Dan nog maar even 2 foto's van Noa. Vales zij heeft ook veeeeel wit... en 2 blauwe ogen
Tja ze waren uitgebroken en konden dus het hele land door... resultaat modderige sokjes...
Alvast gevlochten voor morgen, dan ga ik lekker buitenrijden (lekkerrrr in de kou)
http://www.mijnalbum.nl/Foto=VIKS4NJM ff 1 in een link, ik had de voorpluk van Noa iets bijgeknipt anders vreet ze deze namelijk op... Noa dacht het hare ervan...
Hihi Je bent niet de einige Ik vind het ook zo'n lekker dier om te zien
hij is zo ongelooflijk cute he?was vanmiddag de waterbakken op stalaan het bijvullen met een gieter,ging ie er gewoon uit drinken!!!!
dit is de halve tink: papa tink,mama is arabier mooiere foto's komen vanzelf,vandaag was ze voor t eerst buiten na het afspenen. t is trouwens de koffievos. de andere is "gewoon" nrps
ik ben verliefd op je veulen aan het worden geloof ik
nog even zeggen: hij is niet van mij he? ik heb zelf een welsh pony..
maar heb geloof ik wel al besloten dat ik later als ik grooot ben ook een tinker wil waar is trouwens dat tinkertopic in de huiskamer? ik wil ook meekletsen
Nou zeg je weer dat hij lelijk is. Komt zo rot over joh, wat is er in hemelsnaam lelijk aan Gawain? 't Is gewoon een schitterende jonge Tinker in wintervacht...
nog even sogno (spreek uit als sonjo) in the picture. ruin 5 jaar .
oja, mijn tinker staat overdag altijd buiten met een 0-grams deken , maar is nog spiegeltje glad!! tis al 25 december!!! en de kwpn van mijn vriendin is al een teddie, hoe zien die van jullie eruit??? ik zag al wel wat wolletjes voorbij komen!