Hallo even voorstellen! Ik ben Iris en ik ben 9 jaar oud! Nu sinds 4 maanden in bezit van mijn nieuwe baasjes ( 2 zusjes ) Ik ben altijd recreatief gereden maar ik word nu ook western bereden. Leergierig ben ik enorm en ik luister altijd braaf naar mijn baasjes!
Het liefst ga ik lekker een buitenrit maken alleen of met andere paardjes.
Ja ik ben een Tinker voor de helft maar wat de andere helft is geen idee? Jullie wel? Ach ik heb en hou toch wel een knap koppie
Ik heb ook een nieuw hoofdstel.. neusriem zit nog te laag, maar ik heb dat toch best los zitten, volgende keer even anders afstellen. Ze leek chagerrijnig. maar stond eigenlijk gewoon te slapen in de zon hihi
JPTinkers
Geplaatst: 20-09-12 12:15
aah wat een laat veulentje nog geveuliciteerd heerlijke foto's weer voorbij zien komen
mijn uk nog een keer vorige maand met de fotoshoot
zou ze eigenlijk voor de verkoop moeten weghalen van bij Lilly, want dat is het probleem mensen komen of zien foto's en zeggen: jee, maar ze is toch echt te klein hoor helpt helaas niet en is niet aan hun verstand te brengen dat degene die ernaast staat gewoon abnormaal groot is
was toen met Illian hetzelfde, daar liep Deaglàn bij en toen was het steeds van: oh maar die is al meer af, ronder, meer sok enz enz, niet aan hun verstand te brengen dat hij al meer compleet was omdat Illian veel groter ging worden en dat een hengst nu eenmaal meer sok heeft dan een merrie
en de markt voor jaarlingen is niet zo groot he, mensen zoeken ofwel naar een veulen, ofwel naar een paard vanaf 3 jaar oud
ach, ik vind het ook een plaatje dus deert me niet zo als ze nog wat blijft stalling voor deze winter is al geregeld, dus in dat opzicht ook geen zorgen erover
KootMiraDrum
Geplaatst: 21-09-12 00:31
Ik moest even kijken of dit nou het fototopic of het kletstopic was
stalnijmegen schreef:
Mac, met het erfstuk van zijn vader [ Afbeelding ]