Ja hoor,we kunnen die kant ook wel op gaan. Daar is ook een strandje bij een plas naast de Waal waar we ook kunnen zwemmen.Daar gaan we met het Tinkerweekend,eind augustus ook zwemmen.
xxmayleexx
Geplaatst: 07-06-09 15:38
Lekker zomerfoto's
Kleine meiden worden groot. Inmiddels alweer 3 jaar in mijn bezit Maylee vd Gadedijk
Tuurlijk af en toe kijken hoe mooi ze is dus zuslief er maar op gezet!!
DIVA2
Geplaatst: 07-06-09 16:45
Hé Ruby.......doe goed je best, zijn we snel weer saampies
En kunnen we samen die honden het land uit jagen.
Ruby wordt gecorrigeerd maar is tevens ook gedekt door Aaron van Wisky@bokt. Volgende week weten we of 'het' gelukt is.......
Wederom prachtige foto's maar die van Patrick, tja, daar zijn geen woorden voor
Muds
Geplaatst: 07-06-09 17:00
Honden uit het weiland jagen is natuurlijk ook heel nuttig En veel leuker met z'n tweetjes Maylee en Morrigan aan het werk Leuke rit langs de Waal Knappe Chuckkinders Knappe Loes Zal voor je duimen, morgen bij de scan. Iedereen blij dat Chayenne weer thuis is Lieve Patrick Big Mac is inderdaad Big!
Ik hoop dat mijn toekomstige veulen ook een maanoog krijgt... dan ook zo een mooie foto er van maken en dan op heel groot doek zetten en in de woonkamer hangen! Mooie oog foto's!!!
FireAndIce
Geplaatst: 07-06-09 20:14
Grappig he,2 Big Macjes Mijn verzorg Big Mac heeft 2 gedeeltelijke maanogen
Kiara04
Geplaatst: 07-06-09 20:21
FireAndIce schreef:
Grappig he,2 Big Macjes Mijn verzorg Big Mac heeft 2 gedeeltelijke maanogen
Denken jullie erom dat jullie niet offtopic gaan? Ik denk dat iedereen van die fototopic wi bijven genieten
mnkortleve
Geplaatst: 07-06-09 20:28
ikkebenmar schreef:
@ mnkortleve: Wat een gave foto van dat oog zeg! Ik vind dat supermooi zo'n oog. Helaas heeft die van mij dat niet....
En mijn man vind het zo lelijk Ik mag beslist geen paard meer kopen met van die enge ogen.
Carolien1986
Geplaatst: 07-06-09 20:30
Dit is Fenore. Een tinker merrie van 1.5 jaar. Ik heb haar nu 4 maanden in mijn bezit en ben erg blij met haar. Ze groeit als kool en is nu ruim 1.50m hoog. (verwachte stokmaat 1.65m) Ze heeft veel sok en manen. Ze is eigenwijs maar heel eerlijk en echte knuffelkont! Ik zou geen ander paardje meer willen...!
Fenore in zomervacht (1,5 jaar)
Fenore in wintervacht tijdens grondwerk les:
Reacties zijn allemaal welkom!
Groeten Carolien
FireAndIce
Geplaatst: 07-06-09 20:31
Wat een verschil in vacht he Andere oogje van Macje...het maakt 'm zo schattig Zow,dit Macje hebben we nu wel gehad
Je hebt gelijk!Was ook echt de laatste... Wat is Fenore mooi,mooi bruin! Meeste Tinkers zijn bont,vindt andere kleuren ook toppie
stalnijmegen
Geplaatst: 07-06-09 20:43
fireandice, ik snap dat je heel trots bent op je paardje, net zoals wij allemaal.. allemaal houden we ons aan de regels, om hier te kunnen blijven genieten, zou niet leuk zijn dat het door iemand verspeeld word die de regels en commentaar van een mede bokker aan dr laars lapt. maar dan een topic aan..
wij hebben bosritje gemaakt vandaag, iduna voor het eerst mee de straat op enz ging super effe wisselen
Carolien1986
Geplaatst: 07-06-09 20:53
Fenore is inderdaad een bruine tinker.. daar heb ik ook bewust op gezocht... ik wilde natuurlijk weer iets aparts.... wat vinden jullie van haar? Ze is 1,5 jaar oud en meet nu ruim 1.50m
Fenore (1,5 jaar)
Gr Carolien
stalnijmegen