Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
?

?
)
Maar het is een leuk bijbaantje, wat ik later wil gaan omzetten in een 'echte' baan, dus als officieel bedrijf. 

Lekker flexibel, je ziet veel paarden, leert veel, echt super! 
Best leuk resultaat 

Ik heb destijds mijn Instructie diploma gehaald, maar dat hebben mijn ouders betaald. Ik heb materiaal gekocht, ervaring met paarden opgedaan, veel geoefend, veel boeken en DVD's gekocht, lessen genomen enz, enz enz. Maar ja, dat zie ik niet echt als een investering.

Die foto met die krullen was een uitdaging. Was op een bruiloft en wilde toch wel dat het tot na alle fotos goed bleef zitten. Dus hup krullers erin, grote dosis mouse en onder de kap. 45 min onder die kap gezeten, laag haarlak erover en krullers eruit. Nog meer spul erin en het heeft het net aan 3,5 uur gehouden
Ik liep net naar buiten en daar was Girocco toch kleintjes aan het pesten
Zag er echt komisch uit, Ik heb die ouwe echt nog nooit zo vrolijk gezien als nu.

geweldig
EN geen briefje of niks achter gelaten, stelletje drollen. MAAR hij is er weer uit
. K*t, heb hem toch echt nodig om naar mijn werk te komen. Maar zonder is ook niks, krijg je alleen bekeuringen van. Nog even nadenken hoe ik dat ga doen.