getsie kan het me goed voorstellen hoor, maar zoals je zelf al zegt het is het beste.. Maar het blijft vreselijk zwaar... Alvast heel veel sterkte voor de komende tijd!!!! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
getsie kan het me goed voorstellen hoor, maar zoals je zelf al zegt het is het beste.. Maar het blijft vreselijk zwaar... Alvast heel veel sterkte voor de komende tijd!!!!
Chanel...
Lekker mannetje is het toch 
Gelukkig vond Lisa haar meteen aardig (had Lisa op aanraden van hun meegenomen) Lisa kroop meteen tegen haar aan. na poosje ging ze lekker ontspannen zitten eten en heb haar zelfs weer horen piepen
ik zag haar gewoon weer opleven
ben echt blij voor Lisa en zelf blij met me nieuwe meisje
Renate vind het allemaal nog beetje spannen..

)
, leuk dat ze het zo goed kunnen vinden samen!!

Vond het wel belangrijk dat ze comfortabel zouden staan.. 
grid schreef:Ah da's leuk om te horen benieuwd of ze nog foto's heeft en of je zo nog andere info kunt vinden![]()
![]()
Liever via het formulierhttp://fd8.formdesk.com/koudbloedenwedstrijd/Indoor2009
Gaat nu eten
Heel Veel Succes maar vooral Veel Plezier!!
maar is ook wel een eindje dus dat mag ook wel
nu renate nog ff wennen
maar dat komt vast snel goed 
nu kan ik redelijk goed duits maar een brief van de rechtbank is toch nog vrij moeilijk te lezen. Was alleen ter kennisgeving maar toch je wilt toch weten wat er staat
, maar geloof dat ze een of andere procedurele verpleegkundige tevens advocaat hebben aangesteld om zijn belangen te behartigen
--> zou dat zoiets zijn als slachtofferhulp? Ach daar komen we van de week dan denk ik wel achter
en sla is alweer allemaal op
Renate went snel dus

, ik ga douchen en dan naar bed..