Leuk poownytje heb je Patrick! ze kan leuk lopen zeg!
Muds
Geplaatst: 04-10-11 14:54
Knappe Bing
Zeker een mooi paardje, Patrick1994
TinkerTom en Silas, mooie foto's hebben jullie gemaakt! En mooie foto van jou op Paradiso, TT
Ziet er erg leuk uit, met Diaz Een halfzusje van haar staat op mijn werk (ons fokproductje) en ze hebben best wat van elkaar weg
Gefeliciteerd fayem!! Anderhalf?! Da's zeker een tank in wording
Mooi paardje, avg. Erg grappig ook, een witte voorpluk en een zwarte voorknie. Zie je niet zoveel
Dat meisje op Tolkien, wat een lol straalt er vanaf Zucht, wat is het toch een sprookjespaard. Bestaat er een kleine kans dat hij ook naar de NSvT HK gaat?
Mac is vandaag extra verwend met snoepjes z'n beste vriend (Fries x Haflinger) natuurlijk ook
DeCobvan
Geplaatst: 04-10-11 17:26
@Muds: jaa hij is van april 2010! dus dat wordt nog wat..
hier nog eentje van zn lieve hoofdje.. het was ook zo warm zondag, ff lekker een dutje..
elliecuijk
Geplaatst: 04-10-11 18:33
Daar zijn we dan weer!wat is kyona toch groot he?die gaat wel boven mama uitgroeien! samen aan de eet!
deze foto's zijn gemaakt door de nieuwe eigenaar van kyona.vreemdgenoeg krijgt zij het wel voor elkaar om ze mooi te fotograveren.ik vindt ze goed gelukt.
vanavond komen ze weer om kyona te helpen poetsen,en knuffelen en bewonderen en.....
De nieuwe kudde.. Na af en toe wat 'ruzie' zijn het nu beste vrienden met z'n allen!
mnkortleve
Geplaatst: 04-10-11 21:49
irisvtzant Mooie kanjer Jack je haar danst rommulus Mooie pics Brave Isa. snowdon Mooi halster _Patrick_ Hij oogt beter stalnijmegen Gefeliciteerd met de kleine TinkerTom Resi_lover Wat een lol Hoop paardjes aan het werk gezien
Muds
Geplaatst: 04-10-11 22:08
Resi_lover schreef:
Hihi, voor welke merrie, Muds?
Nou, ik heb het niet helemaal voor het zeggen, maar Tolkien lijkt me een erg leuk setje samen met Babetje
Maar afgezien daarvan lijkt het me gewoon een hééééle mooie aanwinst!
Lekker 'oer', zo met de volwassen paarden rond de slapende veulens
Knappe nieuwe kudde
Zoë ziet er lekker rond en gezond uit
Wat goed voor Jessie!! En zoonlief op eigen benen
Hihi, de jarige jet heeft echt zo'n grote glunderglimlach op d'r gezicht Prachtige Barbieteugels ook
Mooi kleuterklasje, cobfan. (En wat zitten ze al in het haar!) Wie staat er op de achtergrond achter de blaadjes verstopt?
Heyleigh Baas en paard naar elkaar aan het wijzen
snowdon
Geplaatst: 04-10-11 22:11
Ik weet t, ik weet t, ik weet t wie er achter de blaadjes verstopt zit bij cobfan Heerlijk trio, die grote zwarte Tarzanbeeb (Quinsialyn) is mn favoriet hoor
cobfan
Geplaatst: 04-10-11 22:24
Nou ik weet het ook. Dat is onze Laurenzo.
Zag wel erg leuke foto's voorbij komen van heyleigh en snowdon, moest effe goed kijken anders haal je ze gewoon door elkaar.