Ja dat is ook wel zo, het hoort gewoon bij het paardenleven zullen we maar zeggen . Ik heb er zelf ook niet zo veel moeite mee hoor. Alleen hij heeft het nooit zogehad (op zijn vorige plek helemaal niet) en nu net een week voor er een kijker komt begint ie haha.... Maar inderdaad ze zullen het heus wel snappen. Gelukkig doen de anderen op het pension er niet moeilijk over. Een zei zopas al tegen mij dat ie kon zien dat Crosby zijn ruin aan het terroriseren was omdat zijn paard een zwarte deken heeft en daar zat allemaal wit lang tinkerhaar op hahaha.... Tja, Cros is de enige koudbloed in de groep en heeft ook als enige geen dekentje, heeft hij niet nodig .
Claudia78
Geplaatst: 14-02-10 15:13
Hey hallo,
Jayney en Lente: Oh Petra, Sik naar de slacht? Mooie foto`s trouwens
nikkielvis : Ook schitterende foto`s. Wat een schitterende dierenstapel.
Ik lees hier veel frustratie over de winter. Hier ook 1 hoor. Ook hier heeft het weer gesneeuwd. Ik heb mijn les voor donderdag alweer af kunnen zeggen
Ook mijn paard is geen heilige. Gurbe die daagt alle paarden maar uit. Echt een macho, ik ben de baas. Nu zit hij echt onder de plekken en krassen omdat meneer zo nodig het baasje moet zijn. Verharen valt met hem nog wel mee maar hij zit ook niet zo superdik in zijn vacht en nee, hij staat ook niet onder een deken.
Even over de link naar mp die ik hier neergezet had. Ik denk niet dat het hem word. De mensen reageren niet op een 2e mail. Ik had gevraagd als ik hem kwam bekijken en het klikte of hij dan gebracht kon worden? Niks over gehoord meer. Maar goed, ik heb absoluut geen haast met een 2e. Misschien ga ik binnenkort toch eens kijken in Woudenberg als er een nieuwe lichting Noordzweden binnen komen. Nou, ik zal nog een beetje bij gaan lezen. We krijgen zo het huis vol visitte.
Nikkielvis: wat leuk wij hebben ook een berner! (nouja, 2, en een New Foundlander). De poezen zien er ook superlief uit en ik kan me voorstellen dat je het koud hebt op die foto!!! Brrr...
Pridje: ik geef altijd 4 of 5 pilletjes. Meestal met een beetje muesli, maar Tirzah eet ze ook zo uit de hand. Waar haal jij ze? Want ik heb gewoon die van de Kruidvat
DianneM
Geplaatst: 14-02-10 16:17
Peet leuke foto's, Serada is echt een lekker ding!
Ireen, sterkte met Sik
Lotte, veel wijsheid gewenst deze tijd.. Zware beslissing.
Nikkielvis, leuke foto's!! Zag foto's nog van de poldercross en realiseer me nu dat je uit Leidschendam komt, mijn mannetje ook
Hier weer een kleine update.. Vrijdag alsnog weer een miskraam op gang gekomen na 1 positieve test, gister goed doorgezet. Goede nieuws is dat ik vrijdag wel gelijk naar het ziekenhuis kon om een foto van mijn pols te laten maken, maandag uitslag..
En weer van die stomme baggersneeuw... Ben het zat..
Vandaag lekker getutteld met de paarden, kwam er gister niet echt van omdat ik mijn stalbaas doodziek naar huis heb moeten brengen.. Hij had een reactie op nieuwe medicijnen en ging KO..
voor de rest weet ik het eigenlijk niet meer sorry ben een beetje brak
Junia
Geplaatst: 14-02-10 19:02
pridje schreef:
Junia: hihi ik haal ze ook bij de Kruidvat
Dan hebben we waarschijnlijk precies dezelfde Met die dosering heb ik uiteindelijk maar wat gedaan, want erop stond alleen de dosering voor mensen natuurlijk. Dus ik ben blij te lezen dat die van jou evenveel krijgt.
Claudia ook vervelend dat ze niet reageren. Eigenlijk heel erg onbeleefd! Ik heb even gegoogled naar noord zweedse paardjes. Als ik het goed heb gedaan zijn het erg leuke beestjes.
