Wat dacht je van die grote dikke zwarte? Ik noem ze altijd jaguars
M_D_H
Geplaatst: 27-11-09 22:24
en al die pootjes...
om heel eerlijk te zijn... ik ben bang voor alles wat meer dan 4 poten/voeten heeft, minder dan 2 poten/voeten heeft, wat kruipt, wat glibbert, wat krioelt, wat slijmerig is, en wat de naam insect draagt behalve vlinders en lieveheersbeestjes:P die kunnen nog net
Ik heb vandaag onze zadelkast van stal naar huis gehaald, je had me niet moeten zien hoe ik bij alle spinnerag tekeer ging met langgestrekte armen haha
M_D_H
Geplaatst: 27-11-09 22:26
nee geen kikkers... als er een kikker bij ons op het werk gesingaleerd owrd, of bij mij thuis... zijn ze mij altijd in een keer kwijt ik weet niet hoe snel ik dan moet rennen:P
LBLGypsyCobs
Geplaatst: 27-11-09 22:27
Geweldig Mirjam Balen dat het niet wil met Bravour
Ik heb ook altijd ratten gehad, ze zijn zo leuk
Ieuw Eva een spin in je zak
Ik ben een keer in m'n teen gebeten door een pissebed.
snowdon schreef:
Wel eens een spin in de auto gehad......? Dan wil je niet bij mij in de auto zitten hoor
Of er vlak naast rijden
Ben ook als de dood voor spinnen, heb er 1 op m'n arm getattoeerd en zelfs daar schrok ik in het begin van.
Bedoel je Mandy Leon?
Zit ook te kijken, maar ik heb het idee dat ze zichzelf slecht horen vanavond, heb er nog geen 1 gehoord die echt zuiver zong.
Bestaan springspinnen
mnkortleve
Geplaatst: 27-11-09 22:28
Ik wou nog vragen of er mensen waren die misschien hier wilde slapen als we dat feestje hier zouden houden, maar ik geloof dat de meeste niet durven.
ringelberg
Geplaatst: 27-11-09 22:28
Goeieavond,
Verhalen over muizen,hihi,wij waren aan t mesten vanochtend en toen bleek dat er een muizennest in t vlas zat,dus tientallen muizen door de stal.Helaas hebben ze t niet overleefd met 3 honden,ze werden gewoon levend naar binnen geslokt
Annique verhuizen,spannend.
Verder een voor de zieken.
een aan Petra terug
nog een voor Jacky,trek je t een beetje?Carolien zei al dat ze met je gepraat had.
Pip is nog een keer gedekt vandaag,het reutje nam een aanloop en sprong zo op haar rug aanvalluh
jah die bestaan... maar weet niet of het wel echte spinnen zijn... ze lijken eerder op schorpioenen... (die overgens ook eng zijn) nou... spreek jullie vast morgen wel weer, ik ga slapen... moet morgen weer om 8 uur op mijn werk zijn:S
LBLGypsyCobs
Geplaatst: 27-11-09 22:29
Ik had ook een keer een nest muisjes in m'n mesthoop. Heb ze verzameld in een voerschep en bij de buren gevraagd of ze beschuit hadden