welke opleding heb jij gedaan janet? ik ga even een brochure aanvragen
Grit
Geplaatst: 12-05-09 22:49
Ga even 10 bladzijdes bijlezen
D_Travis
Geplaatst: 12-05-09 22:54
ik heb diverse brochures aangevraagd ga nu ff naar beneden
Grit
Geplaatst: 12-05-09 23:52
Iedereen ?? Ikke zo ook
Lucy_1
Geplaatst: 13-05-09 01:37
Biancaa.... Wow, wat een prachtige jurk!
Wil verder even mededelen...
Geen tinker, maar ik ben er toch super blij mee! Jildou heeft om een uur of 22.00 een prachtig hengstveulen gegeven. Nageboorte was er af. Was er niet bij. Heb om 21.30 uur alles gecontroleerd en stond ze lekker te vreten... Om 22.30 ging ik naar bed en kijk altijd standaard even op de camera en toen lag hij er al naast. Nageboorte was er ook al af! Meneer had alleen moeite met het vinden van de melkbar! Maar nu net eindelijk ontdekt.... Ga nu lekker slapen... Ben kapot!
grrr
Geplaatst: 13-05-09 07:36
Liesbeth, van harte meid!!! Wat fijn dat er na al die zorgen een gezond veulen is!!! Mooi ding hoor!!!
Val even binnen, Liesbeth gefeliciteerd! wat een heerlijk ventje! Vandaag is het zover! we gaan erachter komen of Niamh mama gaat worden! pfffff zo spannend!
Dagmar, maak 2 CV's Een uitgebreide en een beknopte... Ik ben al meerdere keren afgewezen omdat men bang was dat ik me zou gaan vervelen Bekijk per bedrijf welke CV je het verstandigste lijkt om in te sturen.
Snowdon; dat herken ik. Bij mijn laatste sollicitatie (voor mijn huidige baan) is het enige onderwerp geweest of ik toch echt wel zeker wist dat ik voor deze baan wilde gaan met mijn achtergrond en CV. Ze konden zich het niet voorstellen en dachten dat ik binnen 3 maanden weg zou zijn (niet dus ).
De brief moet ze aanspreken en ze moeten iets in je CV zien waaruit ze kunnen afleiden dat jij geschikt bent, maar ik zou het verder beknopt houden. De vragen komen wel in het gesprek. Ik zou de CV gewoon aanpassen afhankelijk waar je solliciteert. Als je bijvoorbeeld iets met kinderen wil doen, zou ik er zeker oppaservaring inzetten. Maar solliciteer je naar iets heel anders, dan zou ik dat weer weglaten. Maar dat komt ook omdat mijn CV anders twee kantjes wordt
rommulus
Geplaatst: 13-05-09 08:44
moggel
knappe vent lucy
BuBBLeGuM opzoek naar een nieuwe baan ik ook hoor de tijden zijn me te onregelmatig (tevens ook het loon) verder heb ik het erg naar mijn zin maag goed altijd de zoektoch naar wat beters he al is dat nu best een opgave
ben vandaag vrij gaat zo even vrolijk naar de huis arts :s zit weer eens vas in nek en schouders (verga van de pijn als ik die teveel beweeg takke zooi) zal wel weer een vlinke sloot pijnstillers worden