Dianne sterkte.. Dat is niet niks zeg. Wat leuk dat je mannetje ook uit Leidschendam komt. Nou is Alphen a/d Rijn ook niet zo ver weg. daar heb ik nog gewerkt..
Ik vind de sneeuw ook niet zo grappig meer. Maar als ik het zo allemaal lees mag ik zeker niet klagen. Ik heb een binnenbak en we hebben een buitenbak die de stalbaas 2 keer per dag sleept. Dus daar kunnen we ook in rijden. Sterker nog die is heel lekker te rijden nu. Heb vandaag ook lekker gereden mijn kleine mannetje doet zo zijn best. Sorry probeer het er niet in te wrijven dat ik wel kan rijden.
Claudia78
Geplaatst: 14-02-10 20:46
Heheeee visitte net weer weg. Was erg gezellig en nog even een berichtje en hallo van deze kant. Zijn jullie de zondag ook weer een beetje doorgekomen
nikkielvis : Ja, leuke beestjes he? Moet je eens op Nordsvensk gaan zoeken en dan op afbeeldingen ook op youtube kom je leuke filmpjes tegen
Zo, ik kruip zo maar eens even voor de beeldbuis (rtl 8) daar komt sinds vorige week een nieuwe serie op. Als die afgelopen is kruipt mijn man nog voor het schaatsen maar kruip ik lekker onder mijn dekbedje. Ben moe
Doei doei fijne avond nog iedereen!
Akecheta
Geplaatst door de TopicStarter: 14-02-10 21:34
Hallo iedereen
Zo te lezen heeft iedereen balen van het weer, heb vandaag voor de verandering maar weer eens gelongeerd. Janus zag er prachtig uit vandaag. Hij is ook wat voller geworden, niet vet, maar gewoon mooier in model. De sneeuw en het weinige werk lijken wel een soort vakantie-tje voor hem! Hij zal morgen wel spierpijn hebben, want ik heb een balkje neergelegd tijdens het longeren, en het lukt hem maar niet om er in galop fatsoenlijk overheen te gaan Dat vindt ie zo moeilijk, en dan wordt ie echt pissig dat het hem niet lukt. Hij heeft de nodige rek en strekoefeningen gedaan.
Ik lees nog iets over biergistpillen. Waar worden die voor gebruikt? Ken het nog niet.
hdv: eerste carnaval overleefd. Gezellig geweest?
Lieve Toos en kattentrio! Wat gezellig zoals ze naar buiten aan het kijken zijn! Die polderloopfoto: je ziet eruit alsof je het HELEMAAL níet meer leuk vindt.En schattig teckeltje
Sabina vakantie geboekt
Claudia: wat bot dat die mensen niet meer reageren Dianne Veel sterkte~!
Marlon: wat heerlijk dat je nog kan rijden zeg! Is het dan niet beredruk in die binnenbak? Ik sta op een hele kleine stal, en als we een keer met zijn drieën aan het rijden zijn, dan is het voor mijn gevoel al errug druk (tsja wat dat betreft ben ík dan weer verwend! )
Haha Patrick die eerste foto is echt eng, gelukkig is de rest schattig
Gooya wat een goed idee, dat balkje! Misschien ook eens met Tirzah proberen als de bak eens niet bevroren is (volgende maand dus )
Ik ga zometeen naar bedje, geen drukke carnaval voor mij.
Lonan
Geplaatst: 14-02-10 23:16
Kom ook even a1 zwaaien. Heb bijgelezen, ga nu naar bed Vandaag bijna hele dag in auto gezeten, ben kapoet en voel me rot. Ik reageer morgen.
DiaBelle
Geplaatst: 14-02-10 23:29
Zo kom me ook afmelden, ben nog even snel heen en weer geweest naar de kleine meid. Ze liep lekker in de wei, en ze zag er heerlijk vies uit, was weinig aan te doen omdat ze nat was. Op het andere eiland (waar zij loopt) ligt niet veel sneeuw, en bij ons ligt er alweer een laagje.
Wat een leuke foto's weer van het hondje van Marja.
Vervelend dat mensen niet op mail reageren, Claudia je zou toch zeggen dat als je via mail reageert je serieuze interesse hebt.
