[TI] [HK] The gypsy across’diary’s; full of nonsense and serious

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

_janet_

Re: [HK] The gypsy across’diary’s; full of nonsense and serious

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-07 19:47

als je wil mag je me wel pb en. Wel jammer dat je niet gaat, of toch niet helemaal jou ding

rommulus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-07 20:36

pff weer een lekkere dag gehad Haha!

lekkere buitenrit (toh heerlijk hoor Haha! )

ellepel van harte geveliciteerd !!!!!

nou gaat weer verder met haar 300 verschillende bezigheden Haha!

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-07 21:14

weer een lekkere buitenrit gemaakt rom!
nog steeds druk druk druk?

rommulus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-07 21:22

ziggy_janet schreef:
weer een lekkere buitenrit gemaakt rom!
nog steeds druk druk druk?

jah heerlijk
is een beetje een onbeschrijvelijk gevoel wat ik er bij heb
en ook super dat krista altijd mee gaat echt geweldig Haha!

Rolleyes you don't wanna know Rolleyes
bumpers spuiten, zooi ruimen, schoon maken, tuin onderhoud, tuin opknap werk, werken, sil, vriend, tatoo af tekenen, etc etc

dat naast de dagelijkse dingen met de pech dat ik tevaan te moe en teveel pijn heb om alles op een snel tempo te doen

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-07 21:59

balen zeg van die pijn. doe wel een beetje rustig aan he.

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-07 22:59

Haha! Bedankt iedereen!! Ben super trots op mijn meis OK dan! Ze doet zo goed haar best Ja --> moeten natuurlijk nog genoeg leren (vooral ik Bloos ), maar gaat steeds een stapje verder Cool en allemaal leuk, vrolijk en relaxe Dromen

Leon scheelt mooi weer euries idd! en plannen toch weer beetje gewijzigd (als je verhaal kwijt wilt staat PB open Knipoog )

Haarbal pff mij lijkt dat ook best moeilijk/ raar Ja, maar gelukkig had ie het meteen naar z'n zin eten in bak Vork

Bloos! Maya verbrand. maar wel heerlijk onthaast op het strand Dromen

Janet --> leuk om volgend jaar weer te doen Dromen en gezellig naar max geweest Bloos! groter hoofd Nagelbijten / Gniffelen Beer van een paard dan ook Wow!

Rom druk druk druk Ziek dat je maar niet teveel hooi op je vork neemt Knipoog

Zo lekker rustig middagje gehad Dromen en toen lekker gegrilld voor avondeten had wel een beetje teveel voor 2en Bloos maar dat komt morgen vast wel weer op Vork
Laatst bijgewerkt door grid op 04-08-07 23:00, in het totaal 1 keer bewerkt

Haarbal

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-07 22:59

snowdon schreef:
Heyy jij ook weer eens hier! Hoe is het met je bonte vent?
Geen ponykamp meer op de SRR?

Haha, ja, ik soms hier. Ik kom gewoon niet aan internetten toe, zo druk ben ik... Met Pride is alles prima, hij loopt de hele dag lekker met leeftijdsgenootjes in de wei te ette- ahum SPELEN! Haha!

Ponykamp dit jaar voor het eerst in Ommen. Voor Sheek met zijn trailervrees is 20 minuutjes rijden toch echt beter dan 3 uur. Lachen Het gaat wel gaaf zijn, ook al ben ik de enige westernruiter.

DianneM

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-07 23:04

Weer nieuwe willy-pics aan het uploaden Haha! Haha! Ze kan sinds vandaag ECHT rollen tot op haar rug haha! Nog niet niet helemaal om, maar scheelt niet veel!

Balen Rom, van je pijn!!

Mijn paarden hebben echt wat tegen mijn rechter been vrees ik Nagelbijten / Gniffelen Eerst liep ik mank, waarvoor ik dus donderdag naar de podo moet, donder ik vorige week zondag van Bon af, zodat ook mijn heup en dij niet meer te harden zijn, schopt Kato vandaag ook nog per ongeluk eens snoeihard tegen mijn knie aan Boos! Is nu helemaal dik en blauw.. Ze wilde een vlieg onder haar buik wegschoppen, maar ik was haar op haar rug aan het poetsen en stond dus precies met mijn kniein de weg, omdat ik tegen haar aan moet staan om bovenop haar rug erbij te kunnen.. Loop nu helemaal rond als Manke Nelis.. Toch maar weer even naar de dokter als het weer niet vanzelf weggaat Nagelbijten / Gniffelen

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-07 23:14

Ach gut Ziek Zit je ook niet mee zo ...

