Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
KootMiraDrum schreef:Toen was hij een guppie van 7 jr he, nu 19jr.
Dit is een foto van 15 augustus, inmiddels zit er al weer een halve wintervacht op.
http://www.pbase.com/fjordkootje/image/116208210.jpg
Bij een rolfilmpje van vanochtend valt me op dat de manenkam tijdens het rollen veel flexibeler overkomt. Hij krijgt nu 3 of 4 dagen geen gras meer.
singasong schreef:SuperRoos schreef:Heb jij een spanwijdte van 213cm dan
Wat bedoel je daar mee?
SuperRoos schreef:Je had hem in je eentje gemeten met een strotouwtje toch?
Ik had hulp nodig, lukte me niet om hem bij zijn boeg vast te houden en dan door te trekken naar zijn broek dus moesten we echt met zijn tweetjes doen.. Ik vraag me af of Niek wel echt zo lang is en je dus misschien niet teveel gewicht hebt berekend..
laurenta schreef:Pffff......... dacht dat het aan mij lag (legde > lag????? klinkt zo raar) of je nu met lint, of via de calculator van pn, of via nog een of andere formule er zit zoveel verschillend gewicht tussen.
Als voorbeeld Jas via het lint 400 kilo, via pn. 560 kilo en via pavo 460 kilo????
Even voor de duidelijkheid. borstomvang 1.78 lengte 1.95 en schofthoogte 1.47 en dan zoveel verschillende uitkomsten geld niet alleen voor Jas, maar ook voor mijn 'gezonde' Noriker.......
SuperRoos schreef:Marit, klinkt of het klopt dan idd..
Zit me even af te vragen stel dat Niek en Fiek samen in een trailer zouden staan, dan kan de stang van Fiek zo'n 50cm verder naar voren.. Niek oogde niet zo lang toen ik bij je was maar Fiek is ook wel extreem kort weer misschien..