Gooya fijn dat je nog wat kan rijden in die bak maar ik geloof werkelijk dat de viezigheid lang genoeg heeft geduurd.
Lonan erg moe na een dag in de auto.
Voor een ieder die ik vergeten ben, welterusten voor nu en een fijne dag morgen!
hoiiii hier is ik weer een keer.. beetje druk gehad afgelopen dagen. Wel bijgelezen, maar even te moe om te reageren. Ik moest namelijk vanochtend heel vroeg uit mn bedje.. had kattenshow vandaag.. dus ik kruip mn bedje weer in!
nikkielvis
Geplaatst: 15-02-10 08:50
Goeimorgen
Claudia ik ga vanmiddag even kijken ben wel benieuwd. Ik vind ze erg leuk...
Yvonne dat waren de laatste loodjes van de poldercross en die wegen het zwaarst zeggen ze! Nou in dit geval was dat ook zo. In de bak is het zo nu en dan wel druk ja. Maar over het algemeen is het wel verspreid. En dat is best knap want er staan zo'n 80 paarden bij mij op stal. Maar gelukkig hebben we ook de buitenbak die er goed bij ligt.
Marja door die ogen ziet ie er inderdaad gevaarlijk uit. Maar die andere foto's maken het weer helemaal goed.
Leuke foto Sabine en ze lekker vies. Maar dat krijg je van lekker op het land staan.
Zo Petra dat is snel gegaan. Dus nu kun je voor een nieuwe tafel gaan. Leuke foto's van je meisje. Schoon halster ook zeg. Die van mij houd dat precies twee minuten vol. En dan heeft ie hem of helemaal vies gemaakt of kwijt.
Hoi Sandra en hoe was de kattenshow. Doe je daar zelf ook aan mee of ben je alleen wezen kijken.
Verder heb ik nu niet veel te melden. Het sneeuwd hier niet mee en hoop ook dat het niet meer komt eerlijk gezegd. Verder weer lekker aan het werk.
hermes
Geplaatst: 15-02-10 10:19
goedemorgen allemaal, zo daar ben ik ook maar weer eens even..
tja sneeuw... ik had er meteen de eerste keer al genoeg van en vorst houd ik ook helemaal niet van. Bijkomend nadeel is dat de kraan in de schuur en de slangen ook bevroren zijn en wij alle paarden met emmers water moeten brengen en dan ben je met 9 paarden wel ff bezig
Diabelle lekker naar haar meissie geweest, ze ziet er lief en knuffelbaar uit op de foto!
Lonan een drukke "in de auto zit zondag" gehad
en Sik is niet meer inmiddels heb ik gelezen
Claudia, gaat het een beetje zonder Sorraya? fijn dat het nu is afgesloten, kan je er voor jezelf ook een eind aan breien. Noord-Zweedse paardjes zijn zeker erg leuk, heb ik ook al eens naar zitten kijken. Raar hoor dat die mensen niet meer reageren, zijn ze misschien al met iemand anders in onderhandeling?
Janus is lekker aan het werk geweest. Longeren met een balkje. Leg je dan 1 balkje neer en moet hij daar dan in galop overheen springen (zodat hij zelf ff moet uitvogelen om goed uit te komen)?
Nikkielvis lekker verwend met binnenbak en een goede buitenbak, lekker als je dan gewoon door kan rijden (alhoewel ik in de kou helemaal geen zin heb om te rijden trouwens ; ik ben meer een mooi-weer-ruiter)
Junia & Pridje; Ik geloof dat Yvonne het ook al even had gevraagd, maar waarom de biergistpillen? Heeft dat met de zomereczeem te maken?
Teuntje, sterkte meid!
Verder nog een evil paard (crosby) en een evil hond (de hond van Marja) voorbij zien komen
Ik heb verder van het weekend niet zoveel beleefd, zaterdag gewerkt en gisteren bezig geweest in huis met verven en de paardjes gedaan natuurlijk.
Zo, ik ga maar eens over tot de orde van de dag... fijne dag allemaal..
nikkielvis
Geplaatst: 15-02-10 10:23
Ingrid ik ben zeker verwend. daar ben ik ook wel blij mee. Ik vind het ook erg koud hoor. Maar als je eenmaal bezig bent dan is ht echt genieten.