Er wordt blijkbaar beetje ruw gespeeld op de opfok En haar witte stukken op haar hoofd lijken wel een stuk sneller 'stuk' te gaan op een of andere manier, veel gevoeliger.....
is dat hetzelfde paard?? Gaaf zo'n verschillend gezicht aan beide kanten!
Keet
Geplaatst: 12-03-10 11:24
Zoefff schreef:
is dat hetzelfde paard?? Gaaf zo'n verschillend gezicht aan beide kanten!
Ja dat is dezelfde merrie
_Chendo_
Geplaatst: 12-03-10 12:16
Chakotay vind ik echt zo geweldig!
Hier twee foto's van mijn geweldige 2 jarige reus Chendo...
tinkert_tje
Geplaatst: 12-03-10 15:03
gave foto's TM je arizona staat je kanjer goed chendo ziet er top uit wat een reus word het zeg
Tinkermuts
Geplaatst: 12-03-10 16:06
thanks allemaal
Heb nu twee arizona's. ook voor Qannick, ben helemaal weg van die zadels
Chendo is ook niets mis mee hoor
Evelli, dat heeft Qannick ook, als je al wijst naar dr huid zit er een wondje.
wisky
Geplaatst: 12-03-10 16:37
Mooie Chuck lekker op het strand!
Chendo,wat een beer is dat geworden he!
Is altijd minder leuk als je je paardje beschadigd aantreft maar Lotje kan zo wel lekker paard zijn.
Vandaag Aaron ook weer even paard laten zijn. Heb hem even los gelaten in het weiland. Dat vond hij heerlijk! Na een winter op stal en in de bak gelopen te hebben was hij eindelijk weer even vrij!
@ marja: Gave foto's weer van patrick! @ Tinkermuts: Leuke standfoto's @ Evelli: Ik dacht ook even dat het een ander paar was. Komt denk ik door de ene kant wit en aan de andere kant bruin. @ Chendo: Vind het echt een leuk beestje zeg!
Steffyentom: binnenkort heb je je eigen Ryon nakomeling Ryon is ook Lotje der papa Zou zwarte is ook mooi zeg Ben met tinkers begonnen door een effen zwarte
_Chendo_
Geplaatst: 12-03-10 22:12
tinka is echt
mnkortleve
Geplaatst: 12-03-10 22:30
gipsycobs
Geplaatst: 12-03-10 22:55
Die Chuck...lekker uitwaaien op t strand, heerlijk! En het lijkt wel of hij ALTIJD wit is. En Eveli; is dat een Ryon Babe? Lijkt aan de witte kant wel op onze Dimmie....grappig.
Graag wil ik jullie voorstellen aan onze nieuwe aanwinst. Ze had ons hart al een tijdje gestolen en nu is deze week onverwacht toch een wens in vervulling gegaan Coloured Spirit Charleze heeft sinds deze week een definitief plaatsje gekregen op Melodystables ! Charleze is een dochter van Dublin(Pref) & Coloured spirit Lessie(STER)