Gister super relaxed buitenritje gemaakt! Genoten van het laatste dagje zon! ( BP is voor eigen gemoedsrust )
kuzznathalie
Geplaatst: 29-03-12 14:05
Even een herfstplaatje, +/- 3 maand onder het zadel.
En vorige week na het borstelen.... haarbal! Blijf aan het borstelen, ze haart zo uit! Gelukkig krijgt ze nu hulp van de kauwen die het haar goed kunnen gebruiken voor hun nesten!
Trea
Geplaatst: 29-03-12 14:43
Wat een heerlijke voorjaar plaatjes
Diaz(Liam's grote half zus) oogt inderdaad nog zo jong Jessie zo relaxed Starjo wat is ie toch onwijs mooi Dirk lijkt inderdaad groot, heerlijk koppie
Afgelopen zondag heerlijk genoten van het lekkere weer, En Desie en Amber hadden waterpret
(nee ze trekt niet hard aan de teugel, maar viel denk ik bijna achter over)
Eevee
Geplaatst: 29-03-12 14:50
Geweldig de foto's van Desie!! Gaaf zeg dat ze zo heerlijk met Amber kan rijden
wat een heerlijke foto's komen er weer voorbij. Wordt tijd dat ik ook maar weer en fototje of twee plaats van mijn monster. Het valt me wel op dat het gross van ons een echt knuffel tinker heeft, wat natuurlijk weer gewedige foto's geeft.
Chanel_
Geplaatst: 30-03-12 13:13
Zo trof ik madam gisterenochtend aan nog even lekker bij haar gezeten. Jammer dat er niemand in de buurt was voor een foto.
ringelberg
Geplaatst: 30-03-12 13:51
Chanelleke schatje
Kayleigh is braaf zeg,geweldig
Als alles goed gaat komt deze dame bij ons wonen.
Princes Silana vd Duinhoeve,foto's zijn van 2 jaar geleden op de keuring in Rockanje,toen was ze 1 en werd jeugd kampioen
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst Inge, ze is leuk Leuke strand foto's van Blodeyke Chanel heerlijk aan t relaxen Verder weer leuke foto's gezien , te veel om op te noemen
Hier eindelijk vanmiddag even nieuwe foto's van Bing zijn dochter Quick gemaakt. 6 Mei wordt ze 1 jaar, en ze is ook zo vreselijk lief lekker draven kan ze ook Lekker bekkie