Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Doe maar lekker rustig aan!
je hebt een flinke smakkerd gemaakt volgens mij. ziggy_janet schreef:sita: rustig aan? Dat woord komt niet in mijn woorden boek voor. Wil vandaag wel in beweging blijven, anders wordt ik helemaal stijf.
Natuurlijk moet je in beweging blijven anders ben je dalijk net een plank! 
Blackstar gefeliciteerd!!
en allemaal "wijven" op dat loonbedrijf 
uhh namen voor kalfjes Jut + Jull, hanneke + janneke uhh...
Ben wel nieuwsgierig naar de reden dat je muesli bijgeeft
?
geef ik iets bij dan is het granenmix (voor energie) of slobber (als ze dikker mogen worden) en verder is basis gewoon veel ruwvoer en wat brok..., dus vandaar wel nieuwsgierig
maya
moet dat ding eerst opladen en dewi kwam niet en wel bij pa
wel lekker gereden
leon had zo gehoopt dat je het de vorige keer gehaald had ... ik blijf duimen
grappige naam ook Celtic Mix
ben benieuwd naar foto's 
is nogal een rare, maarja mam is haar GROTE zus en ook getuige dus we proberen er met z'n allen maar een leuke/ gezellige dag van te maken
Hopen dat het eten lekker is
had wel het idee dat ze wat snel moe was
dus dadelijk nog ff checken ...
Wat die jongens wegkanen aan M&M's, Maltesers, dropjes, spekjes, etc. etc. etc. 
zal je nog wel effe voelen...
Shania vreet zo ongeveer de bodem uit dr voerbak als ze het krijgt, dus die mag het nu opmaken.. 
Wel leuk!
maar shania vindt t lekker da's dan weer handig kan die t mooi opmaken
ben denk af en toe beetje overbezorgd nu ...)
en dan lekker broodjes eten
en dan op weg naar Geertruidenberg
!
Raar dat je je dat ineens zo kan aanwennen om extra alert te zijn als je eens wat hebt gehad! 

ziggy_janet schreef:goede middag!
Beleren gaat goed met Balou, leuk zeg!
grid: shayla ook lekker vrolijk.
sita: met amy gaat alles ook goed.
Vandaag eerst met angela naar piaffe geweest. Heb een mooi halster voor Ziggy gekocht, en een nieuwe singel. Daarna hebben we lekker gegeten bij de snackbar. En hebben we wat folders rond gebracht voor de dierenmanifestatie die we gaan organiseren. Was erg gezellig!