[TI] [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

coydog

Re: [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-05 21:47

Bij Gilze-Rijen Leon, meer richting Tilburg.

Annick

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-05 21:47

Jellie schreef:
Snowdon, Jan had het erover dat het vlakbij Dorst ligt.

Annick, bedankt Balen dat Damian nog stinkt. Knijper op je neus en je ruikt niets meer

hahahaha zie je me al lopen zaterdag, nou ja dan val ik wel op , maakt Mariel veel foto's van ons

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-05 21:49

Annick schreef:
snowdon schreef:
Hulten, 10 km voorbij Breda? Hmmz is dus niet zo ver van hier (20 km ofzo) Maar echt nog nooit van gehoord en ik kom juist van die kant van Breda oorspronkelijk...

Zou er wel aan mee willen doen eigenlijk... Ff denken

Leon gewoon meedoen

Ja Leon, gewoon meedoen!

Cora, wil jij die blouse meenemen? Dan kan ik hem allicht passen!

Citaat:
Leonoor: leuk die wedstrijd, ik hoorde het net van Ilona, we komen kijken hoor!!!!!! en wat is josephine gegroied in 2 dagen

Volgens mij had ze er wel zin in. Die gek wil in de L2 starten, zodat ze kan doorzitten

coydog

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-05 21:51

Ik hou gewoon mijn auto als verzamelplek voor kleding, als iedereen daar nou alles in legt zijn we niks kwijt(hoop ik).
Ik wist trouwens niet dat het ook verplicht is om witte schoenen te dragen, die heb ik dus echt niet.
Zag op andere keuringen toch ook wel eens een pro op gympen in een andere kleur.

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-05 21:54

coydog schreef:
Ik hou gewoon mijn auto als verzamelplek voor kleding, als iedereen daar nou alles in legt zijn we niks kwijt(hoop ik).
Ik wist trouwens niet dat het ook verplicht is om witte schoenen te dragen, die heb ik dus echt niet.
Zag op andere keuringen toch ook wel eens een pro op gympen in een andere kleur.

Loop op docs, kan niet op gympen rennen...

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-05 21:54

Haha Annick, ik zie t al voor me. Jury straks nog bedwelmt

Dat je zelfs op witte schoenen moet lopen op de keuring. Komt dus een hoop bij kijken.

Bonte

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-05 21:56

snowdon schreef:
Hulten, 10 km voorbij Breda? Hmmz is dus niet zo ver van hier (20 km ofzo) Maar echt nog nooit van gehoord en ik kom juist van die kant van Breda oorspronkelijk...

Afbeelding

25 minuten reistijd

Annick

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-05 22:01

ik heb lies laarzen aan
hoe vinden jullie ze???
Afbeelding

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-05 22:02

Die zijn wel heuuul kinky

Bonte

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-05 22:04

Annick schreef:
ik heb lies laarzen aan
hoe vinden jullie ze???
Afbeelding

Ik maak wel foto's als jij op die dingen holt

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-05 22:04

coydog

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-05 22:05

Ach, Trea kwam ook ver met kaplaarzen

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-05 22:05

Bonte schreef:
Annick schreef:
ik heb lies laarzen aan
hoe vinden jullie ze???
Afbeelding

Ik maak wel foto's als jij op die dingen holt

dan film ik wel

Annick

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-05 22:10

is goed, met bij passende knijper he, ben helemaal voorbereid
Afbeelding

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-05 22:11

Haha, die knijper maakt het plaatje wel compleet

Ik ga naar bed. Trusten allemaal!!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-05 22:18

Wahahaha... wat een toestanden zal dat geven zaterdag... ik denk in beelden dus ik zie Annick gewoon voor me al rennend met Damian op die hakken met de zwarte knijper...

Spetter

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-05 22:25

Goedenavond, alles weer bijgelezen.
Zeeuwtjes, heel veel plezier op de keuring (zo kan ik dat niet meer vergeten te zeggen )
Net terug van mijn werk. Ben helemaal leeg. Moest een nieuwe medewerker inwerken en nog een stagiare begeleiden, mijn eigen stagiare is er vervolgens bij in geschoten. Beetje raar gepland.

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-05 22:34

Maya schreef:
Wahahaha... wat een toestanden zal dat geven zaterdag... ik denk in beelden dus ik zie Annick gewoon voor me al rennend met Damian op die hakken met de zwarte knijper...

Zie het ook voor me

Annick, kreeg je nu via Google geen andere rare beelden? Wahahaha

Annick

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-05 23:08

nee leo , dat is alleen bij jou

Jean

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-05 04:54

x@_^+## @X-+*& weer die mug,

Goedemorgen allemaal,

Annick, stinkers ja, als er 1 plekje modder is plof erin.

Chubby, , goed gedaan

WenK, ik zou ook met Fer stoppen, onbegonnen werk lijkt me

Leonoor, wat een droppie,

Maya, druk, druk, druk

Dobbel, heb ik ook een tijd gehad, als je wat meer rust hebt wil het wel weer, lezen helpt ook altijd bij mij

Jellie, ik herken die boosheid wel, had ik in het begin ook als mijn lijf niet wilde, op een gegeven moment ga je het accepteren en genieten van wat je wel kan, dan wordt het een stuk makkelijker, maar dat is makkelijk gezegd van mij, ik ben hier al 15 jaar mee bezig.

