Geniet er van Sita!!!!!! komt helemaal goed! Tot laters
grid
Geplaatst: 05-08-09 22:28
tot de 14e en dan willen we natuurlijk volledig verslag incl Foto's
ellieellende
Geplaatst: 05-08-09 22:36
Goede avond!
Denk, zal nog snel ff op Sita reageren, dan leest ze het nog! Fijn Nathalie dat de caavjes al meteen vriendinnetjes zijn! sow.... twijffel er zelfs aan of die kerel het kan navertellen.... Heb me net ingeschreven Ingrid
Lekker gelest, zonder zweep of wat dan ook. Zweep moest ik dus afschaffen van de leraar, omdat Niamh er niet op de juiste manier op reageerd. Ik bereik met een tik vd zweep helemaal niks. Ik beledig haar er alleen maar mee Wat dan resulteerd in een bok of een vreemd sprintje/sprongetje. Ze liep goed, maar hij denkt dat ik op lange termijn meer geholpen ben met een spoortje, als de training verder vordert.... we zullen zien
Grit
Geplaatst: 05-08-09 22:37
Goeieavond!
Chanel; sterkte, al is de goede keuze, blijft toch moeilijk en verdrietig
Sita; succes met verhuizen. Zometeen heb je alles op jullie mooie stek, wat zal dat heerlijk voelen !!
Renate is gearriveerd . Lief koppie
En verder weet ik het niet meer
Grid; ik moet dus snel gaan inschrijven. Hoe doen jullie dat met de twee proeven?? Allebei de binnenbakken of in groepjes achter elkaar?
"veilig" thuis van het werk . Alleen nu schijnt er ook van binnenuit gestolen te worden. Dus ik wil lekker naar buiten huppelen, ja hoor. Tassencontrole en zo'n metaalding langs je lijf. Wat heb ik daar een hekel aan . Fijn van die collega's die het verpesten, die zullen hun buit nu voortaan wel buiten ergens droppen ofzo. Dus zo'n controle werkt toch niet
Rijswijk Zuid-Holland, Rijswijk Noord-Brabant of Rijswijk Gelderland?
ellieellende
Geplaatst: 05-08-09 22:59
Ik wist wel dat ik ook weleens in een Rijswijk moest zijn Ik twijffel of ik er vandaag ergens doorheen ben gekomen??? Volgens mij was het echt Rijsbergen?? Pffff, ik heb mijn rijbewijs gehaald en een auto met tomtom gekregen, ik ben topografish helemaal mislukt! weet nergens geen weg zonder tomtom!
Grit
Geplaatst: 05-08-09 23:00
Ik was daar voor mijn werk (koerieren). Zat de hele dag in Den Haag en omgeving. Dan was het Judith. Ik heb niet naar het merk gekeken, zag de bekende stickers en dacht.... Tja, wat dacht ik eigenlijk
ik heb me ingeschreven. Arghhh , Nu al stress. Grootste vrees, Vince loopt met grote ogen door de bak, wil alles kunnen zien en vergeet dat er een meisje op zijn rug zit die een geweldige proef neer wil zetten. Oja, de galop .
Ik denk dat dat voor mij ook de eerste keer binnen starten wordt met Niamh hoor..... Niamh is buiten veel relaxter dan binnen, vooral als ze alleen in een binnenbak is! lachen! hahahahaha
zo heb je in een avondje er ff 4 bokkers bij kunnen schrijven Ingrid!!!
Grit
Geplaatst: 05-08-09 23:12
Carlo wil zich niet inschrijven met Tom. Hij is bang dat hij eerste wordt en mensen gaan klagen dat Tom geen 100% koudbloed is. Bescheidenheid ten top onze dressuurwonder
Oh Ellen en er staan ook altijd leuke dingen in de hoek van bak .
grid
Geplaatst: 05-08-09 23:14
Het wordt voor mij en Say ook 1st keer binnen daar Verder alleen 2x binnen in olympic wedstrijd gereden en dat was geen succes en ga L1 starten dus ik zal ook behoorlijk aan het stressen zijn Maaruh door zo te praten/ denken al hierboven en er vooral vroeg te zijn zodat ik alles in alle rust kan doen enzo ... dan kom ik er wel doorheen *hoop ik*
Carlo heeft wel echt een geweldig excuus
Laatste keer dat ik er was met wedstrijd niet meer geloof ik Ingrid Volgens mij schrok het af en kwamen er steeds minder inschrijvingen
Laatst bijgewerkt door grid op 05-08-09 23:17, in het totaal 4 keer bewerkt
Puchje
Geplaatst: 05-08-09 23:16
Voor ons ook de eerste keer binnen, maar ik dnek dat hij dan echt veel makkelijker gaat zijn dan buiten MAarja, we zullen gewoon maar zien. Ik heb er echt zin in
Geniaal van Carlo Tom kan wel prachtig lopen, Grit!