Suusenmalvin schreef:Jah.. vreselijk zijn ze dit jaar!! Vliegendeken gaat dan ook zeker mee
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Niene87 schreef:Toch de inschrijving aangepast.. ik mocht lekker vroeg starten zaterdag. Dus ik heb toch besloten te blijven slapen. Dus vrijdag lekker rond kijken en zo om zaterdag zelf te starten.
We zijn er vrijdag rond uur of half 8 denk ik grove schatting. Eerste keer dus vind alles maar spannend en zo...
destiny88 schreef:jeaninedow schreef:lekker hoor! hoef zaterdag pas om 9:30 te dressuren. nu hopelijk "iets " eerder aankomen dan half u van tevoren .... is er misschien iemand die me wil voorlezen?
Ik wil je wel weer lezen hoor. Ik hoef pas 10:45
Emmaar schreef:Toch een beetje spijt dat ik alleen zaterdagnacht de stal heb gehuurd (18.00-8.00) even denken waar ik haar overdag 'laat'.Trailer kan natuurlijk.. 's Ochtends om 8.53 al starten. Iemand idee?
Wie zou mijn proefje(s) kunnen/willen voorlezen?☺️
M_D_H schreef:Hoe laat moet je starten en welke dag moet je gelezen worden?
Ik ben zaterdag wel op tijd in Leusden, hoewel ik alleen spring en cross...
Dus eventueel kan ik wel voorlezen?
Ik zet Gil het liefste het hele weekend in de stal,
In de mei editie is dat echter door omstandigheden niet gelukt en deze editie is het door dezelfde omstandigheden ook niet gelukt.
Dus Gil staat zaterdag en nacht op stal en zondag niet.
Zondag start ik dressuur en springen en daarna gaan we ook naar huis, hij staat dan tussendoor gewoon achter de trailer.