Komt vanzelf Joyce
Komt vanzelf
En je weet dat je niet spoort he...

Woei, lekkere meevaller Grid

Auw Janet...
goeie smak dus gemaakt... Sterkte! En doe voorzichtig he...
Steenslag heb ik idd ook nog nooit wat van gemerkt? Maar ik hang er ook alleen in file achter, en met de trailer op gepaste afstand 
Blackstar, tof!
Nou
Ik ben vanmiddag eerst nog naar de audiciën geweest, kwamen we tot de conclusie dat het ding eerst nog 3 uur opgeladen moest worden
Dus dat is ie nou aan het doen
Morgen maar effe Ivo's mobiel inpikken, en dan kunnen we het eens proberen
Daarna thuisgekomen eerst twee auto's gewassen. Die van mezelf, en nog 30 kilo modder uit die van m'n ouders gehalen. Soooh... pa gaat altijd heel goed uit de berm, dat kan je merken. De bergen modder stonden gewoon om de banden heen toen ik klaar was

Effe koffie gedronken en daarna wilde ik met de ponies gaan rijden. Dit resulteerde in 5 minuten lonken en lief doen. Toen kwam Aman op de snoepjes af. Dewi had iets langer bedenktijd nodig...
Sodeflikker zeg... En maar snoepjes proberen te geven, maar daar kwam ze een paar keer op af, maar zodra ik met het touw of halster in beeld kwam, liep ze net zo vrolijk weer weg... Uiteindelijk kwam na 20 minuten mijn vader op me af. Ga maar even weg. Dus ik uit de paddock. Dewi sprint nog net niet naar m'n vader toe en laat zich zo pakken. Vuile verraaier

Enfin, toen een paar kilo modder eraf gerost. Aman gezadel, Dewi kopstuk om, en lekker de polder in
Heb fijn gereden. In begin was Dewi nog wat dwarsig, en Aman wilde alleen maar racen. Maar na een tijdje was de ergste energie eraf
Ging fijn
Daarna afgezadeld en nog effe wat gras laten eten achter de schuur