steffentom: Leuke foto's! Ben wel fan van jouw kruising andaxtinker! Tamadine: Jouw Mona is ook zeer leuk, blijf een zwak hebben voor effen tinkers Flynneman: Prachtige winterfoto! starjo: Wat doe je me aan Roosmarijn: Wat heeft jouw tink een leuke aftekening rond zijn oog! Leonoor: Wauw knappe Ziggy! Chanel: Leuke slaapfoto! Snackie: Van die knapperd wil ik nog wel eens meer foto's zien Whis_Serada: Die spat bijna van mijn scherm! Knap hoor!
Gisteren is de osteopaat langsgeweest voor Iowa aangezien zij nogal een stresskip is en ik merkte dat ze de laatste tijd moeite had met linkse buigingen en ja hoor ze bleek een kleine blokkade te hebben, binnen 8 weken komt de osteopaat waarschijnlijk weer! En nu een klein weekje niet rijden (spijtig want heb net 2 weken vakantie, ideale moment eigenlijk om leuke ritjes te doen) maar goed, Iowa ondervind hier geen last van denk ik
Hier zie goed hoe een kleine hoefjes ze eigenlijk heeft. Iedereen (inclusief onze hoefsmid) verwacht altijd van die grote hoeven onder die gigantische sokken en zijn altijd verbaasd hoe klein ze eigenlijk wel niet zijn
Soprano, Meer foto's kunnen altijd geregeld worden. fijn dat de blokade er uit is! lekker weekje rust voor je knapperd!!
Oehh en heerlijk strand
melanie_h
Geplaatst: 01-04-12 20:57
Steffientom, wat een leuke kudde, vind dat bruinbont ook wel erg leuk! Tamandine, mooie lange voorpluk heeft ze al! Flynneman, mooie foto die eerste! Starjo, knappe vent hoor! Leonoor, leuk ding die ziggy, wel leuk om een leeftijdsgenoot te zien van Niels altijd wel leuk om te vergelijken Chanel, wat een lieve foto. Snackie, wat een uitslover haha Whis_serda, wat een mooi hoofdje heeft Wisper!En wat is ze wit Soprano, apart is ze zeg met die zwarte neus RTM, gezellige kudde heb je. Sharmila, leuk ding zeg!