Of dat niet...?Roos, fijn dat je lekker met Fig hebt gereden
Geen pijn gehad? Mooizo!Sox, nieuwe stal bevalt wel al zo te lezen? Wel zonde dat die haf het niet leuk vond... Maar wat doe je eraan he.
Irish, wat voor les had jij vanavond?

Annick en Cora veel succes met het kuiswerk!
Cora, rooie stropdas was oom kwijt, dus ik kom maar zonder... 
Lieve foto Leo
Waar ligt Hulten in godsnaam? Nog nooit van gehoord... 
Mijn verslag van de dag, nadat iemand vroeg wat ik vandaag zoal had gedaan, lui kopiëren dus

Euh... opgestaan, ontbeten, naar stage, weer wat gegevens van Malin Baryard, Jessica Kurten en Meredith Michaels-Beerbaum verwerkt in de bestanden. Ben bezig geweest met mijn veelgestelde vragen voor de website in het Nederlands, heb nog 6 douanedocumenten opgesteld. Heb de drie enveloppen met airwaybills, naamkaartjes, good receipts en delivery notes klaargemaakt. Heb ongeveer 20 mappen in het archief opgebogen, losse papieren in de mappen gestoken. Ben naar de douane geweest om alles te stempelen. Heb nog brood gegeten en benst het Juvenalis Dilemma gelezen. Ik ben naar huis gereden, appel gegeten, thuisgekomen gegeten, vervolgens de paarden gaan vangen. Dewi's halster gezocht die ze kwijtgespeeld had. Wat geïnternet, brief afgemaakt, paarden gaan voeren. Even tv gekeken, thee gemaakt, en ben nu en andere brief aan het schrijven en internetten. Ga zo fotos oploaden voor af te laten drukken en andere fotos op een cd zetten. Straks douchen, boek lezen in bed en slapen gaan
hoorde alleen wat minder nieuwtje. Jan was op de terugweg de dochter v.d. baasjes van Iwan tegengekomen.
En vorig jaar zeiden ze dat hij voor 99% beter was, jaja....
Flan liep lekker. Ze struikelde niet en was goed actief. Af en toe liep ze te veel op de voorhand.
Ze vonden het leuk en origineel.
Voor ons is t goed te doen met de trailer.