Rectificatie; ff of topic sorry Na veel twijfelenen en even rondgevraagd te hebben over de kleur van Quick, het veulen van Bing , blijkt ze toch bruinbont te zijn ipv vosbont. Bij droog worden van haar maantjes zagen we dat ze zwart waren Mij maakt het niets uit vind haar toch wel knap
Morgen zet ik wel droogfoto's
grid
Geplaatst: 06-05-11 15:02
Starjo Gefeliciteerd Ik vond der al een beetje donkere manen hebben voor een vos maar dacht dat zien ze wel als het droog is
wat heeft mac toch een brede kaaklijn sta er iedere keer van te kijken
King is maar een kleintje dan leuk koppie zit erop benieuwd hoe ie er verder uitziet zie ik zo niet zo goed
Hector heeft ook leuk koppie
Erynn al lekker knuffelig
Himesh ziet er goed uit is dat al van na of nog van voor je-weet-wel? Faith leuk meisie
Geweldige tekening Dianne
Diaz lekker op de paddock
Marleen tss durf je wel
Ah de maatjes clover en chanel
Tinkertje gefeliciteerd met je manneke
CP ook hier heel veel sterkte
Heerlijk alert en nieuwsgierig koppie v mijn manneke
jamieblont
Geplaatst: 06-05-11 18:59
Ik kom hier niet heel vaak om foto's te plaatsen, maar hier toch maar even twee foto's van Nappie
En nog eentje samen met de topper!
FireAndIce
Geplaatst: 06-05-11 19:52
Heb jij ook zo'n leuk verzorgpaard? Napoleon is echt cute
@ Nienke, Het gaat toch een stuk makkelijker als ze blijven staan he
tinkert_tje
Geplaatst: 07-05-11 09:14
dees heerlijke puppekind mac ene ori word groot zeg matsje lekker ding is jou rudolph toch ene ooohh nog effe dan heb je een je weet wel paard op stal erbij grid heerlijke foto's van moeder en kind jamieblont leuke foto's nappie is leuk leon wat heerlijk himesh en shiloh weer samen ravotten taggart knappe kels en minstens zo knappe baylyn Zoek schattig die lange haren op zijn buik heeft die van mij nu ook nog Baily12 van harte met lanthe ze ziet er top uit mnkortleve geweldig duo Niene87 aaaah alexis ontgroent maar als het goed is komt er volgend jaar iets heel moois voor terug mamauba ziet er netjes uit
het was hier gisteren heerlijk warm ik heb een lekker ritje gemaakt met mijn kanjer
JPTinkers
Geplaatst: 07-05-11 09:51
Bandit is gister weer pappa geworden
Caithlin of the charming stable
tinkert_tje
Geplaatst: 07-05-11 09:58
ahhh wat een skeetje hihi die eerste foto van harte met je kleinkind joella