Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

)

ziggy_janet schreef:weer een lekkere buitenrit gemaakt rom!
nog steeds druk druk druk?

you don't wanna know

Bedankt iedereen!! Ben super trots op mijn meis
--> moeten natuurlijk nog genoeg leren (vooral ik
), maar gaat steeds een stapje verder
en allemaal leuk, vrolijk en relaxe
)
, maar gelukkig had ie het meteen naar z'n zin eten in bak
Maya verbrand. maar wel heerlijk onthaast op het strand
en gezellig naar max geweest
groter hoofd
Beer van een paard dan ook 
dat je maar niet teveel hooi op je vork neemt
en toen lekker gegrilld voor avondeten had wel een beetje teveel voor 2en
maar dat komt morgen vast wel weer op
snowdon schreef:Heyy jij ook weer eens hier! Hoe is het met je bonte vent?
Geen ponykamp meer op de SRR?

Het gaat wel gaaf zijn, ook al ben ik de enige westernruiter.
Ze kan sinds vandaag ECHT rollen tot op haar rug haha! Nog niet niet helemaal om, maar scheelt niet veel!
Eerst liep ik mank, waarvoor ik dus donderdag naar de podo moet, donder ik vorige week zondag van Bon af, zodat ook mijn heup en dij niet meer te harden zijn, schopt Kato vandaag ook nog per ongeluk eens snoeihard tegen mijn knie aan
Is nu helemaal dik en blauw.. Ze wilde een vlieg onder haar buik wegschoppen, maar ik was haar op haar rug aan het poetsen en stond dus precies met mijn kniein de weg, omdat ik tegen haar aan moet staan om bovenop haar rug erbij te kunnen.. Loop nu helemaal rond als Manke Nelis.. Toch maar weer even naar de dokter als het weer niet vanzelf weggaat
Zit je ook niet mee zo ...

Aangezien er echt niks in huis is.. 

Typisch dat je rechtse been kreupel is.. dat been is bij mij ook bont en blauw en groen en rood (van de wondjes
en m'n andere been heeft niks) Maar voor jou 
Nog naar strand geweest? Klikt het een beetje met die meiden 
Daarna naar huis, effe snel gegeten, en toen voor goed 2 uurtjes naar het strand gegaan... om daar Nicole, Stacey, Resy en Mara te treffen
Was gezellig... Lekker windje, zee was redelijk kkkoud, maar druk.. pfff
Op de parking was het superdesuper druk, was er ook nog een of ander briljant figuur tegen de stroom ingereden, die niet eens kon rijden, dus toen heb ik serieus voor 250 meter achteruit zigzaggend gereden...
Godzijdank was er een hele lieve man die me hielp en meekeek, want het was echt nauw, want heel veel mensen hadden zeg maar op de stoep enzo geparkeerd, waardoor er maar voor 1 auto ruimte was om erdoor te rijden. Twee naast elkaar passeren ging echt niet. En omdat ik minder ver achteruit moest, ben ik maar gegaan...
Parking afgereden, volgende afslag, daar een parking op, plekje zoeken, en ineens moest ik weer in de file staan omdat er weer een of ander briljant figuur haar auto niet wegkreeg, toen stond ik naast een stel mensen die net gingen vertrekken, dus kon ik daar mooi inschuiven. Blijk ik achteraf op 25 meter van Nicole dr auto te staan
Zo kan ik het wel bijhouden!

Lief plaatje!
Gisteren nog bij Jan’s zus + aanhang gegeten en helemaal los gegaan op hun trampoline
Was zo gezellig!
Of aan het genieten van het heerlijke weertje 
En daarna nog 2 kruiwagens mest uit paddock gehaald en paardjes gevoerd... Gewoon beetje rondklooien dus, nu is het weer er meer geschikt voor

Maya zie het al voor me gelukkig was er hulp en stond je daarna mooi dichtbij Nicole
gelukkig heb je paddock en dan idd maar stripbegrazing
en ook weer op Kyana gehobbeld
in Zeeland winkels op zondag open
dat hebben we hier ook (nog) niet alleen in Eindhoven maar da's nog half uur rijden
Zag in Baarle nassau/Hertog trouwens wel ook C1000 open op zondag 
Klinkt als een zeer gezellige dag
bij ons op stal ook helemaal weg van Bjorn Borg moet zeggen dat ik het nog nooit in de winkel heb gezien
maar kom op bijna nooit in het dorp/ stad en moet eigenlijk wel weer nodig winkelen voor kleren enzo
, maar heb er zo'n hekel aan
kleren passen enzo voelt altijd alsof ik spontaan in de overgang ben
Jell weer BBQtijd
vind het ook altijd erg lekker, leuk en gezellig maar 3 keer achterelkaar
ook lekker gereden weer !!
dus lekker in ons uppie een keer weer richting Bedaf (meestal gaan we met groepje de andere kant op
) en het was ook nog eens heerlijk rustig op Bedaf dus dat was heerlijk samen genieten/rondcrossen