Heerlijke foto's weer. En nog meer veulentjes geboren gefeliciteerd allemaal . Bandit kind is gaaf
Hier mijn klein kind nog een keer Ik ben er zo trots op, en de eigenaar is er ook zo super trots op en blij mee, en dat vind ik dan ook weer zo leuk , en nu zitten we met smart op de tweede te wachten
sophiatinker
Geplaatst: 07-05-11 14:43
starjo, heerlijk veulen nicole96, ziet er goed uit teuntje111, mooi lisjuuh, heerlijk aan zee aniekepiek, leuke oortjes wilgje2003, schattig dingkje tinkert, mooi oortjes naar voren
verder allemaal mooie en bijzondere foto's
rally paper met morrigan en VD
Trea
Geplaatst: 07-05-11 16:18
Amber na een lekkere douche
_soraja_
Geplaatst: 07-05-11 16:28
Wat een mooie paarden hier allemaal!!
Maar de mooiste ontbreekt nog
mnkortleve
Geplaatst: 07-05-11 17:03
Mooie foto's ook sex foto's en die ukkies Leuk om Perfect hier te zien Heerlijk weer om te wassen of een buitenritje te maken _soraja_ heb je gelijk in de mooiste ontbreekt, die van mij nl vinden we allemaal van ons paardje denk ik
Deze week waren mijn zus en haar gezin in Limburg en dochterlief wilde ook eens op Kels rijden, dus wij lekker wandelen en zij op Kels
Ravien
Geplaatst: 07-05-11 20:35
Romenna gister in de zon
Jayney
Geplaatst: 07-05-11 21:44
Wat een heerlijke plaatjes heb ik toch weer voorbij zien komen!
Fenore haar oogje
En Erynn die een uhhh....nieuwe manier van comfortabel liggen heeft uitgevonden
vjseegers
Geplaatst: 07-05-11 21:49
Geweldige foto's allemaal weer. Vooral de veulens! Hier een fotootje van mijn merrie Tinka Montana nadat de Witte Reus is langs geweest :
tinkert_tje
Geplaatst: 07-05-11 22:01
vjseegers zooo die is schoon zeg Jayney wat een aparte foto van haar oog die van erynn is leuk Ravien romenna heerlijk genieten in het zonnetje taggart daar hebben we brave kels weer leuke foto's mnkortlevemooi stel moeder en kind lekker buiten genieten _soraja_super mooi tink heb je daar maar de knapste heb ik in de wei staan Treaamber is mooi schoon geworden zeg sophiatinker lieve foto van het kusje starjo met recht dat je daar trots op bent het is ook een plaatje Nicole96dat ziet er netjes uit dianne gaaf gemaakt zeg ik vind dat zo megaknap dat je dat kan lisjuuh_x_ mooie foto's van jou met lizzy en anoukje Aniekepiek wat een heerlijk bekkie
De kogel is door de kerk, 29 oktober komt deze kleine man op de hengstenkeuring van het NSvT!
tinkert_tje
Geplaatst: 08-05-11 00:03
draaakje heel veel rijplezier met je nieuwe zadel Vasthi daar hebben we knappe moeder en dochter weer dianne spannend zeg jou knappe boyan gaat het vast goed doen op de keuring
het is weer de volgende dag dus weer wat plaatjes van d-jee
vanmiddag heeft mijn jongste dochter lekker gereden met mijn grote vriend
en wat doet d-jee?? ...juist vreten
Marall
Geplaatst: 08-05-11 00:11
Mooie dochter en mooie D-jee! Morgen maar weer eens nieuwe foto,s plaatsen!
mooie boyan, die gaat t vast goed doen op de HK. De eerste Bing nakomeling is erg goed gelukt! Gefeliciteerd. cp112, veel sterkte met het verlies van guusje.
En weer een halfzusje van energy erbij en ook nog eens op dezelfde dag geboren. Gefeliciteerd. Energy was gisteren jarig.
Lief die liggende Romenna, steeds als ik naar de wei kom en ze liggen te slapen springen ze op en komen ze naar me toe
Die Erynn zo schattig die foto, totaal handig standje
Tinka Montana is mooi schoon zeg!!!!
Draaakje mooi zadel hoor, ik heb ook net pas mijn BF, lekker zadel, alleen effe wennen, zeker met aansingelen (ik heb de Arizona)
Mooie Fenore met Erynn
Teuntje veel succes op de hengstenkeuring, is een prachtkerel
Mooie D-jee, is een mooi plaatje zo samen met je dochter
Energy ziet er goed uit!!!
Door het dorp
Met mijn moeder en zus ook nog erbij
cobfan
Geplaatst: 08-05-11 10:01
Tarzan gisteren tijdens de keuring in Sommelsdijk. En weer thuis lekker op de wei.
Laatst bijgewerkt door cobfan op 08-05-11 10:05, in het totaal 1 keer bewerkt
Jayney
Geplaatst: 08-05-11 10:02
Ik vind Kelsey zo een mooie merrie, dat koppie van haar Doe je morgen weer 2 van haar mooie dochter Baylyn die vind ik namelijk helemaal te gek! Ook veel andere mooie gezien Tarzan is ook leuk zeg
Erynn....
Ze kan ook best normaal doen
_Patrick_
Geplaatst: 08-05-11 13:32
Wat een prachtige Tinkers komen er voorbij
Gister voor het eerst een keer gedraaft op me stoere Patrick