[TI] Tinkerdagen Leusden 2014!!!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

M_D_H

Re: Tinkerdagen Leusden 2014!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-14 08:13

Ik zal vanavond even vragen hoe laat wij er zijn, maar denk dat het wel goed komt

MichelR

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-14 09:37

Ik heb een puntje wat ik toch even als organisator van het tinkerfeestje wil melden:
Ik (en dat is niet om te klagen) merk dat steeds meer deelnemers alleen maar een vaste stal willen (om wat voor een reden dan ook). Ik wil hierin duidelijk terug naar de basis dat ik onze eigen Brinco-stallen heb en aanvullend eventueel de stallen van Herry (die uiteraard hoopt dat hij geen stallen leeg heeft voor mij, maar dat terzijde).
Ik vind een geval als Marjan met Tinker Leo een uitzondering op de regel waarvoor ik graag een stal van Herry wil vastzetten.
Wat ik hiermee wil zeggen: in de toekomst moet je gewoon rekenen op een Brinco-stal. Verwacht je problemen, ga dat thuis oefenen (zeg ik lekker simpel :o ).

Ik heb er ook geen probleem mee dat deelnemers stallen delen, maar geef dat even door. Dat weet ik in geval van calamiteit wie ik moet bellen (zoals in mei met Bart).

Eigenlijk is het met de stallen hetzelfde als met de 'camping'. Het is basis en dat moet zo blijven. Dus geen elektra of voortenten/partytenten oid en dus ook gewoon Brinco stallen.

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-14 09:55

Heb een vrij gegronde reden om het te vragen, maar snap je punt. Kijk wel hoe ik het oplos van het weekend, vast wel iemand zo lief om een keer een emmertje mee te nemen voor me :D

Ewan

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-14 10:01

Relaisspringen zijn (nog) niet genoeg deelnemers... :(

Dus mensen die nog twijfelen... gewoon mee doen!

Hoop dat het doorgaat, kijk juist naar dat onderdeel erg uit om te doen....

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-14 10:46

He wat jammer :( had er net zo'n zin in Marlie! Hopelijk melden zich er toch nog meer aan :)

Tip voor de brinco stallen, neem n goede waterbak mee die je op kan hangen, geen emmer :') ik had er niet op gerekend vorige x (stom..verwend door de Stal vd X daarvoor, was van herry) en n emmer opgehangen, en.dat heb ik geweten...

Ben nog steeds superblij met hoe snel iedereen heegt gereageerd en dat er zo goed voor mn mannetje is gezorgd toen het was gebeurd! Echt toppie!

Niene87

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-14 10:52

Even voor mijn beeldvorming.. als je dus in de Brinco stallen bent ingedeeld is er geen watervoorziening? Dien je dus zelf even een emmer mee te nemen daarvoor?
(Niet vervelend bedoeld) Maar dan schrijf ik die emmer even op het lijstje ;) hahaha
1e keer tinkerdagen he
Heb al wel een lijst met wat er mee moet hopelijk niks vergeten...

Cooltje24

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-14 11:22

Ja klopt in die stallen is geen water dus je zou even een emmer of op hang voerbak mee moeten nemen ;)

Suusenmalvin

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-14 11:22

Niene87 schreef:
Even voor mijn beeldvorming.. als je dus in de Brinco stallen bent ingedeeld is er geen watervoorziening? Dien je dus zelf even een emmer mee te nemen daarvoor?
(Niet vervelend bedoeld) Maar dan schrijf ik die emmer even op het lijstje ;) hahaha
1e keer tinkerdagen he
Heb al wel een lijst met wat er mee moet hopelijk niks vergeten...

Oe, dit wist ik ook niet.. Maar een emmer ophangen is dus ook geen succes. Wat doen jullie dan? Zo'n voerbak met haken?

Suusenmalvin

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-14 11:23

Cooltje24 schreef:
Ja klopt in die stallen is geen water dus je zou even een emmer of op hang voerbak mee moeten nemen ;)

Hahhaah dit dus ;)

Niene87

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-14 11:25

Thnx ga ik nog even op lijstje bij schrijven :)
Nog meer mensen met lijstjes die ze hier even willen delen kan ik kijken of ik alles heb :list:

mascha_king

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-14 11:27

Op ( bijna) alle meerdaagse wedstrijden waar je stallen kan huren zijn t " brinco " stallen . Bij een uitzondering krijg je een vaste stal. Bij NSVT idd eigenlijk altijd een vaste.. maar das echt luxe. Ik ga al jaren nationaal en internationaal op concours en 3/4 daarvan zijn verplaatsbare boxen en moet je echt je eigen voer en waterbak voorzien. Bij mij dus altijd standaard in trailer of vrachtwagen. .. heb er ketting aan en een karabijn haak.

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-14 11:44

Hoe ga je slapen nienke? Houd er rekening mee dat als je blijft slapen op de 'camping' en je je trailer daar inzet, je tot zondag finaal ingeklemd bent door te tenten etc he? Heb je een tent, ben je wel mooi mobiel en kun je afbreken, trailer zou ik naast de camping paddock plaatsen

Ewan

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-14 11:54

Niene87 schreef:
Thnx ga ik nog even op lijstje bij schrijven :)
Nog meer mensen met lijstjes die ze hier even willen delen kan ik kijken of ik alles heb :list:

Vergeet geen voer mee te nemen, stro en hooi is er... maar bix of muesli niet :)

Niene87

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-14 12:19

Staat op lijstje bedankt :)

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-14 12:47

MichelR schreef:
Ik heb een puntje wat ik toch even als organisator van het tinkerfeestje wil melden:
Ik (en dat is niet om te klagen) merk dat steeds meer deelnemers alleen maar een vaste stal willen (om wat voor een reden dan ook). Ik wil hierin duidelijk terug naar de basis dat ik onze eigen Brinco-stallen heb en aanvullend eventueel de stallen van Herry (die uiteraard hoopt dat hij geen stallen leeg heeft voor mij, maar dat terzijde).
Ik vind een geval als Marjan met Tinker Leo een uitzondering op de regel waarvoor ik graag een stal van Herry wil vastzetten.
Wat ik hiermee wil zeggen: in de toekomst moet je gewoon rekenen op een Brinco-stal. Verwacht je problemen, ga dat thuis oefenen (zeg ik lekker simpel :o ).