Coydog, wat zul je straks genieten als je weer gaat rijden

Annick, hier heeft er 1 het voor elkaar gekregen om met deken en al vies te worden, ik kon wel brullen, hahaha

Ik vind het zo jammer dat het zover weg is, had graag gekomen
Iedereen veek succes.

OOOOH, die laarzen, ik zie het ook al voor me, knijper op, zweep erbij, hahahaha

Gisteravond naar het carten wezen kijken was erg leuk, ze reden niet zo goed maar ik vond het erg leuk, en natuurlijk EllyG weer gezien en gesproken en ze had een super verassing, ze had 2 foto's een van de meiden en mij en 1 van Terry en mij vergroot en in een hele mooie lijst gedaan, geweldig, wilden we naar huis gaan kwam ze ook nog met een doos met 6 flessen rose en 2 sloffen Marlborro, voor de goede zorgen, stond ik bijna te brullen op de parkeerplaats, heb haar maar gauw naar binnen gestuurd.

Wel de belofte gekregen dat ze het gauw komt helpen opmaken
Het is zo grappig, is net een jonger zusje, we kennen elkaar al 3 jaar en ik heb zo'n bewondering voor haar, als 16 jarig meisje kocht ze mijn allereerste veulen van haar eigen geld, ik zag het toen wat somber in dus wilde haar eerst leren kennen om te zien of ze wel goed voor het veulen zou zorgen, en kijk waar we nu zijn.

Elk jaar kwam ze logeren en dit jaar heeft ze natuurlijk veel van mij meegemaakt en ik van haar, en nu is haar veulen van toen, door mijn Raven gedekt. Super, en ik mis haar echt heel erg.

Oke nu wat anders, heb proberen terug te vinden over transport, vliegen, lukte niet, er gaat een veulen van mij naar Amerika, wie weet een goed transportbedrijf???????

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-05 06:13

Gaat wel goed met jou en poppetje101 he, Roos Super hoor!
Ken de betreffende merrie niet, sorry

Soxje; wordt een flinke tink al zeg, om alweer een 195 nodig te hebben! Shakje is maar een ukkie, 1.40.. en ik heb daar een keer een 175 opgehad, maar die was echt te krap bij d’r schouders. Denk alleen dat ze in een 185 weer verzuipt

Haha Annick, zijn nu idd échte Stinkers! Kan me voorstellen dat je daar niet zo blij mee was!

CJ; dat wist ik helemaal niet!! Wat ontzettend gaaf zeg. Alvast een hele fijne tijd toegewenst en veel succes!

Super hoor, Chub! Dat het met het werken ook zo lekker gaat!

Heel herkenbaar, WenK, dat van die voerbak omgooien.. Shak kan er ook wat van. En dat draakje van d’r trouwens ook. Darlah daarentegen is weer heel netjes :p

Leonoor; een heel kindje wordt het al hoor, een mooi meisje is het zeker!

Druk dagje, Maya!

Peetorlan; wat een geweldig koppie zeg! En ik vind dat zulke gave honden, ze zijn alleen zóó groot! Dat is wel even wat anders dan onze jack

Vervelend van je longen, Jellie!
En wat akelig van Iwan..

Bonte; wat gaaaf die wedstrijd.. Ooooit doe ik mee, helaas zijn ik en de dames op het moment niet erg goed dressuurmatig getraind!

Coydog; wat raar dat ze naar jou wel meteen toe kwam! Kan me voorstellen dat je weer graag wil rijden. Had ik met Shak ook heel erg, maarja, nu is het weer helaas niet alles…

Ik heb welleens van Hulten gehoord, maar geen idee waar het ergens ligt *schaam*

Wat een geweldig kado, Jean! Echt heel lief!

Ik was gisteren dus te laat op m’n stage, moet eigelijk ’s morgens niet meer bokken… Ahum, ben ik nou ook weer mee bezig geloof ik..
Maargoed, gisteren ben k naar de Tinkies geweest. Onderweg naar Shakyra begon het echt kei-hard te regenen. En toen ik bij Shak was begon ook de zon er nog bij te schijnen en even later stond Shakyra precies in het midden en om haar heen zo’n geweldige regenboog, zó fel ook. Was echt supermooi…

En nou afsluiten, en naar school

desillies

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-05 06:41

Goedemorgen!

Arme Jean,alweer gestoord in haar nachtrust door die kl*temug

hahahhahahahaa Annick!!!!! hebben ze die laarzen ook in het wit dan??

Dobbel bij mij helpt lezen ook goed om in te slapen,net zolang lezen tot je ogen erbij dichtvallen,of is het meer dat je wakker word en niet meer in slaap kunt vallen?
Dat heb ik ook een tijd gehad,iedere ochtend om 5 uur wakker,gaaaaaaaaaaaapppp

CJ heeeel veel plezier in de UK dat je er maar veel mag leren!

