2x een dag van 8 tot 20 uur.
Die week ga ik niet veel paarden zien denk ik.. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
2x een dag van 8 tot 20 uur.
Die week ga ik niet veel paarden zien denk ik..

Voor de koffie eerst nog mijn auto gewassen, en toen hoorde ik onder de koffie steeds maar hints dat ik die van m'n broer en ouders ook wel kon doen, dus dat dan maar gedaan...
Maar ik ben er wel zeik en zeikesnat van geworden. Die slang, als je die aan de borstel bevestigd he, dat tussenstukje, daar schiet die slang steeds uit, dus da's heul erg fijn...

daarna ook die kop steeds, van ik wil, lamenou...! ook nog even gegaloppeerd, maar ik ben maar wat blij met dat plukje manen hoor om vast te houden
Daarna Dewi ook uit de slik getrokken en op het erf wat gestapt en gedraafd. Dierf niet meer langs de weg, te schemerig al...
Ze was braaf.

snowdon schreef:Hier staat nog een mooi broertje van jouw Tsaar die ook wel in bad wilt!
Bij ons naast de menne ligt eerst een stuk met bloemkolen, en daarna een groot perceel met gele mosterd (staat erg hoog dus. Nu waren er vorige week 10 jagers en 1 vos. Eerst was de opstelling : 8 jagers aan de kant van de buren, daarvan 6 in het land, en 2 naast de gele mosterd aan elke kant. Aan de andere kant van het veld, dus bij de kolen stonden ook 2 jagers op de hoekpunten. Zodat ze de vos konden insluiten. Heel het veld door, vos niet gespot. Wel een aantal overnachtingsplekken van hem.
nu met zijn allen ín het veld. Buurjongen Johnny staat naast zijn erf in het land maïs te plukken en had er dus mooi zicht op. Wat ziet die jongen?
Terwijl dus ál die jagers door de gele mosterd lopen, passeert de vos hun aan de buitenkant van de gele mosterd op het erf en duikt achter hun weer de gele mosterd in 
dat zal een mooi gezicht geweest zijn 
had helaas geen camera bij me om het mooi te fotograveren.. je zag zo mooi die regenboog en misty en haar mama er onder staan. Had wel een foto met mn mobiel gemaakt, maarja die is niet zo mooi, en je ziet er nog allerlei andere paarden op, maar wou hem toch even laten zien :
Oh wat was ik bang want had dus geen zadel. Ik dacht alleen maar als ik val dan val ik heel hard! Na 500 meter begon hij iets rustiger te lopen nog 2 kleine bokke sprongen en stopte hij en begon te snurken. Ik ben er snel afgeprongen. Toen mijn vriend weer terug was zijn we naar huis gegaan ik liep er naast. Toen ineens schrok hij weer voor iets uit de bosjes en trok zich los. En ging hij weer aan de kletter. Maar we konden hem weer pakken gelukkig toen we thuis waren meteen zadel erop en in de bak gaan rijden. Daar was hij ontzettend braaf. Toen ik hem opzadelde kwam ik er nog achter dat ik helemaal geen cap ophad.
Ik rijd helemaal nooit zonder cap, gelukkig ben ik er niet afgevallen. Hij is daar al eens een keer eerder geschrokken en toen ging hij met Vera op de kletter tot hij weer thuis was, toen schrok hij voor een koe. Scheelde denk ik dat zijn vriendje mee was dat hij eerder stopte. Ik was alleen maar bezig met oliebol ik moet zorgen dat ik blijf zitten!!!!! Maar ik ga nu nog wel zonder zadel rijden maar dan wel in de bak.
timokyana schreef:Balen leon. het is idd flinke aanslag op je rug.
Maar het moest af vandaag van mij
5 paarden 24/7 buiten geeft dus 5.5 uur mest ruimen(wel van bijna een hele week )
*gaat even eten * brrr was nog koud.

Op Ellies vorige stekkie deed ik het van donderdag tot zondag en de rest van de week iemand anders; toen dat een keer niet gebeurd was heb ik ook 2 uur mest staan scheppen. 2 paarden van 1 week... Ik was kapot. Moet er niet aan denken, 5,5 uur