[TI] [HK] haar, sokken en meestal vlekken maar wij houden ervan !

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Sita_

Re: [HK] haar, sokken en meestal vlekken maar wij houden ervan !

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 18:43

Ja.. Clown 2x een dag van 8 tot 20 uur. Scheve mond Die week ga ik niet veel paarden zien denk ik..

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 18:45

Toen ik bij de boerenbond werkte had ik 6 weken lang 4 a 5 dagen van 8 tot 8.... verdiende wel lekker, maar was idd wel slopend. En ik ging elke avond nog paarden voeren en knuffel geven Knipoog

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 18:46

Ik ben echt kapot na een dag van 8 tot 8.. Kan dan op mijn benen niet meer staan.. Dan lig ik meestal ook om half 9 al in bed.. Zeker met die drukte..

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 18:48

pfff da ook wel lang ja, maa goed vantevoren genoeg sapen e daarna ook weer dan:) die paar keer dat je dan slaaptekort krijgt oen het hem dan ook niet... succes alvast;)

rommulus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-07 18:49

sil staat verwamd dus ik kan het gelukkig wel doen Haha!

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 18:51

Genoeg slapen ed helpt bij mij toch niet.. Ik kan wat dat betreft beter een winterslaap gaan houden..
's Winters ben ik toch elke dag moe.. Komt omdat ik het dan erg veel benauwd heb en terugvallen van pheiffer..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 18:58

Doei!

Ben goed bezig geweest vandaag Clown Voor de koffie eerst nog mijn auto gewassen, en toen hoorde ik onder de koffie steeds maar hints dat ik die van m'n broer en ouders ook wel kon doen, dus dat dan maar gedaan... Clown Maar ik ben er wel zeik en zeikesnat van geworden. Die slang, als je die aan de borstel bevestigd he, dat tussenstukje, daar schiet die slang steeds uit, dus da's heul erg fijn... Clown

Daarna Aman uit stal getrokken, kopstuk aan, en even langs de weg gehobbeld, ze was wat baldadig, ze nam een hapje, en toen ik dat wilde verhinderen gaf ik een uh en een tikje, en toen gaf zij een bokje ROFL *LOL* daarna ook die kop steeds, van ik wil, lamenou...! ook nog even gegaloppeerd, maar ik ben maar wat blij met dat plukje manen hoor om vast te houden Clown Schijnheilig Daarna Dewi ook uit de slik getrokken en op het erf wat gestapt en gedraafd. Dierf niet meer langs de weg, te schemerig al... Lachen Ze was braaf.

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 19:07

Hier staat nog een mooi broertje van jouw Tsaar die ook wel in bad wilt! Clown

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 19:07

mooi dat ze braaf was, en aman een eigen willetje:) hihi

maar 3 auto`s gewassen joh? idd erg goed bezig!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 19:10

snowdon schreef:
Hier staat nog een mooi broertje van jouw Tsaar die ook wel in bad wilt! Clown

Daggutniet, op wit zie je alles helemaal goed Tong uitsteken

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 19:58

Doei!

Bloos

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 19:59

Mijn pa had nog een mooi verhaal Clown ROFL Bij ons naast de menne ligt eerst een stuk met bloemkolen, en daarna een groot perceel met gele mosterd (staat erg hoog dus. Nu waren er vorige week 10 jagers en 1 vos. Eerst was de opstelling : 8 jagers aan de kant van de buren, daarvan 6 in het land, en 2 naast de gele mosterd aan elke kant. Aan de andere kant van het veld, dus bij de kolen stonden ook 2 jagers op de hoekpunten. Zodat ze de vos konden insluiten. Heel het veld door, vos niet gespot. Wel een aantal overnachtingsplekken van hem.

Dus zij lopen om ons erf heen, schieten nog een fazant enzo in de bieten en toen dachten ze, we gaan het weer eens proberen. Dus zij weer door de gele mosterd, maar... ROFL nu met zijn allen ín het veld. Buurjongen Johnny staat naast zijn erf in het land maïs te plukken en had er dus mooi zicht op. Wat ziet die jongen? ROFL *LOL* Terwijl dus ál die jagers door de gele mosterd lopen, passeert de vos hun aan de buitenkant van de gele mosterd op het erf en duikt achter hun weer de gele mosterd in Clown

Slimme Reinaert *LOL*

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 20:18

hahaha maya Haha! dat zal een mooi gezicht geweest zijn Lachen

sita drukke dagen op het werk.. pfff!!

Marjolein een neiuwe baan! gefeliciteerd!!

en ik las nog iets over de buurjongen van wilco.. vreselijk verhaal, arme jongen!

heb vandaag even de stallen gemest toen de tinkers weer in de wei stonden, ondertussen regende het en scheen de zon ook nog, dus een regenboog Lachen had helaas geen camera bij me om het mooi te fotograveren.. je zag zo mooi die regenboog en misty en haar mama er onder staan. Had wel een foto met mn mobiel gemaakt, maarja die is niet zo mooi, en je ziet er nog allerlei andere paarden op, maar wou hem toch even laten zien :

Afbeelding

lief toch Haha!