Echt erg van die hoefkanker,ik heb een kennis die een jonge fries had met hoefkanker,die zijn poot werd telkens tot giga bloedens toe bekapt,om de twee weken meen ik en hij is er nu gelukkig wel vanaf,hopen dat het met dit paard ook weer goed komt…

Vanmorgen mijn man wakker gemaakt om 5.25 uur (zoals dagelijks) maar daarna weer in slaap gevallen,om 6.30 uur werd ik wakker van de wekker van mijn oudste dochter,lag Sil nog naast me,aaarrggghhhh
Dat werd dus rennen want normaal vertrekt ie om even voor half zeven…..
Maar goed dat komt ervan als je de vanond ervoor een feestje bouwt,hij was namelijk geslaagd voor zijn therorie A bewijs en daar moest op gedronken worden,hihaho!
Daarna bijgelezen op het praatje en andere topics en nu dus een reactie

Omdat ik zo vroeg wakker was heb ik kaiserbroodjes gebakken voor de drie dochters en mijzelf en daarvan zit ik er nu een op te eten met krabsalade van de Aldi hhhhhhhhhhhmmmmmmmm echt heel erg lekker

Straks word Tommie bekapt,nog wel door een traditionele bekapper maar wel een waar je mee kunt praten,de straal blijft dus zitten waar ie zit en de flares worden er nu eindelijk eens helemaal vanaf gehaald,maar wel met die verstande dat Tommie niet te kort word gezet,heb namelijk het testzadel binnen en wil nog wel kunnen rijden van de week
Testzadel was erg smerig by the way,bleeehhhh

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-05 07:19

Goedemorgen,

ik ga ff selectief reageren, niets persoonlijk, maar gewoon ff druk!

Annick, jammer dat het bij jou op je werk niet zo lekker gaat. Succes met het zoeken naar de juiste job!

Jean, Maya regelt dat soort internationale vluchten. Misschien eens handig contact op te nemen met haar voor specifieker info?

Wedstrijd in Hulten. Het is idd niet zo ver nee. Kom er wrs elke dag langs naar m'n werk. Maar ik heb mezelf beloofd dat ik er niet aan mee ga doen met Chub. Zou alleen maar heel erg teleurstellend zijn. Gelukkig wordt er in november/ december een onderlinge dressuur georganiseerd op onze manege. En rond die tijd ook een spelletjeswedstrijd, waar broertje of zusje dan maar aan mee moet doen.

Om goed in slaap te vallen: niet te lang uitslapen 's morgens. Ook in het weekend beetje in je ritme blijven. Een warme douche voor het naar bed gaan. Ff lezen tot je ogen dichtvallen. Geen koffie, red bull, cola oid na 20,00uur. Een stevige vrijpartij....
En wat ook helpt: je laatjes met piekermateriaal op slot doen en de sleutel wegleggen tot de volgende dag. Elke keer als het laatje toch openstaat, opnieuw bewust dicht en op slot doen.

Heb trouwens vannacht heel raar gedroomd. Kwam een leuke jongen tegen in het bos. Ik was te voet (rennen) en hij had een soort kart bij zich. Of ik mee wilde rijden. Was een leuke jongen en de volgende ochtend werd ik naast 'm wakker. Bleek het Johnny de Mol te zijn

Dat paardje met die hoefkanker Kan me voorstellen dat het financieel niet meer overhoud. Ik hoop dat het paardje nu eindelijk helemaal genezen mag zijn...

Ik heb voor Chub nu een winterdeken maat 205 besteld. Betwijfel of die zal passen, maar mag 'm ruilen voor een 215 als de 205 te klein blijkt...

Leonoor, je hebt een lekker kindje gemaakt! Mooie meid wordt het al!

Enne... Ik ben er zaterdag ook bij: om jullie te supporteren en om Annick uit te lachen

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-05 07:40

Goedemorgen!!

Haha leuke droom hoor Chub...

Wat een keuringsperikelen weer... Ik ben er zaterdag niet bij, maar wel vast heel veel plezier en succes gewenst!!!

Jean, Maya had er laatst een topic over....

Bijna weekend!!!!

yarka

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-05 07:44

Goedemorgen!

Waar ligt Hulten precies Leonoor?
Heb in principe wel zin om te gaan kijken.
Kan ik Baggio ook eens live zien lopen.

En wat een erg lieve foto van je kindje zeg!

Aah, lees het verderop al; Hulten ligt bij Breda.
Is nog wel een stukje rijden voor me....

Chev houdt ons nog steeds in spanning; het is geen karretje, geen pup....maar wat dan wel?
Het is bijna zondag

Ik wens iedereen alvast veel succes morgen op de keuring, aanwezig om jullie aan te moedigen hoor!
En verder wil ik iedereen die morgen met de Tinkerrit meegaat heel veel plezier wensen, en heeeeeeeeel veel mooi weer!

Jammie Desillies, zo'n lekker ontbijt. Het water loopt me in de mond....!

Lekker gedroomd dus Chub, haha!

Zo, en nu aan de slag...