DianneM

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-07 23:44

klein vlekkenmonstertje had jeuk
Afbeelding

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 00:22

Haha! Leuk plaatje

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 08:36

Goedemorgen,
Vanmorgen vroeg op stal geweest, Timo's benen gewassen en staart, het mannetje staat flink aan de dunne, dus voorlopig niet op de volle weide en straks met stroken werken.Er zit echt geen rem op die mannen Clown

Gaat zo ellepel dr nieuwe heerlijke knappe kleine man bewonderen in het topic Lachen
Grid: 3e en een wp, gefeli!
verder met iedereen alles ok las ik, jellie gaat met leon waarschijnlijk de runderen stalken Knipoog
Janet's watch the house zit er ook weer op. en haarbal gaat een ponykamp leidden, Veel plezier alvast. Lijkt me ontzettend gaaf om te doen.

iedereen fijne dag weer, wij mogen weer centjes gaan verdienen Clown

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 11:58

Doei!

Vanuit het hoge noorden!
We waren gisteravond pas om 12 uur hier.. En toen moesten we nog op verjaardag.. Clown
Was erg gezellig.. Heb al Hotze zijn vrienden ontmoet. En hun vriendinnen. Was erg gezellig. Vanmiddag misschien met 2 van die meiden naar het strand.

En verder willen we vanavond BBQ-en alleen er is hier nergens een AH of C1000 open.. Verward
Ben echt verwend daar in Zeeland! Dus dat word een koe slachten denk ik.. Tong uitsteken Aangezien er echt niks in huis is.. Nagelbijten / Gniffelen

Ik ga zo even routes uitprinten voor morgen naar Janet en Jessica te gaan.. Lachen

Lief plaatje van Willy! Lovers
Maya verbrand.. Ach gut

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 19:08

Echooooooooooooooooooooooooooo?

Clown

Euhm... ja...

Teuntje Ach gut Typisch dat je rechtse been kreupel is.. dat been is bij mij ook bont en blauw en groen en rood (van de wondjes Clown *LOL* en m'n andere been heeft niks) Maar voor jou Ach gut

TK, sneu dat ie aan de dunne is...

Siet, fijn dat het gezellig was Ja Nog naar strand geweest? Klikt het een beetje met die meiden Lachen

Vanochtend weer gewerkt... bleeeh, dat was lang, hele hotel zat vol. Was pas om 2 uur klaar ofzo... Lips are sealed Daarna naar huis, effe snel gegeten, en toen voor goed 2 uurtjes naar het strand gegaan... om daar Nicole, Stacey, Resy en Mara te treffen Lachen Was gezellig... Lekker windje, zee was redelijk kkkoud, maar druk.. pfff Clown Op de parking was het superdesuper druk, was er ook nog een of ander briljant figuur tegen de stroom ingereden, die niet eens kon rijden, dus toen heb ik serieus voor 250 meter achteruit zigzaggend gereden... Nagelbijten / Gniffelen Godzijdank was er een hele lieve man die me hielp en meekeek, want het was echt nauw, want heel veel mensen hadden zeg maar op de stoep enzo geparkeerd, waardoor er maar voor 1 auto ruimte was om erdoor te rijden. Twee naast elkaar passeren ging echt niet. En omdat ik minder ver achteruit moest, ben ik maar gegaan... Clown Parking afgereden, volgende afslag, daar een parking op, plekje zoeken, en ineens moest ik weer in de file staan omdat er weer een of ander briljant figuur haar auto niet wegkreeg, toen stond ik naast een stel mensen die net gingen vertrekken, dus kon ik daar mooi inschuiven. Blijk ik achteraf op 25 meter van Nicole dr auto te staan *LOL*

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 20:11

Ook niet druk geweest.. Tong uitsteken Zo kan ik het wel bijhouden!

Het klikt goed met de meiden Maya.. Helaas niet meer naar het strand geweest..
De jongens, ook boeren, hadden het te druk plus dat het niet normaal zo druk was aan de kust.

Vanmiddag dus maar naar Bataviastad geweest.. Lekker geshopt.. Ja
Was niet zo druk. Heb de halve Bjorn Borg winkel leeg gekocht.. Die kleding en boxers zitten zo onwijs lekker!
En dan bij de Oilily nog een shirtje wat afgeprijsd was van 85 voor 20 en een tasje wat ook supergoedkoop was. Leuke dagje dus!

Alleen.. Toen hadden we nog geen eten..
Dus zijn we naar Makkum gegaan en hebben we daar heerlijk gegeten.
Hotze is nu de koeien gaan halen, kalfjes drinken geven en dan gaan we nog een rondje met BemBem lopen. En strakjes nog even lekker op de vlonder bij het water een wijntje drinken.. Ja

Dat heet nou vakantie.. Cool

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 20:16

Haarbal, echt zo’n mamagevoel he Haha!

Maya verbrand maar wel leuk geweest op t strand.

Leon niet naar de keuring voor de politie. Hoop dat je snel een leuke baan vindt!