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 20:20

So, die is mooi gelukt zeg! Leuke foto Ja

sjanien

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 21:54

Leuke foto. Ik heb vandaag ook weer met Maxum gereden zonder zadel maar wel een bit ingedaan. Mijn vriend ging met de fries naar buiten aan de fiets. Dus ik had besloten om mee te gaan. De fries had niet zo'n haast dus ik ben voorop gaan rijden. Bij de buren stond een paard in de wei en Maxum was er al naar aan het kijken, dus ik stuurde hem de weg op zodat ik niet in de sloot zou liggen als hij plotseling opzij zou gaan. Maar wat doet Maxum die draait zich om en gaat er in een flinke galop vandoor. Boos! Oh wat was ik bang want had dus geen zadel. Ik dacht alleen maar als ik val dan val ik heel hard! Na 500 meter begon hij iets rustiger te lopen nog 2 kleine bokke sprongen en stopte hij en begon te snurken. Ik ben er snel afgeprongen. Toen mijn vriend weer terug was zijn we naar huis gegaan ik liep er naast. Toen ineens schrok hij weer voor iets uit de bosjes en trok zich los. En ging hij weer aan de kletter. Maar we konden hem weer pakken gelukkig toen we thuis waren meteen zadel erop en in de bak gaan rijden. Daar was hij ontzettend braaf. Toen ik hem opzadelde kwam ik er nog achter dat ik helemaal geen cap ophad. Bloos Ik rijd helemaal nooit zonder cap, gelukkig ben ik er niet afgevallen. Hij is daar al eens een keer eerder geschrokken en toen ging hij met Vera op de kletter tot hij weer thuis was, toen schrok hij voor een koe. Scheelde denk ik dat zijn vriendje mee was dat hij eerder stopte. Ik was alleen maar bezig met oliebol ik moet zorgen dat ik blijf zitten!!!!! Maar ik ga nu nog wel zonder zadel rijden maar dan wel in de bak. Clown

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 21:56

timokyana schreef:
Balen leon. het is idd flinke aanslag op je rug.
Maar het moest af vandaag van mij Clown
5 paarden 24/7 buiten geeft dus 5.5 uur mest ruimen Knipoog (wel van bijna een hele week )

*gaat even eten * brrr was nog koud.

Tjee zeg, wat zul jij kapot zijn! Daarom verplichten wij ons elke dag om het te doen, anders zie ik het absoluut niet meer zitten! Knipoog

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 22:31

Pfff, ik kan me voorstellen dat je geschrokken bent... Een paard dat de kletter op gaat is al absoluut niet grappig, en dan ook nog zonder zadel... Knap dat je bent blijven zitten Ja

En 5,5 uur mest scheppen... Crisis zeg Scheve mond Op Ellies vorige stekkie deed ik het van donderdag tot zondag en de rest van de week iemand anders; toen dat een keer niet gebeurd was heb ik ook 2 uur mest staan scheppen. 2 paarden van 1 week... Ik was kapot. Moet er niet aan denken, 5,5 uur Ziek Ach gut

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 22:39

Goede avond!
bianca: dat was inderdaad even schrikken. En nog zonder zadel ook, dan heb je een stuk minder hou vast. Heb je nu niet giga spierpijn?
bubblegum: mooie foto zeg!

Vanavodn ben ik voor het eerst in de sauna geweest, goh wat is dat lekker zeg. Daarna lekker gedoucht voel me weer helemaal fris en wakker.

sjanien

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 22:50

Nee heb geen spierpijn, scheelt denk ik wel dat ik meerdere paarden op een dag rijd en vroeger veel zonder zadel reed. Als hij paar bochten had gemaakt weet ik niet of ik er nog ophad gezeten. Vroeger sprong ik ook zonder zadel, maar dat moet ik nu eerst weer oefenen.
5.5 uur mest ruimen is wel lang en zwaar. Wij doen de stallen elke dag dan gaat het wel maar bij de buurvrouw doe ik ze ook soms en dan ligt er van een week in en dan ben ik ook altijd lang bezig en krijg last van mijn rug.

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 22:51

haha ben het gewend hoor dat scheppen. Maar vaak helpt ons pap en dan gaat het nog wat sneller. Als het niet zo'n blubje was, waren we eerder klaar geweest.

Mooie foto bubblegum. Zo heb ik ook een keer buiten gestaan en de paardjes stonden exact onder die regenboog.Echt schitterend, ik wilde het moment niet verpesten om mijn camera te halen, want wilde niets missen daarvan.

Bianca: je zult aardig geschrokken zijn zeg! gelukkig heb je veel geluk gehad en ben je mooi blijven zitten Knipoog

Janet: lekker in de sauna geweest. Genieten zeker Lachen

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 22:56

het was zeker genieten maar zweten, pff.

Vind het echt knap dat je 5,5 uur hebt staan mesten. Zou mijn niet lukken hoor, dan ben ik helemaal kapot. En is mijn rug zo gaar als boter.

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 23:12

Vergeet ik haast te vertellen dat Janeeba's schouder haast wit is, ook op haar rug heeft ze inmiddels een witte plek. Als het weer binnenkort wat opklaart zal ik nog eens wat foto's maken. Ik vind dat ze steeds meer het koppie van Timo krijgt ♥

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 23:18

Wat een leuke toverbal is Janeeba ook. Ben benieuwd naar de foto's

Nou ik ga me even klaar maken voor een avondje uit, vanavond naar nick en simon.

sjanien

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 23:18

Ik snap het even niet hoezo haar schouder is haast weer wit??

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 23:20

hihi bianca: janeeba is mijn toverbal veulen. Een appie die momenteel steeds witter word op sommige plekken Clown