Diaz schreef:Diaz zou ik zo met mijn zoontje op stap durven laten gaan, maar als ik zelf wat onzeker ben laat ze dat merken!
Ik denk dat op zekere hoogte elk paard dat heeft, het blijven gevoelige dieren natuurlijk
Klopt hoor. En alle beesten voelen het fijnloos aan of je gespannen bent of niet.
Hier maar de osteopaat bij Miggs hij houd zijn rug teveel vast misschien zijn dan een gedeelte van de problemen ook opgelost
Zadelpaster dus geweest eeenn... Zadel lag nog perfect, was niets aan. Langs de ene kant ben ik dus wel blij dat ik geen nieuw zadel moet kopen, maar langs de andere kant hadden we dan wel een reden gevonden voor de kreupelheid. Ze zei wel nog eens dat Iowa nogal extreem lange schouders heeft dus als het zadel goed ligt dat de singel nogal redelijk naar achter ligt, misschien dat dit de reden is? Want dan ligt die namelijk wat meer op de ribben ofzo? Zadelpaster zei zelf dat ze het wel raar zou vinden dat ze daar van blokkade zou krijgen en kreupel van zou lopen maar goed heb dus een bananensingel besteld zodat de druk beter verdeeld wordt, wil toch het zekere voor het onzekere nemen dat het zeker goed ligt. Phoe uiteindelijk heeft Iowa wel wat geld gekost deze maand, €20 DA, €40 voor Sarnacuran voor haar jeukende sokjes nog eens te behandelen, €70 osteopaat/DA, €30 zadelpasser en dan die singel €130, eventjes €290 voor eigenlijk nog altijd geen duidelijke reden te hebben wat er nu precies scheelt... Maar hopelijk is het met osteopaat en misschien wel de nieuwe singel opgelost! Binnen 4 à 5 weken gaat osteo dan nog eens komen. En hopelijk kunnen we de rest van 2013 er goed tegenaan!
) dat de oude eigenaresse van Diet dan Liz bovenaan haar lijstje heeft staan? Tenminste, wat ik via fb van haar begrijp
*droomt verder...*

Toen je hem kocht was ie voor Mella herinner ik me 
)
Leuk hoor, een 2e paardje uit mogen zoeken. Stiekem zou ik dat zelf ook wel willen, maar daar hebben we geen tijd genoeg voor....