Rom, druk druk…

Grid, rustig middagje gehad.

Teuntje, beterschap met been Ach gut Lief plaatje!

Timo aan de poeperij…

Sita, klinkt leuk!

Hebben nu 3 dagen op rij gebbq-ed. echt lekker Haha! Gisteren nog bij Jan’s zus + aanhang gegeten en helemaal los gegaan op hun trampoline Haha! Was zo gezellig!
Vanmorgen lekker samen met Jan gereden.

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 22:53

Iedereen op vakantie soms Clown Of aan het genieten van het heerlijke weertje Lachen

Vanmorgen weer 20 minuutjes op Kyaan gehobbeld is een engel! .
Weltrusten allemaal!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 23:11

Ik was weer eens zonder zadel aan het crossen ja... Clown En daarna nog 2 kruiwagens mest uit paddock gehaald en paardjes gevoerd... Gewoon beetje rondklooien dus, nu is het weer er meer geschikt voor Clown

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 23:20

Kga dr vandoor.. Lekker slapen..
Morgen een drukke dag.. Lachen

Weltrusten!

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 00:12

Bloos! Maya zie het al voor me gelukkig was er hulp en stond je daarna mooi dichtbij Nicole Haha!
en weer lekker zonder zadel gecrosst Cool

TK Timo teveel grasjes gehad Ach gut gelukkig heb je paddock en dan idd maar stripbegrazing Vork en ook weer op Kyana gehobbeld Dromen

Sita Bloos! in Zeeland winkels op zondag open dat hebben we hier ook (nog) niet alleen in Eindhoven maar da's nog half uur rijden Scheve mond Zag in Baarle nassau/Hertog trouwens wel ook C1000 open op zondag Haha!
Dromen Klinkt als een zeer gezellige dag Ja bij ons op stal ook helemaal weg van Bjorn Borg moet zeggen dat ik het nog nooit in de winkel heb gezien Bloos maar kom op bijna nooit in het dorp/ stad en moet eigenlijk wel weer nodig winkelen voor kleren enzo Ja, maar heb er zo'n hekel aan Zij zijn groot en ik is klein! kleren passen enzo voelt altijd alsof ik spontaan in de overgang ben Gestoord

Haha! Jell weer BBQtijd Vork vind het ook altijd erg lekker, leuk en gezellig maar 3 keer achterelkaar Clown
Dromen ook lekker gereden weer !!

Ik heb vandaag weer heerlijk met Sayla over Bedaf gecrosst Rock-on, dudes!
Het was zo'n lekker weer met dat heerlijke stevige windje erbij Dromen dus lekker in ons uppie een keer weer richting Bedaf (meestal gaan we met groepje de andere kant op Knipoog ) en het was ook nog eens heerlijk rustig op Bedaf dus dat was heerlijk samen genieten/rondcrossen Cool

Trusten allemaal!! Laatste weekje vakantie alweer Scheve mond

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 06:54

Godverd*mme.. Moet ik zometeen naar het ziekenhuis..
Ben door mijn enkel gegaan en juist.. Weer mijn enkelbanden gescheurd.. Blauw oog Huilen
Er er staan gewoon 5 paarden op het programma om te fotograveren.. Verdrietig

Ik ga Janet even PB-en met de mededeling dat ik niet kan lopen.. Hoop maar dat ze het nog leest want ik heb geen gsm nummer..

DianneM

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 07:36

hè, getsie Sita!! Beterschap en succes in het ziekenhuis!

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 07:44

Dank je.. 20 over 8 moet ik dr wezen.. Scheve mond
Heb het thuisnummer van Janet in de telefoongids gevonden, ga dr zo proberen bereiken.. Hoop dat het lukt.. Nagelbijten / Gniffelen

DianneM

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 07:48

Ja, hoop het ook voor je!! Zou l*llug zijn als zij je berichtje mist en met 5 keurig gewassen en getoiletteerde paarden staat te wachten terwijl jij in het ziekenhuis zit Nagelbijten / Gniffelen

Heb zometeen trouwens ook een shoot, maar dan van 1 paard, tinkertje ook Haha!

Heb door mijn te losse enkelbanden gelukkig nog nooit gehad dat ik ze gescheurd heb, lijkt me echt ontieglijk pijnlijk Nagelbijten / Gniffelen

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 07:49

Nou ja.. Ik moet vanmiddag naar Dobbel.. Daar staan de andere 4.. Clown
Die kan ik wel bereiken, maar dat zal ik op een iets christelijker tijdstip doen. Het is nu zo achterlijk vroeg!

Het is nog maar de *denkt.. 8e keer ofzo dat ik ze scheur op dezelfde voet.
En de dokters willen er verder niks aan doen.. Zij zijn groot en ik is klein!

Succes met je shoot trouwens! Kan je die van mij niet even overnemen.. *LOL*