Mijn 10 jarige tinkerruintje van ongeveer 1,55m.
Ik ben nog steeds op zoek naar wat informatie over zijn verleden, ik heb nog niet erg veel gevonden dus mocht iemand hem denken te herkennen dan hoor ik het graag. Hieronder wat over zijn verleden! (anders gewoon foto's kijken

Dit weet ik nu:
- Buster had 2 chips toen wij hem kochten, eentje was helaas niet meer uit te lezen.
..
..
- 2002 was hij van een tinkerstal in Limburg (Stoeterij de Ierse Tinker) die hem heeft laten chippen en keuren, heb hier een keuringscertificaat van.
- Hij had hele erge problemen met rijden en volgens hun daar ook al, zij hebben hem voor de kar beleerd
- Bus is naar amsterdam naar het bedrijf karos verkocht
- Die zouden hem ongeveer 2 jaar hebben gehad, tot 2004 ergens dus
- Hij veroorzaakte de grootste bedsrijfschade ooit en werd verkocht naar een handelaar Kloostra
- Volgens Karos zou Kloostra hem weer naar een handelaar verkocht hebben
..
..
- Wij kochten Buster op 3 oktober 2004 bij de Gorterstraat
Ik weet niet of dit klopt:
Verder weet ik nog via een persoon op bokt die een meisje al eerder met Buster geholpen heeft dat hij bij haar ook al zo deed met rijden en dat Buster dus ook nog van een meisje is geweest. Al weet ik niet wanneer dat was.
Ik heb hem zelf bij de Gortherstraat gekocht, die hem, dacht ik, van 2 jongens had gekocht.
Als dit allemaal klopt zou het betekenen dat hij het laatste jaar voordat hij bij mij kwam zowieso 4x is doorverkocht.
Ik vraag me dus af of iemand Buster herkent en nog iets over hem kan vertellen!
Genoeg gekletst

Even 2 recente foto's van mijn lieverdje: