Tajmahal is dus een Fries x PRE x KWPN x Haflinger Andrea, en momenteel loopt ze manegelessen, dus dat die niet mooi is vind ik niet zo verwonderlijk eigenlijk

Zoe en Erynn samen verhuizen. Oh, ik moet Jayney nog een berichtje doen, want ik denk dat ik ook maar kom helpen met operatie krijg-Erynn-de-trailer-op

Erg interessant verslag Heidy

Hoe ging het vandaag met Roos Juul? Ze is prachtig

Welkom Christa! Mag ik vragen, waar komt jouw boktnaam eigenlijk vandaan?

Succes met afrijden Patrick!
Heftig Chantal, hopelijk knapt Karlijn snel op. Bijzonder dat Kyan nergens last van heeft, sterk paard.
Brave Zoe! Kan je haar niet tijdelijk bij een koeienboer met paarden in de wei zetten? Misschien dat het dan beter gaat? Eventueel weet ik nog wel een koeienbokker met een Tinker, woont in de Punt, wie weet mag ze daar wel logeren...
Poeh, een grote opluchting Linda, wel schrikken

En verder iedereen lekker met de paardjes bezig geweest, of, helaas, gewerkt of naar school geweest

Hier vanmiddag dus lekker gereden met Mel

Nog even met Luna bezig geweest, maar die had vooral de instelling "als ik overal doorheen loop wordt baasje me vanzelf wel zat". En ja, dat werd ik uiteindelijk ook, *zucht*. Morgen maar eens de lange teugels eraan knopen. En de sokken wassen met biotex, worden ze weer lekker wit, en wie weet doet het de huid eronder ook nog goed. Niet vergeten de flexibele emmer mee te nemen dus. De staart is eigenlijk ook wel aan een beurtje toe, maar ik ben bang dat dat wat koud is. Voor haar niet, maar meestal blijf ik dan ook niet droog (klem dan een emmer tussen mij en haar achterwerk namelijk).
Jullie hebben nog wat van mij tegoed, dus dat zal ik zo eens even posten, en daarna lekker slapen.