wat een heerlijk uitzicht idd! heb je lilay sky en dinsmore nieuw aricia?
WinSel
Geplaatst: 17-07-10 22:39
Wat een mooie tinkers komen er hier weer voorbij Vandaag is Edgar v Bob's Irish Cobs geboren Moeder Jill Vader Thunder Moedersvader Drumshambo Hij is 97cm hoog En een 3kleur
starjo
Geplaatst: 18-07-10 11:43
Is voor mij weer even geleden, maar kijk wel regelmatig de foto's hier Zie weer hele leuke picca's voorbij komen , nieuwe babies en oudere babies, wat vliegt de tijd toch een jaar is niks Silver Dolly is ook gaaf wat een lekker smoeltje En nog vele andere gezien.
Ik kreeg foto's van mijn ventje op zijn tijdelijke logeeradres
Ik mis hem wel , maar zit zelf met een hernia dus voor mij wel ff rustig zo
JPTinkers
Geplaatst: 18-07-10 17:14
he baggers een hernia , beterschap!
en mijn duikboot
aricia
Geplaatst: 18-07-10 17:21
Beterschap Starjo haha die Bandit ,geweldige foto ! Leuk getekent veulen WinSel gefeliciteerd met hem . Puur ,Dinsmore is nieuw ,lilah Sky tijdelijk want die staat te koop
Winsel,wat een mooi getekend veulen! gefeliciteerd!
kleine donderstraal Fayah samen met kelly even in de bak gehad vandaag.
TinkerTom
Geplaatst: 18-07-10 20:35
mijn kleine grote donderstraal van bijna 3 mnd Keano
Lucy_1
Geplaatst: 18-07-10 20:47
Balen Starjo van je hernia Mooie foto's van Bing! Joella... Heerlijk die zwemfoto's! Faya Keano... Wat een bonk! Lekker ding is het Miranda! Andrea, heerlijke foto!
Daphne op Tess van Lien met natuurlijk Donny erbij!!
Don die mijn fototas wel heul erg spannend vond!
shar_ianne
Geplaatst: 19-07-10 10:03
WTS Zalazar
starjo
Geplaatst: 19-07-10 12:27
Bedankt voor de beterschaps wensen Oohh Lucy die foto is leuk , heb je ook een lamaatje die oren geweldig Caitlyn vind ik leuk zeg , mooi getekend, wordt ze nu zwart?? Zalazar is ook stoer DeeJee met zijn nieuwe outfit Lady 1969 gefeliciteerd met je aanwinst veel geluk met hem , hij is leuk
Dit is mijn ventje aan het doen op vakantie
binky
Geplaatst: 19-07-10 18:26
Hihihihihi zo te zien niet super enthousiast over zijn vakantieadres
Grooming_Mom
Geplaatst: 19-07-10 18:30
@sjinto
wat is falke ontzettend mooi aan het uitgroeien zeg , wat een knapperik
KootMiraDrum
Geplaatst: 19-07-10 19:02
Ik kan Falke niet vinden...
===
Edgar's halftante (ofzo... Binti is een halfzusje van Edgar's mamma Jill, beiden zijn dochter van Drum)
starjo
Geplaatst: 19-07-10 19:04
binky schreef:
Hihihihihi zo te zien niet super enthousiast over zijn vakantieadres
Oh nee, nou echt wel Ik wou het alleen eigenlijk netjes houden
Een hele tijd afwezig geweest, nou ja, afwezig, wel hier gekeken maar amper gereageerd. Heel veel leuke tinkers (en baby's en oudere baby's) voorbij zien komen, even een reactie op de laatste paar Winsel, gefeliciteerd met de geboorte van Edgar, Leuke vlekken heeft hij zeg Starjo, pfff, balen zeg, een hernia! Zorg maar goed voor jezelf, denk dat jouw ventje het niet slecht heeft op zijn logeeradres Zie net nog een foto voorbij komen, hij mag wel wat enthousiaster kijken hoor, is toch een knappe merrie *blijkt bij nog een latere foto dat hij er toch wel zo over denkt* Wilgje, heerlijk he dit weer, lekker zwemmen En je hebt echt een heuse duikboot onder je kont Geweldig! Ellepel, tja, ik heb een zwak voor bijna effen gekleurde tinkers, wat een droppie zeg! Tinkertom, lekker stevige beebie hoor Lucy, die grouphug is wel heel schattig! En leuk he, dat verkleuren Ziet er altijd zo grappig uit Dribbelkont, mooi paardje hoor! (tja, afwijking voor bijna effen gekleurde tinkers ) Sophia, volgens mij doet het deugd, zo ff lekekr rollen na het rennen Aricia, zo, Sanya heeft lekker hoge witte beentjes en Roselyn is een leuke kruising Cobfan, Leuk he, die baby's, soms zo jammer dat ze niet zo klein blijven Merlin is ook al een flink veulen (prachtig paardje staat er trouwens bij!) Tinkert_tje, staat D-Jee goed hoor, die nieuwe outfit! Kan niet wachten tot ik bij die van mij een outfit mag gaan aanmeten, maar dat duurt nog wel een poos Lady1969, brave Tess Donny staat echt zo te kijken van, wat doet die nou? Shar_ianne, zalazar denkt ook, heb je niets lekkers voor me KoorMiraDrum, mooie halftante hoor!
Mijn kleine mannetje heeft voor zijn 2de verjaardag een roze touwhalster gekregen zodat we voorzichtig eens wat Parelli kunnen gaan doen. Mooi roze is niet lelijk