[TI] [HK] Tinker geklets, voor al jullie off-topic behoeften.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

grrr

Re: [HK] Tinker geklets, voor al jullie off-topic behoeften.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 09:55

Mijn (niet bonte) tinker Haha! staat achter ongeveer 1,10 hoog schrikdraad. Ze is er niet overheen gesprongen, alles ligt namelijk los. Het is meer een soort tank idee Clown .

We gaan inderdaad zometeen alles even op stroom controleren.

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 09:58

Ja Snowdon, ik vraag me ook af waarom ze ontsnapt, ze heeft onbeperkt hooi, en staat altijd samen met haar maatje, die deze keer voor het eerst niet mee was ontsnapt. Ik vraag me ook echt af hoe het komt. Was ze lekker aan het dollen en komt ze dan in de draad terecht, of probeert ze gras aan de andere kant te eten en duwt ze steeds verder, of probeert ze bewust eruit te komen? Ik weet het niet. Vind het wel balen, als het nu een keer gebeurt, maar 't moet geen gewoonte worden. Gelukkig wonen we aan een eigen steeg, maar de vorige keer liep ze al bijna bij de straat.

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 10:06

Hoe groot was Mirthe ook alweer? Ik weet nog wel dat Tiko (ong 1.45m), een tinkertje wat veel op Bokt langskwam, gewoonweg tussen de draden door kroop...

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 10:07

Ze is nu rond de 1,58. Dus ertussen door kruipen gaat echt niet. Denk ik.....

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 10:13

Dat wordt dan toch een houten omheining of hekwerk ben ik bang voor je Bloos

IkbenMarije

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 10:16

Hendrik heeft ook een houte omheining met een stroomdraadje langs de bovenste planken en in het midden ( het stroomdraadje staat 9 van de 10 keer niet aan, maar het gaat om het idee Clown)
Hij is nog nooit ontsnapt uit zijn wei, terwijl hij wel meerdere keren uit zijn stal wist te komen. Hoe die dat voor elkaar heeft gekregen mag joost weten Clown

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 10:18

Het nadeel is dat het wel vrij prijzig is, zo'n omheining.

grrr

Houten omheining, lekker duur..... Maar als het moet, dan moet het. Of ik moet haar 's nachts op stal zetten. Maar dat vindt ze echt niet leuk. Eerst zometeen maar eens goed controleren of er overal flinke stroom op staat.

En dan zometeen weer lekker een ritje mennen.

IkbenMarije

Ik ga er weer vandoor! Eerst even naar Hendrik en dan.... CARNAVAL VIEREEN!! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 10:37

Goedemorgen,

Ziggy.. Nee ik ben niet meer geweest.. Mijn vader had geen zin en ik had geen zin om weer dat eind te gaan fietsen.. Tong uitsteken Dus nu gaan we volgende week ofzo.. Of als mijn vriend er is, vind hij ook leuk.
Dat is inderdaad niet zo netjes van je vrienden om zo laat af te zeggen..

Wat een stoere foto Chev! Ja Echt supergaaf!
Mag ik vragen waar je dat lettertype vandaan hebt? Die heb ik namelijk nog niet.. Bloos

Wat zonde voor kleine Chivas! Is hij er alweer helemaal bovenop?
Wel grappig dat ie met water spelen zo leuk vind!

En toen kwam iedereen uit de meeleeshoek! Vork Gezellig! Haha!

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwist Teuntje111!

Hoe hoog de omheining of niet.. Amy kroop er in Zuid Beijerland altijd onderdoor. Via de sloot, door het land de weg op.. Gek paard verveelde zich dood als ik er eens niet was en van mijn ex kreeg ze toch geen aandacht. Dus ja, dan ga je zelf toch een ommetje maken.. Gestoord
Ze stond alleen, en ja, het gras liet ook te wensen over.. Dus ergens snap ik haar wel..

