Fraske ik vind het echt heel leuk om te zien hoe die twee kleine dropjes zijn opgegroeid tot twee stevige knollen...
annelot
Geplaatst: 27-12-10 08:34
Bing en Samba zijn 2 knappe mannen geworden!
Wat is het toch mooi om onze paardjes in de sneeuw te zien, het levert weer prachtige plaatjes op.
Bij ons is de sneeuw nu weg maar hier nog 2 foto's met een klein laagje
Ryon
Eve
JPTinkers
Geplaatst: 27-12-10 09:43
snowdon voor de slee, dat hebben wij gister nog geprobeerd maar de sneeuw was te diep bing en samba beiden grote knullen geworden ryon hmmmm en grid met een super brede dame
RTM
Geplaatst: 27-12-10 10:50
Jeetje Joella, wat een sneeuw bij jullie! Niet normaal!
Wat een gave plaatjes allemaal weer kom nog een oude bekende van me tegen, Sya Eerste tinker waar ik op heb gereden heb nog een hele berg fotos van haar thuis
haha ja gaaf he , was ook echt te gek neev heeft echt zo'n mooie warme kleur he
Toushie
Geplaatst: 27-12-10 11:45
heel erg leuk al die winterfoto's en kerstkaarten.
_Roosmarijn_
Geplaatst: 27-12-10 14:30
Die Ryon en Eye, wat een gave aftekeningen hebben die!
*stil uit een filmpje*. Gipsy voor het eerst voor de slee, vorige week donderdag. Aan het begin zo bang, daarna zó knap en braaf!
starjo
Geplaatst: 27-12-10 19:16
Onze knappe mannen Bing en Samba hier boven Wat is Eve ook een mooie merrie @Wilgje , idd wat hebben jullie veel sneeuw. Wij hebben al aardig wat maar bij jullie menn Wat doet neev het goed op de foto ,mooi
Hier nog ff ik met mn mannetje FF je oren naar voren Bing Even rondje voorzichtig draven, wel even eng zo voor het eerst zonder zadel ivm mn rug, maar ging goed
Wauw,wat een heerlijke sneeuwfoto's! Vooral die Bandit,wat gaat hij diep in de sneeuw!
Gawain staat in een stuk weiland van ruim 10 hectare. Een deel is ijs geworden door het kwelwater. Ze worden bijgevoerd. Door de sneeuw zijn de paarden echt super wit geworden!