en hij is gisteravond geboren.
ik baal wel dat ze mij niet gebeld hebben,want wilde er graag bij zijn.
maar ja, ga er vanmiddag heen om foto's te maken en dan open ik ook een geboortetopic
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ben benieuwd naar de foto's!

Heb de laatste tijd op t werk en s'avonds te druk gehad om t bij te houden hier...
Maya schreef:Leon? Je moeder? Zit je even thuis?![]()
Calais via tunnel / shuttle relatief eenvoudig hoorPrijzen moet je idd even voor googlen.
Arjan liep voorbij 

Voor jou schiet t dus ook lekker op!
) in de vakantie.

snowdon schreef:Dan laat je het wel even weten toch? Gaan we samen de Gallowayrunderen terroriseren haha (ahum)
Begreep van collega dat nog niet a.s. maandag maar vanaf de maandag erop de vakantieperiode daar er weer op zit dus zal t wel die week worden, als t mee zit
Ellepel jammer dat je er niet bij was, maar
Hij is geboren !!! --> heb al gereageerd in topic
Blackstar kreupel
lekker penny gedaan
Vast veel plezier in Friesland!!

en misschien met z'n allen richting leon
was volgens mij wel een geslaagde logeer/ oppas partij
of niet?
maar dus wel fijn dat we niet midden op de dag hoefden te rijden --> het is behoorlijk warm hier nu
ca 25/26 graden in schaduw
3e !!! met 184 pnt, dus weer een winstpuntje erbij
en 1x inschrijfgeld terugverdiend
was ook een best behoorlijk zware bak waar we in moesten rijden... Gelukkig mochten we dus vrij vroeg en was het gesproeid en gladgetrokken, maar dan nog
... --> vanmiddag zal het pas echt een zware stoffige bak worden 
Wel zware bak.. Geniet lekker van je luie dagje!

Las net terug, maar zou zweren dat er ipv 'ik hoor achter me' oid stond, m'n moeder zei... Vond het al zo raar

met je 3e prijs!!! Goedzo!snowdon schreef:Dus Maya, nog hooi nodig in het najaar?
Thanks iig!
Pfff.. vanochtend eerst gewerkt, waren niet zoveel gasten, dus was lekker vroeg om half 1 al klaar. Naar huis, even wat gegeten en tas gepakt. Toen werd ik opgehaald door Nicole, zijn we samen naar t strand gegaan... Nou...
Dat was ook wel sinds jaren ofzo dat ik echt ben gaan liggen... Maar was heerlijk om te onthaasten, ben natuurlijk wel ontiegelijk verbrand op mijn rug (zat eraan te komen) en verder een klein beetje bijgekleurd op benen enzo, maar ik blijf een witte
Nog paar keer pootje gebaad, ging wel, maar was net een tikkie te koud naar m'n smaak...
IJsje gegeten... Boekje gelezen, tukje gedaan... Heeerlijk