Nou.. Ik ben weer bij.. Ga nu naar Amy, lekker even rijden.. Vandaag weer wat bakwerk..
En vanmiddag werken..

silas

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 11:21

Chubby schreef:
Heb inderdaad de zak slobber al klaarstaan!
Nice voor mij om Chief daar een handje van te geven *kwijl* Pling

haha en als ik bedenk hoe silas dat eet.... iieeeuuuwwww....wordt een heuse kliederboel.... Haha!

ben verder vluchtig bijgelezen maar ga zo omkleden ed. want om half 12 komt bonte en gaan we naar Chivas!!!

gisteren heeft silas weer met zijn vriendje mogen spelen in de wei.
Wat was het eindresultaat?
http://www.mijnalbum.nl/Foto=QBJHD4QO
uhm vies? wie ik??

http://www.mijnalbum.nl/Foto=NTPAQWM7
vermoeiend hoor dat wachten (lance ging eerst onder de waterslang....)

Afbeelding
wow, wat een mooie sokken Haha!

Afbeelding
oh oh, geloof dat ik moet douchen, ben een klein beetje vies....sorry vrouwtje....

verder geen foto's gemaakt. Heb hem maar vast helemaal gewassen ivm de keuring van aankomende zaterdag....

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 11:26

Oei die klei!!! Ja, als je dat er niet afspoelt krijg je het er ook niet meer afgeborstelt denk ik he?

Hihi, op die laatste foto ziet hij er ook een beetje schuldbewust uit.

coydog

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 11:38

ROFL Dat benen wassen afgelopen week heeft veel nut gehad zo, maar hij was ze nu gewoon aan het behandelen met een heerlijk kleibad.
Goed voor de huid enzo....wil goed voor de dag komen bij de keuring

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 13:31

Whaha.. Die pootjes van Silas.. *LOL* Hij ziet er lekker uit! Clown
Het wassen heeft inderdaad lekker veel nut gehad.. Tong uitsteken Ach, heb je weer wat te doen.. Knipoog

Iedereen die nog gaat rijden veel plezier..!

Dernet een lekker staprondje gemaakt met Amy. Wilde in de bak rijden. Maar Stefanie van Vanny was er ook en die vroeg of ik meeging rijden. Even over nagedacht maar toch maar gedaan.
We kunnen het steeds beter met elkaar vinden en onze pony's vinden elkaar ook helemaal leuk!
Dus lekker een rondje rond Oostburg gestapt.. En door het dorp weer terug. Gewoon een lekker rondje, lekker gekletst (en geroddeld Bloos ) volgende week zondag gaan we weer.. Maar dan een ander rondje.. Lachen

Nu ga ik zo even wat eten en danom kwart over een maar richting het werk.. Scheve mond

tinkert_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 13:55

haha die silas die heeft een klei behandeling Haha!
iedereen heel veel plezier met wat je gaat doen vandaag Haha!

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 15:11

Hahahaha wat een luxe stelten heeft Silas dan opeens, met kleimasker en al Haha!

window

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 15:15

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 15:16

Zo wij zijn ook weer terug van ons ritje. Ging best goed, ze schrikt nog weleens, maar dan springt ze met vier benen de lucht in, maar blijft verder wel staan. Heerlijk over de heide en door het bos.

window

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 15:17

ooh heerlijk
wil ook weer lekker het bos in
jammer genoeg moeten wij daarvoor een stukje met de trailer
maar komt wel weer goed

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 15:18

Klinkt heerlijk, grrr!
Heb je trouwens ook een voornaam die we mogen weten?
Om je nu elke keer met 'grrr' aan te spreken, vind ik ook weer zo wat Haha!

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 15:24

Grrr klinkt zo eng he? Ben ik niet hoor, heet Marleen. En zo mogen jullie me ook aanspreken!

flicka

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 15:35

Als je hem zelf niet meer leuk vindt dan mag je hem één keer veranderen, Grrr.

Mooie foto van die 3 kanjers Chev!

Silas met een kleipakking Haha! Wij betalen er grif geld voor en hij krijgt het gratis....

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 15:39

Flicka: Heb em nooit leuk gevonden, maar was zo geirriteerd dat bokt steeds zei dat die naam die ik wilde al bestond dat ik maar dit intikte. En zowaar: Grrr bestond nog niet, nu dus wel. Als ik 'em verander wil ik er dus eerst maar even goed over nadenken.

xsiroccox

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 15:57

Kan even weer wat van me laten horen, ben beetje afhankelijk van het humeur van mijn computer Stoom uit je oren Als ze ook niet doen wat je wilt...

Maar goed... Heb weer leuke foto's gezien, super.

Heerlijk toch dit weer?! Muziek! Krijg al helemaal zin in het voorjaar!!! Iedereen nog een fijne middag gewenst!

