naar voren moeten, echter als je hem als banaansingel wilt gebruiken moet hij volgens mij andersom. Daar was ik inderdaad nog mee aan het prutsen.

Idd de 'golvende' kant hoort naar voren.

Hahaha Leo. Je naam klopt daar ook nog bij :') of zullen we het maar houden op Lief En Onschuldig

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-14 11:35

Eeeeens! Puur is goor ;(
Straks bijlezen net terug van de kapper met ontkruld haar wooo

Jane2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-14 12:52

Ik zou de golvende kant naar achteren doen. Je wil dat de singel stoten op zijn plaats blijven maar de singel glijd anders naar voren.

draaakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-14 18:50

Zou fijn zijn als dat zou helpen Joanne, de pommelmaat is wel goed toch?
Singel zo dicht in haar oksel lijkt me niet lekker zitten, maar dat het zadel dan ook over de schouder heen komt is wel heel vervelend.

Sommige mensen weten inderdaad niet beter, dat is eigenlijk heel zielig. Maar toch vind ik het ook wel een tekortkomming dan... Als je een paard koopt mag je je er ook wel een beetje in verdiepen. Iedereen doet het op zijn eigen manier...

Na een jaar in een chocolaterie is voor mij het lekkere er wel van af. Chocolade ruikt zo enorm sterk, en je blijft er zelf ook lang naar ruiken. Nu vind ik alleen chocolade met een lekkere vulling nog lekker. (hazelnoot praline, of die oreo vulling van milka :D )

Vandaag na mijn werk lekker een flink stuk met Khaleesi gewandeld. Het was echt heel lekker zonnig. Iedereen was buiten in de tuin bezig leek het wel, en op de weg ook druk, dus Khaleesi heeft weer mooi kunnen wennen aan alle grasmaaiers, boormachines, palletwagentjes op het fietspad, brommers, motors, vrachtwagens, maiswagens en gillende kinderen. Ze vind het allemaal wel prima :D

Nientsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-14 19:43

Mmmmmm Chocolade :9

Nientsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-14 21:02

Knappe Khaleesi!

Oehh ik heb zin in vrijdag!
Dan hebben Feike en ik weer les van de staleigenaresse! Vind haar lessen echt leuk! En sinds Feike en ik bij haar lessen, gaan we beiden zo vooruit :D
Al helemaal nu we, steevast, elke week en waar mogelijk 2x per week lessen :D

En zonet ook met een stalgenootje afgesproken om zondag een rustige buitenrit te maken, yay!!

En zaterdag komt de zadelmaker voor de eerste zadelcontrole, die krijg je gratis bij aanschaf van een zadel.

3 gevulde dagen dus! :D

tinkerplein

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-14 22:05

Nimby

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-14 23:09

Carolien wat een moeilijke beslissing. Maar wat is hij mooi zeg. Dat zal lastig worden met mensen die op zijn uiterlijk afkomen maar er zelf niet ervaren genoeg voor zijn? heb je een bepaald baasje op het oog?

Iedereen beterschap die ziek is (hopelijk intussen beter?) Inclusief Noedel met de onuitsprekelijke naam. Kan je daar eigenlijk wat aan doen, bloedarmoede? zijn er supplementen met ijzer voor oid?

Jane je clinic klinkt erg intensief en leerzaam. Bedankt voor het verslag. En wat goed van Storm dat hij er zo cool heenging. En gelijk de eerste keer al op travers uitkomen, wauw! Waren zijn sokken nog schoongebleven?
Lor ik dacht dat je alleen ging oefenen met Jack zijn oren. Intussen rijd je dus hoofdstelloos rond! Heb je dit nu met een instructeur gedaan of zelf uitgevonden? Filmpje zou inderdaad super zijn :)
Claudia is jullie paardje er al?
En Maartje bijna naar je nieuwe huis. Wat zijn je foto's heerlijk van het buitenrijden. Lieve oortjes.
Nientsje wat fijn dat het zo goed gaat met je les. En in het bos kijkt hij er ook blij bij :)
Naomi lekker aan het lessen.
En Niene een gaaf filmpje. Wat braaf is Roos, leuk met je honden erbij. Heb je de manen eigenlijk altijd in een vlecht? klopt het dat deze vlecht dan wel bovenlangs is gevlochten?
Joanne wat wordt je veulen groot! hopelijk blijft je zadel nu liggen als je je bananensingel omdraait (weer wat geleerd)

Lotte bedankt voor de bituitleg. Ik had een lichte voorliefde voor D-trenzen maar dit is nog duidelijker lijkt me dan. Het afsturen met de leadrope ging inderdaad op opjagen lijken toen ik dat in mijn eentje met Tess probeerde. Ze ging steeds harder en het voelde steeds minder goed. Misschien dat ik het later weer eens kan proberen als ik het ook zelf wat subtieler kan. Het aan de hand of samen werken gaat juist veel makkelijker. Ik doe het trouwens niet iedere dag. Soms krijgt ze alleen een aai of minipoetsbeurtje, zolang ze nog overdag lekker op de wei kunnen. Dat gaat helaas vanaf nu minder worden ivm afbouwen naar de winter :\

Ik wil nog wel graag kwijt dat de keuring zo leuk was! Mijn allereerste keuring, heb veel gezien en veel tips gehad. En een hoop mensen gesproken. Het leuke is dat er weer een aantal dezelfde Tinkers waren als op de Tinkerdagen. Bart en Bram, hij is van dezelfde mensen waar Rockstar van is, wat is die gaaf zeg. En die hele voorwaartse Dunmore Lad, ook leuk om te zien. En Elke, wat een vriendelijke mooie merrie en leuk om te zien hoe haar eigenares haar bij het losrijden zo rustig maakt.
Het lijkt me superleuk om in juni met Tess naar de keuring te gaan, áls ze dan zover is. Een halfbroertje (twee jaar ouder) had deze keuring een tweede premie gekregen. Dus als dat iets zegt... Maar misschien is het voor merries strenger? (met een ruin kun je geen schade meer aanrichten, zeg maar)

Trouwens Lotte (voor het eerst IRL gezien tijdens de keuring) jij zag er opmerkelijk fris uit voor een hele nacht niet slapen ;)

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-14 23:16

Komt vast een mooi baasje voor carolien, sterkte.

Was je ook op de keuring zaterdag Nimby? Ik was er alleen smorgens.

Noedel.krijgt idd supplementen maar springt alweer vrolijk in het rond :) morgen even rondje longeren oid, kijken of meneer er weer zin aan heeft.

Nimby

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-14 23:22

Ik was er pas vanaf uur of 11 zaterdag. Wat suf ik had jou en Noedel dus ook IRL kunnen zien! volgende keer moet ik beter opletten.
Ik heb wel die hengst Bing zien lopen.
(Ik was er wel zonder paard, die is net twee en moet ook nog leren in een trailer te rijden.)

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-14 23:33

Ik was ook zonder paard hoor. Stond bij type inspectie

Nimby

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 00:23

O omdat ik ergens las dat je voortijdig uit je proef was gegaan, ik dacht dat je dan dressuur had meegedaan bij de keuringsdag. Maar was dus ergens anders begrijp ik nu.
Het is ook veel te laat voor helder denken :z

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 00:33

Haha ja dat was zondags met Mn dressuurwedstrijd :)