Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
l0rdJ schreef:Ik ga het voor je meten, als het lukt morgen je hoort het zo snel mogelijk van me!
ziggy_janet schreef:lordj: Dat zijn geen leuke dingen als vrienden zeggen dat ze ziek zijn, en dat je ze later gewoon tegen komt. Ik kan heel goed begrijpen dat je vriendin woedend was.teuntje: wat een leukerd die shet. Echt mini en maxi, ze lijken sprekend op elkaar.
prada: mooi hoofdstel, lekker bling bling!
Ik ben helemaal trots op mijn Ziggy. Even gelongeert vandaag, na een paar rondjes het zadel op gegooid. Het maakte hem helemaal niets uit, hij vond alles goed. Toen heeft hij nog een paar rondje gegalopeerd en gedraafd met zadel, het ging helemaal goed.
Hij luisterde ook zo goed naar mijn stem. hij reageert nu ook al een beetje op de commando's stap, draf en galop. Mijn vriend heeft hem uit laten stappen, alleen wilde Ziggy telkens mijn kant op en niet met mijn vriend mee lopen. Dus ben ik maar mee gaan lopen, toen liep ziggy wel gewoon achter mijn vriend aan.
Daarna hebben Ziggy en ik nog lekker geknuffeld. Hij heeft niet vaak van die knuffel momenten, maar vandaag was het raak. Hij leunde met zijn hoofd tegen mijn borst aan, zo hebben we wel 5 minuten gestaan. Het voelt zo goed!
(misschien een beetje verwarrend verhaal, maar ben helemaal gelukkig)
Sita_ schreef:l0rdJ schreef:Ik ga het voor je meten, als het lukt morgen je hoort het zo snel mogelijk van me!
Oke, dankje wel
guppekop schreef:wie van jullie doet d'r wel eens grondwerk met de paardjes (zoals na het longeren samen stappen zonder vast te houden ook(ik wel namelijk))
l0rdJ schreef:Sita_ schreef:
Oke, dankje wel
Is goed hoor!
Als het zadel van dinsdag ogeveer even groot is, weet je ook meteen of het zou kunnen kwa maat of niet. Past het niet geen probleem dan zou hij gewoon weer terug mogen hoor!
coydog schreef:Als dat westernzadel te smal blijkt te zijn heb ik ook nog wel interesse, misschien dat ik de mal mee kan nemen en er dan even in kan leggen.
Dewie zal vast smaller zijn dan Amy.
Heeft het zadel ook een merk?
Mooi bling bling hoofdstel langs zien komen.
Staat netjes hoor!
guppekop schreef:wie van jullie doet d'r wel eens grondwerk met de paardjes (zoals na het longeren samen stappen zonder vast te houden ook(ik wel namelijk))