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 16:13

Zo als eerst even bijlezen:

@flcika, wat een mooie witte sokjes weer, heerlijk he als ze dan weer even schoon zijn!
@grrr, dank je wel! Wij zorgen dat het niet te droog word bij de plekken waar lord vaak mok heeft, door er babyolie(ja echt waar) op te smeren. Nu het niet meer zo droog is en lekker vet blijft blijft de mok ook weg!
@Sita_, jammer dat je niet op het strand bent geweest, maar je hebt wel lekker kunnen kletsen haha
@grrr, ook al lekker gewassen ik moet er binnenkort ook aan geloven als het weer mooi weer word, Pallieter stinkt ook echt gewoon!
@snowdon, lekker dat je al wat heb kunnen opruimen! Wel vervelend dat het hok zo was ondergekladderd, maarja nu is het weer schoon
@Cheveyo, ook al lekker gewassen haha allemaal schone tinkers krijgen we zo!’
@snowdon, dat shetlanderproof maken datken ik, ze gaan echt door alles heen. Stelletje eigenwijze beessies zijn het haha Maar wel lekker dat er lekker vriendjes komen voor snow!
@ziggy_janet, Het was hier ook weer feest, ik had een verjaardag van een vriendin van me, er zouden 21 man komen eten en drinken alles in huis belt de helft af, want ze waren ziek. Nja kan gebeuren geen probleem, alleen een beetje banketstaaf dat we ze toen in de stad tegen kwamen!
@Cheveyo, Leuke foto lekker stoer zo met ze 3en!
@Teuntje111, Wat een schatje, nu heb je er opeens 3 haha
@Chubby, agos arm klein ding, dan is helemaal wassen inderdaad de goden verzoeken. Gelukkig dat het weer goed is gekomen!
@Chubby, dan is hij echt net zo braaf als Pallieter, die kon ook al heel snel aan een touwtje lopen en tot de dag van vandaag zal hij niet express mij pijn doen op welke manier dan ook. Ik heb wel een keer een trap opgevangen die voor een ander bedoeld was maar geen xtreme dingen
@Cheveyo, haha die foto, moest wel even lachen toen ik hem zag! Hoe kom je erbij dat je een raar paard heb:P
@Teuntje111, oeh ik ben verliefd op shet veulentjes die zijn zo heerlijk klein!
@Teuntje111, je moet ze trouwens wel een keer netjes leren eten hoor, wat een bende haha.
@silas, lekker schoon paardje hoor, hij lijkt het niet erg te vinden zo te zien:P

En nu mijn verhaal, naja niet veel leuke dingen gedaan, wel lekker uit geweest. gister eerst gewerkt dat valt al echt niet onder leuk was dood moe!
Toen moest ik nog naar bakkum naar me vriendin die werd 19, en vierde haar verjaardag. Ik kwam om half elf aankakken(savonds) enhebben lekker gedronken daar tot een uur of 12. Ik vond het zo sneu voor haar ze had 21 man uitgenodigd en de helft was ziek of kon niet,

Om 1 uur gingen we naar de stad, was nog eens een stuk fietsen ook dus waren bekaf toen we daar aankwamen. we gingen eerst even naar een kroegje en wie komen we daar tegen, je raad het nooit de oh zo zieke jongens die niet konden komen, jess helemaal uit der plaat ze was echt woedend, logisch natuurlijk wees dan eerlijk! Komt 1 van die jongens van wees nou niet boos ik ben gebeten door me hond en aan de diaree door de titanusprik sorry, maarja dan kan je toch ook niet naar de stad, gelukkig koelde ze weer een beetje in en gingen we weer verder.

Lekker naar de kroeg geweest tot 3 uur dan gaan ze daar dicht, ben ik niet gewent zo vroeg eruit haha. We zijn toen nog even naar een vriend van haar geweest daar nog tot kwart over 6 gezeten en om 7 uur waren we eindelijk eens thuis. Om half 8 eindelijk aan het slapen moeten we er om 12 uur/ half 1 alweer uit er was visite voor haar 'echte' verjaardag.

Het kom erop neer dat ik nu best wel moe ben, maar te wakker om te slapen haha.
Ik was als enigste niet dronken, dus heb me verschrikklijk vermaakt met het uitlachen om hun domme dingen.