knappe tolkien peanut is leuk ah heerlijke foto's van djee ruslo is echt gaaf
zelfde kapsel
_Clocloken_
Geplaatst: 10-07-13 13:05
Ah wat leuk Dotje en iowa samen Super dat het zo goed ging met Sara op de keuring! Bidelia lijkt net een kopie van haar mama Heerlijk die foto's van knappe Bandit Knappe kruising quibje Ruslo Raklo wordt nu echt steeds meer een knappe man! Leuke foto's van D-jee ook weer Peanut
Casanova gisteren met zijn paps Jolly Jumper in het avondzonnetje: Figaro ook weer, is voor de geïntereseerde trouwens te koop. Grapjas
Resi_lover Waaaauuwwww, wat een knapperd en wat een manen!
Calanddra
Geplaatst: 10-07-13 22:45
Wat is Ulicia knap zeg
En Tolkien, tja, daar kan ik alleen maar een potje bij staan kwijlen wat een knap dier is dat toch!
Aaah wat een lieve foto's cobfan!
Zucht...en Bandit is ook al zo gaaf
En wat fotootjes van mn mannetjes
Zo verliefd op deze foto Vorige week vrijdag ook weer met m gesprongen, met zn nieuwe setje En over mn 2e zelf gemaakte springhek gesprongen ging meteen de eerste keer goed En mn broertje op Bart hij gaat nu elke week minimaal 1x mee, lekker kletsen met iedereen, steeds meer knuffelen met de paardjes (de eerste x durfde hij ze amper aan te raken ) en voor mij uitstaphulp spelen erg handig Zondag ook nog heerlijk een lange buitenrit gemaakt naar het Zeisterbos en nog wat crosshindernisjes gesprongen een stalgenootje ging mee op Pride
starjo
Geplaatst: 10-07-13 23:43
Haha Peanut denkt er zo het zijne van, op de platte kont Gave foto,s van Bandit Tolkien is vind hem echt een penny pony Verder flitsend roze setje gezien, en nog vele andere lekkere vlekken beesten.
Hier vanavond Bing zn dochter op de foto gezet.Inmiddels twee jaar,bruinbont en meet 1,45m. Denk dat ze uiteindelijk van het type Grai gaat worden als ik het zo in kan schatten, ze is vrij luxe. Maar moeder is ook luxe. Ze is ontzettend leuk aan t worden Ze is te koop
mf1979
Geplaatst: 11-07-13 08:10
Gave foto's komen er voorbij! Kun je zien hoe veelzijdig en kleurrijk dit ras is!
Naast Licia heb ik ook deze dame, mijn lieve Kendra! Gedekt door Tarzan van Tinkerstal Foubert, het scannen nog even afwachten! Maar mocht het allemaal goed gaan moet dat een prachtig veulen worden van binnen en van buiten!
Met mijn bijrijdster in de rengalop!
ienie mini springparcour omdat ik nooit had gesprongen XD
meet TREC training
sophiatinker
Geplaatst: 11-07-13 12:15
gister morrigan laten vrij springen eerst even balkjes lopen
Roosje vandaag.. ze was erg gespannen.. maar dat worden vaak wel de mooiste fotos!
xWhitneyx
Geplaatst: 11-07-13 21:20
Helemaal happy met mn oude nieuwe dekje
Zo moeder En nu dochter met moeders dekje
melanie_h
Geplaatst: 11-07-13 22:18
Cobfan, haha gekke peanut Resilover, wauw knappe vent die Tolkien JPtinkers, Wauw wat een prachtige foto's met die dansende manen Clocloken,Aah leuk foto's in het avondzonnetje, en figaro wat een lekker ding Juulxx, leuk zo die foto van een jaar later, wat een verschil! Cobfan, Mooie knappe Warrior mf1979, ulica, wat een knappe verschijning! calandra, haha leuk hoor zo'n flitsend roze setje. Starjo,Mooi kleurtje heeft Bngs dochter! mf1979, Oe lekker zo op het strand, dat wil ik oooooit ook eens een keertje sophia, een springtalentje juulxx, leuk zo die foto van Roosje. Withney, lekker knallend rood dekje, steekt goed af zo
Hier Niels nog maar eens op de foto gezet, nadat ik hem van de week gewassen had.
Waauw nelleke_h wat een knapperd en wat een manen!
RusloRaklo18
Geplaatst: 11-07-13 23:44
Dankjwel iedereen! Ruslo is nu 1.48 dus valt nog mee maar hij toont inderdaad erg groot hé hihi.. Geweldige foto's komen er voorbij onwijs mooie tinkers