Ik heb er ook geen probleem mee dat deelnemers stallen delen, maar geef dat even door. Dat weet ik in geval van calamiteit wie ik moet bellen (zoals in mei met Bart).

Eigenlijk is het met de stallen hetzelfde als met de 'camping'. Het is basis en dat moet zo blijven. Dus geen elektra of voortenten/partytenten oid en dus ook gewoon Brinco stallen.

Ik snap je punt Michel,
Maar mijn reden om hem in de stal van Herry te willen is natuurlijk de stress die hij krijgt van de constante aanloop van paarden en mensen en het feit dat hij in de stal van Herry wel drinkt... :o

Het oefenen daarvan heeft tot nog toe geen effect gehad, vandaar dat ik toch graag een stal van Herry tot mijn beschikking heb...
maar ik snap je punt heel goed :)

carolina1278

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-14 13:04

*\o/* ook hier begrip voor je standpunt *\o/*

Yinx staat ook zeker rustiger in een vaste en vooral dichte stal, maar als die er niet zijn, of ik ben er niet ingeloot dan richten wij de brinko vier sterren stal mooi in ;)

Ik heb 2 waterbakken met haken en twee emmers voor het voer, daarnaast 2 jerrycans die ik kan vullen en kan laten staan bij de stal, zodat je niet telkens met emmers hoeft te slepen.. tenminste als de mensen zo netjes zijn om niet jouw water te gebruiken en ze niet meer te vullen }>

Maar ik vind dan wel (mijn mening en dus zeker GEEN klacht, of sneer naar de organisatie :+ ) dat er buiten de 1 of 2 echte uitzonderingen en wel gerouleerd zou moeten worden met de eventuele beschikbare vaste stallen en niet dat telkens dezelfde mensen een vaste stal toegewezen krijgen :o

carolina1278

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-14 13:26

Hierbij mijn lijstje :list:

Dressuurzadel met dressuursingel
VZH zadel + singel
Hoofdstel + bit + teugels
Halster + halstertouw
Cap
Dressuurzweep bruin
Paspoort Yinx
Startkaart
Proeven
Verzekeringspapieren
Goed gevulde poetskist
Neusnetje reserve
Jasje 2x
Creme broek + shirt 2x
Handschoenen
Plastroncreme met speld
Stropdas Erik
Haarding
Sporen
Laarzen + tas
Fleecedeken
Zomerdeken dik en dun
Vliegendeken groen
Hals dun
100 grams + hals
Dekentas
2x dressuurdek
1x gewoon dek
Dekjestas
Extra bilkoorden 2x
Electyrolyten in flesje
Spuit
Ton met voer
Voerschep
Doos snoepjes
2x voerbak
2x Emmer
2x 10L jerrycan
Grote bak
Bruine handdoek
Dekenhanger
Hoofdstelhaak
Zadelhouder
Zeil
2x stretcher
2x matrassen
Hoeslaken
2x hoofdkussen
Dekbed + dekbedovertrek
Slaapzak
Fleece dekens
Doeken tbv ramen
Hangzak trailer
Lampen in trailer
Grote zaklamp
Tafel blauw
2x stoelen
Kleding
Jassen
Schoenen
2x handdoek
Toilet artikelen
Medicijnen
Doosje met naald en draad
Laarzen schoonmaakspul
Zonnebril
Reservebril
Geld
Camera’s
Mobiel + oplader
Gaspit
Eten en drinken

MichelR

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-14 13:36

ik ben het met je eens Carolina.
En nee, ik vind de reden van Desiree (sorry dat ik jou even als voorbeeld neem) geen reden voor een vaste stal. Deze reden geeft 90% van de deelnemers waarom ze een vaste stal willen. dit is precies het punt waarom ik dit punt wilde maken.
Dat Desiree nu in een vaste stal staat is puur toeval. Volgende keer kan ze net zo goed in een Brinco stal terecht komen.

Ewan

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-14 14:02

Zaterdag gaan wij met een groepje uiteten naar www.silver-river.nl.

Mocht er nog iemand mee willen, dan moet ik het vandaag weten i.v.m. de reservering.

tinkie45

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-14 14:25

ben het met jou standpunt eens.
en heb er weer beren zin in :j {:} 8-) {:}

SIEMxFUNNY

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-14 16:45

Ik ben blij dat er uberhaubt stallen zijn om te reserveren :)
Ben het zeker met Caroline eens.

Komt nu weer erg dichtbij. Aftellen *\o/*

tinkie45

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-14 16:53

*\o/* yeah *\o/* nog maar 4 dagen *\o/*

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-14 17:06

Pffff waarvan ik er nog 3 heel veel moet werken -O-

tinkie45

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-14 17:20

Leonoor schreef:
Pffff waarvan ik er nog 3 heel veel moet werken -O-

Arme jij :(:)

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-14 17:26

Ja komt eigenlijk zwaar belabberd uit, maar soit, so be it! Hoort erbij natuurlijk ;)