Wij hebben wel eens een nest jonge muisjes verzopen, zaten in de voliere....
LBLGypsyCobs
Geplaatst: 27-11-09 22:33
snowdon schreef:
Denise is echt op dreef
Waarom een spin als tattoo als je er bang voor bent?
Heb heel de dag al van die vlagen. Op het werk ging het over een grietje wat het halve dorp al had gehad. Waarop ik zei dat ze zelfs haar benen had genummerd zodat ze ze beter uit elkaar kan houden.
Deze engerd zat een tijdje geleden in huis in de woonkamer. Heb me vriend gebelt was nog op het werk maar gelukkig al klaar En toen dat beest ging lopen,toen hij er nog niet was,je had met niet willen horen . toen wilden de katten hem ook nog pakken,dus ik schreeuwen naar ze NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE WEGGGG. . Ow wat was ik bang
D_Travis
Geplaatst: 27-11-09 22:35
dag vriendjes en vriendinnetjes lol
Welkom Desiree!! Leuke tinkerman heb je!!
Joyce onwijs gaaf zadel!!
Hanco wat een scheettie zeg haha
Leon lekker zonder zadel t bos in geweest!! Nice EN Chayenne een Baby Tummy cool!! Fijn dat het met little Sierra zo goed gaat!
Muisje in huis hahahah
Oh my.. kruisspinnen dood en dood eng vind ik ze, net als bijna alle andere insecten gadver gadver
Mayo had twee jaar terug in de zomer de rijslaarzen achtr in de auto gelegd, waren bij de paarden eerst ff frutten enzo, toen wilden we gaan rijden dus zij deed dr laars aan.. kon niet verder.. voelde wat bij dr voet draait laars om: Ploing Ploing Ploing allemaal baby muizen.. gadver gadver
net bevallen dus, in die laars, dus OF die muis zat al in de auto? Of die muis zat al in de laars.. ( wat we denken, aangezien zij ook katten heeft en maybe hebben die die muis mee genomen, en is die muis die laars in gevlucht oid..
LBLGypsyCobs
Geplaatst: 27-11-09 22:39
Volgens mij hoor ik nu de eerste zuiver zingen bij X-factor
ja en bovenal heel smerig, gelukkig was het niet mijn laars, gadver dan voel je wat viezigs zachtigs onder aan bij je tenen, druk je even door.. GROWSE ik denk er niet meer aan terug
ga trouwens ff verkassen wil ook postars kijken, dus slinger benden ff de laptop aan