Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Jellie schreef:Snowdon, Jan had het erover dat het vlakbij Dorst ligt.
Annick, bedanktBalen dat Damian nog stinkt. Knijper op je neus en je ruikt niets meer
Annick schreef:snowdon schreef:Hulten, 10 km voorbij Breda? Hmmz is dus niet zo ver van hier (20 km ofzo) Maar echt nog nooit van gehoord en ik kom juist van die kant van Breda oorspronkelijk...
Zou er wel aan mee willen doen eigenlijk... Ff denken
Leon gewoon meedoen
Citaat:Leonoor: leuk die wedstrijd, ik hoorde het net van Ilona, we komen kijken hoor!!!!!! en wat is josephine gegroied in 2 dagen
coydog schreef:Ik hou gewoon mijn auto als verzamelplek voor kleding, als iedereen daar nou alles in legt zijn we niks kwijt(hoop ik).
Ik wist trouwens niet dat het ook verplicht is om witte schoenen te dragen, die heb ik dus echt niet.
Zag op andere keuringen toch ook wel eens een pro op gympen in een andere kleur.
snowdon schreef:Hulten, 10 km voorbij Breda? Hmmz is dus niet zo ver van hier (20 km ofzo) Maar echt nog nooit van gehoord en ik kom juist van die kant van Breda oorspronkelijk...

Annick schreef:ik heb lies laarzen aan
hoe vinden jullie ze???
![]()
![]()
Annick schreef:ik heb lies laarzen aan
hoe vinden jullie ze???
http://images.speurders.nl/images/68/68 ... .jpg[/img]
Bonte schreef:Annick schreef:ik heb lies laarzen aan
hoe vinden jullie ze???
![]()
![]()
Ik maak wel foto's als jij op die dingen holt

)Maya schreef:Wahahaha... wat een toestanden zal dat geven zaterdag... ik denk in beelden dus ik zie Annick gewoon voor me al rennend met Damian op die hakken met de zwarte knijper...
@X-+*& weer die mug,
Super hoor!

Kan me voorstellen dat het financieel niet meer overhoud. Ik hoop dat het paardje nu eindelijk helemaal genezen mag zijn...
Ik ben er zaterdag niet bij, maar wel vast heel veel plezier en succes gewenst!!!