Dinsdag, en als ik het een beetje slecht tref moet ik gelijk in het ziekenhuis blijven voor nader onderzoek Leuk
Gaaf Nienke! Eigenwijze, eigenwijze Joyce toch Goed van je dat je toch gegaan bent hoor. Wanneer krijg je de uitslag van het onderzoek? Edit: dinsdag Heb je nog tips gekregen voor de komende dagen?
Jeetje Joyce, vind het echt goed van je dat je naar de dokter bent gegaan, k hoop echt voor je dat het mee valt dinsdag
He hoi diane eindelijk weer even hier, gezellig wijffieAhhh dat kind, blij dat ze hem toch onder narcose wilde helpen.Ziekte van crohn is zeker niet niks en kom je nooit meer vanaf.Bij Ruud zit het in de Familie.Hier lekker Witlof gegeten met aardappeltjes en draadjes vlees
Met Boyan gaat het super! Hij blijft een kleine uk, maar hij wordt wel breed!Bonita gaat goed inderdaad, ze slaapt nog wel veel, maar is wel fit verder! De mest is nu weer bijna keutels.
WinSel schreef:Oke, ik lees het dan wel als k het boekje thuis heb Weetjij hoeveel blz die heeft ? Geen idee, het heeft geen paginanummers Het is ongeveer een centimeter dik..
Haha oke Nou er staat vast genoeg info in Je hebt trouwens erg mooie paarden Bestaat dat tijdschrift, Tinkerland nog ? zoja waar kan k mij dan lid maken ?
Is er dan een ander tinker tijdschrift of helemaal niks meer ?Ik zit nog niet zo lang in het tinkerwereldje, maar ben er zeker wel in geinteresseerd