Lotte, echt super gaaf! Collin is echt een mooi beest zeg En weer zo'n prachtige en leuke foto van knappe Bandit, altijd genieten jullie foto's! Turner ziet er goed uit, leuk dier
Tinky en ik hebben gisteren weer lekker genoten van het warme weer. We hebben een lange rit gemaakt (we waren zo'n 8uur onderweg Wel incl ons uurtje pauze etc) Het was héérlijk! We hebben gegaloppeert langs een steenweg Was een prachtige brede strook gras, echt leuk! Mevrouw gedroeg zich ook weer voorbeeldig. Even bijtanken onderweg (Hierna stak ze helemaal haar neus in het water en spetterde iedereen nat ) Aan de trailer wachten om naar huis te gaan En nog een leuke van ons saampjes
Gisteren bos gecrosst in onze zomeroutfit. Was lekker boscrossen had een ander paadje genomen doe ik dus nooit meer. Was echt heel dicht begroeid maar meneer heeft me erdoor heen gesleept haha! Dus heel wat takken en bomen verder toch nog op bekend pad uitgekomen.
Gisteren is bokker Killed met haar tinker Dotje langs gekomen voor een ritje, daarna ook nog even foto's gemaakt, was erg gezellig!
Mijn knappe Iowa
LindskeXxX
Geplaatst: 08-07-13 20:09
leuk die 2 samen iwona en dotje zien er super uit
nu Saar, we hadden gisteren keuring en show dus een hele drukke dag en dat met dat snik hete weer. Saar was wel der actieve zelf maar super braaf ondanks de drukte die ze niet gewoon was! ik ben dus heel fier.
ik kijk ook iedere dag hier naar de nieuwe foto's heb zelf een halve tinker, maar ze is ook super
RusloRaklo18
Geplaatst: 09-07-13 20:43
Prachtige foto`s komen er voorbij heerlijk dat zwemmen..
Ruslo Raklo is sinds kort onder het zadel en rustig aan bouwen we alles op. hij doet het super wat ik denk doet hij,hij doet net als of ie al jaren onder het zadel is haha ik ben trots en wil dit graag even met jullie delen!
Ruslo is trouwens 11 augustus ook te zien op de keuring erica in Drenthe
Hier is ie dan net onder het zadel ...
jeaninedow
Geplaatst: 09-07-13 21:11
Marall schreef:
Ze blijven allemaal mooi en leuk om te zien. Hugo [ Afbeelding ]
Wat een lekker DING !!!
_Patrick_
Geplaatst: 09-07-13 21:34
Ruslo
Sharmila
Geplaatst: 09-07-13 21:46
Wat een tank is ruslo toch! Hoe groot is hij?
tinkert_tje
Geplaatst: 09-07-13 21:47
joella super foto's heb je weer van je knapperd
Mccloud18 Ruslo Raklo is een knapperd zeg
quibje halve tinker of niet het is een plaatje
verder heel veel mooie foto's gezien maar te veel om overal op te reageren
hier d-jee maar weer eens want dat is weer een tijdje terug dat hij is voorbij kwam
gezellig strand en bos ritje met ons groepje waar we normaal mee op les zitten (marall met hugo staat rechts op de foto)
genieten op het strand
sinds kort begonnen met springen ik ben nog geen held maar hoogte komt later wel