Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Niene87 schreef:Even voor mijn beeldvorming.. als je dus in de Brinco stallen bent ingedeeld is er geen watervoorziening? Dien je dus zelf even een emmer mee te nemen daarvoor?
(Niet vervelend bedoeld) Maar dan schrijf ik die emmer even op het lijstjehahaha
1e keer tinkerdagen he
Heb al wel een lijst met wat er mee moet hopelijk niks vergeten...
MichelR schreef:Ik heb een puntje wat ik toch even als organisator van het tinkerfeestje wil melden:
Ik (en dat is niet om te klagen) merk dat steeds meer deelnemers alleen maar een vaste stal willen (om wat voor een reden dan ook). Ik wil hierin duidelijk terug naar de basis dat ik onze eigen Brinco-stallen heb en aanvullend eventueel de stallen van Herry (die uiteraard hoopt dat hij geen stallen leeg heeft voor mij, maar dat terzijde).
Ik vind een geval als Marjan met Tinker Leo een uitzondering op de regel waarvoor ik graag een stal van Herry wil vastzetten.
Wat ik hiermee wil zeggen: in de toekomst moet je gewoon rekenen op een Brinco-stal. Verwacht je problemen, ga dat thuis oefenen (zeg ik lekker simpel).
Ik heb er ook geen probleem mee dat deelnemers stallen delen, maar geef dat even door. Dat weet ik in geval van calamiteit wie ik moet bellen (zoals in mei met Bart).
Eigenlijk is het met de stallen hetzelfde als met de 'camping'. Het is basis en dat moet zo blijven. Dus geen elektra of voortenten/partytenten oid en dus ook gewoon Brinco stallen.