lucy: kill bill 1 en 2 moet je echt kijken die zijn zo gaaf. Ik vind dat een van de beste films die gemaakt zijn de laatste tijd. ikenindi: hoelaat komt de thuiszorg meestal bij jou? Want mij oma woont bij ons, en ik merk dat de thuiszorg soms heel erg laat komt. Nu weet ik ook wel dat het niet echt soepel loopt bij de thuiszorg de laatste tijd, door weinig personeel enzo.
Nou gisteren naar Nick en Simon geweest, ze zijn echt leuk. Ze kunnen geweldig sfeer bouwen, en ze zijn nog lekker ook. Ik lag om half 5 in bed. Het was heel druk. Het was een goed avondje voor Blokzijl, want het is echt een spookgat buiten het seizoen.
Het regent hier nu weer. Hoop voor de mensen die gaan buitenrijden, dat bij hun de zon gaat schijnen. Grr: ga je ook foto's maken. Zou silas geen leuke combi zijn voor mirthe?
Mesten... ik doe het in de zomer om de dag, dan heb ik precies 2 kruiwagens (stal + paddock). Dat vind ik nog goed te doen Elke dag gebeurt soms ook wel als ik daar zin in heb, maar laat het meestal niet langer liggen. 's Winters hangt het er een beetje vanaf.. meestal 2x per week en dan alleen de stallen. Paddock kom je niet meer in met kruiwagen.
Hopelijk loopt Huug weer wat soepeler Lies Ben benieuwd! Post je even verslagje?
Hier wisselvallig weer, ik stond op met regen en nou heb ik het gordijn dicht tegen de zon.
Gisteravond verjaardag gehad (van Nicole85), en daarna wezen stappen op TRL party in Watervliet, 't was gezellig.... Heb me uitstekend vermaakt Goei feest, veel bekenden gezien, muziek kon ik zelfs tussendoor de bass nog een beetje verstaan. Maar was echt wel in the middle of nowhere hoor
Uit de stal komt nog geen eens 1 kruiwagen kruiwagen, die mest ik 1 keer per week uit. (het is een inloop stal en ze poepen bijna nooit binnen). Buiten op het beton doen we meestal 1 keer per week, want ze hebben de nare eigenschap om te poepen op het beton als het regent. Dus nu met dit soort weer ligt er veel, in de zomer bijna nooit iets. Meestal doet Wilco dat met de heftuck en de grondbak ervoor, hij schuift het zo op de mesthoop.
Goeiemiddag, ik heb vanmorgen al paarden gevangen voor iemand anders, ze moesten 2 weides naar voren lopen. Niet grappig als er 1 bedenkt dat het leuk is om niet mee te werken. Duurde dus een half uur voordat ze met zn vijfen nog geen 200m verderop stonden. Wel gaaf gezicht, als ze gaan gaan ze goed. Vanmiddag nog wat verfen in de stal en verder lekker relaxen. Ik mest mijn stallen zo'n 3 keer per week, net wat uitkomt eigenlijk. Vooral nu met de veulens maken ze er een zooi van.
haha gelukkig hebben jullie dezlfde smaak qua film. Wilco houdt van die super foute actie films, waar bijvoorbeeld arnold in speeld. James Bond vind ik wel leuk, maar heb ik naar 1 keer wel gezien. Hij kan ze altijd door kijken, keer naar keer.
thuiszorg komt bij mij meestal rond half 12 pas... en dat heet dan: hulp bij opstaan:P hahahaha, dan ben ik er al lang uit... maja krijg me pyama nie zelf uit, dus heb hulp nodig wil ik naar buiten kunnen;) savonds komen ze juist weer veel te vroeg. rond 7 uur...
nick en simon??? en je vroeg mij niet mee???:o die zijn echt leuk:P
sorry als ik dat geweten had mocht je mee hoor. Ze zijn echt lekker, in het echt ook. Trouwens wat ook wel heel erg leuk was, dat ze live zongen. Mijn moeder haalt mijn oma s ochtends uit bed en kleed haar aan, de thuis zorg is er meestal rond 9 a 10 uur. Die wassen haar en trekken de steunkouzen aan. Wij brengen eten, en brengen haar s avonds weer naar bed. In het weekend komt alleen zaterdag de thuiszorg en elke donderdag wordt ze helemaal gedoucht.
Ik moet wel zeggen dat ze soms erg laat komen, en dan krijgt mijn oma erg koude benen.
Nou, wij zijn (nat en koud) weer lekker thuis. We kwamen niet zonder slag of stoot weg, de dames waren zeer heet door de wind, maar eenmaal bij Silas gedroegen ze zich keurig! M'n complimenten voor Angelique, Silas is echt keurig opgevoed! Hij weet dat hij hengst is, maar gedroeg zich super! 't Was ook heel gezellig, ondanks af en toe even flinke regenvlagen!
Cheveyo: Het voer bevalt super, ze doen het er beiden erg goed op, wij hebben hier al een flinke voorraad liggen! En kom gewoon lekker een keer deze kant op joh, gaan we gezellig samen rijden.
Ikenindi, las nog dat je erg lang moest wachten op thuiszorg, wat raar eigenlijk, je dag kan dan pas echt beginnen!