Mooi beestje anika! Die van mij verhaard ook echt erg!
Naja van mij, over een maand officieel van mij! Fenna is nog drachtig en als het veulen er is word ze officieel van mij! Over 1 maand is mevr uitgerekend!
Me eerste officiële paard! Eindelijk een droom die uitkomt na 15 jaar! Kan niet meer wachten!
Aniekepiek
Geplaatst: 05-04-16 17:18
Pierlo Gypsies Nosy Nayla (Rianna Misneach Tara x Deaglán Snorremans van Germania
Pierlo Gypsies Delightful Yade (Rianna Misneach Rebecca x Deaglán Snorremans van Germania)
Beide meisjes zijn geboren op 1 april !! (en nee dat is echt geen grapje )
Nayla is geboren om 01.15 en Yade de volgende avond rond 22.30 Toch bijna 24 uur dus! Ze lijken toch niet zoveel op elkaar als hier lijkt. Yade is echt chunky, kort en flink beenhaar. Nayla is wat langer langere smallere benen en minder beenhaar maar toch zie je idd heeeel goed dat het zusjes zijn! Deag drukt heel erg z'n stempel!
Roos1610
Geplaatst: 06-04-16 08:17
Mag ik jullie voorstellen aan mijn mini tinker James. James is bijna 4 en net geruind. Ik weet niet precies hoe klein hij is maar ik schat zo rond de 1.25 / 1.30m.
Ik vind dat ook wel iets te klein hoor, die James... maar wel schattig! Onze Glen had een beetje dezelfde bouw, maar dan 15-20 cm groter (en die vond ik al klein, mede doordat die ook iel was). Glen is echter wel wat breder geworden nog na zn 4e jaar qua borst en hals ook. Dus dat kan nog wel iets. Je moet ook weer geen wonderen verwachten natuurlijk, maar er kan wel wat bij komen.