Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

misschien heb ik het gemist.
rommulus schreef:leon jij was toch al aan het solliciteren voor ik de taxi in ging ??? (meen ik me te herinneren)
Langzaamaan steeds meer af
Grit schreef:De brief moet ze aanspreken en ze moeten iets in je CV zien waaruit ze kunnen afleiden dat jij geschikt bent, maar ik zou het verder beknopt houden. De vragen komen wel in het gesprek. Ik zou de CV gewoon aanpassen afhankelijk waar je solliciteert.
Als je bijvoorbeeld iets met kinderen wil doen, zou ik er zeker oppaservaring inzetten. Maar solliciteer je naar iets heel anders, dan zou ik dat weer weglaten.
In het begin zet je alles erop, omdat je nog niet zoveel hebt, maar uiteindelijk kan je het ook samenvatten in 'diverse bijbaantjes, waarin ik dit en dat heb gedaan etc. etc. '
Kreeg een sms van m'n uitzendbureau met voorstel, mailtje ontvangen nav mijn reactie erop. Dat gelezen. En voor ik het wist stond ik bij het bedrijf op de stoep voor een gesprek
Beiden onvoorbereid, 1,5 uur gepraat (
) en eeh, de maandag erop begonnen
Uiteindelijk blijkt dat ook wel typerend voor dit bedrijf / de samenwerking met m'n baas 

BuBBLeGuM schreef:hoelaat ellen???
helemaal geweldig maar vaak zo duur
.
niet bijgelezen
Er waren behoorlijke windstoten en alhoewel Say normaal niks om wind geeft gister had ze gewoon haast 
je had die kop moeten zien
maar over het algemeen dus beetje sneller dan normaal
die vent van wervingsbureau kon ik eigenlijk wel schieten
dus daar wilde ik niet eens mee verder
al zou het bedrijf wellicht anders kunnen zijn, maar pff
wat een arrogante KLTzak
ik heb het gesprek afgebroken en vriendelijk bedankt en ben gegaan
en hij zat beetje verbouwereerd te kijken
was eigenlijk best een beetje trots toen
nu via werk met loopbaanscan bezig
) 
dus denk niet dat ik vandaag toekom aan 10 blz bijlezen
)
gaat ze vanalles kopen net voor moederdag
en natuurlijk idd ook iets wat wij in gedachten hadden
dus nu kopen we meestal last Minute om zeker te weten dat ze het niet meer kan kopen of we zeggen heel streng: "Deze week mag je echt niks meer kopen hoor mam, want wij hebben al iets gekocht voor je"
)
) voor de pijn ed lekker