op de zondag is het zeker geen probleem om een tweede proefje (onderling) te rijden. op de zaterdag ligt het een beetje aan de tijd omdat we dan maar 2 bakken hebben. Waar ik nog wel tegenaan hik zijn de prijzen. Omdat je dan weer een aantal extra bekers erbij zou krijgen voor een paar deelnemers die een tweede proefje rijden (op de kleintjes letten hé). Maar op zich ben ik er geen tegenstander van, eerder voorstander.
De bak bij ons is een eb en vloed bodem, met heel fijn wit zand. Bak is vrijwel altijd te rijden en het mooiste is: als ie wat nat is schuurt ie de sokken heul mooi wit...
Het bos is hier wel verzopen. Ben net terug van een rondje hardlopen/modderworstelen. Maar, ondanks dat de miezer vrij rap overging in flinke regen heb ik toch weer lekker 6,5 km gelopen...
Straks nog ff rijden, vieze vlekken weg werken en trailer halen en dan blijf ik de rest van de dag binnen: appeltaarten bakken!
Met dit weer ben ik ook altijd blij met onze bakken op stal hoor, we hebben dus die "witzand"bak, die is 25x50 ongeveer, dan een 20x60 die een tikkie zwaar is, maar daardoor in de winter bij vorst wel extra lang te rijden is (is nu wel zwembad ook hoor) en een 15 x 30 binnenbaan. Ik kan dus eigenlijk altijd wel wat...
Alles is in afgesloten bak, alleen in de grote buitenbak (volgens mij zijn daar geen onderlinge) heb je bij de A een laag hekje als je 20x40 rijd. Dus dat moet je aankunnen...
Pfff rijden? Als het goed is gaat hubby vanmiddag nog mennen met beide dames maar anders maak ik er vanavond wel een buitenrit van met Fayette. Op de weg kun je ook best dressuurmatig bezig zijn
Reed eerder ook heel veel over de weg inderdaad. Alleen vind ik dat niet zo grappig als ze zo springerig is.
Gewoon lekker plassen wezen stampen in het bos. Was hier gelukkig droog. We kwamen alleen wel erg vies terug.. Heb haar gisteren door iemand haar spieren los laten masseren (happy athlete) en het is nu een heel ander paard