O wat komen hier toch veel heerlijke foto's voorbij de ene nog mooier/ leuker dan de andere en ook nog steeds "nieuwe" tinkers die ik tenminste verder nog niet gezien had op bokt
Bokker Resi_lover heeft erg mooie foto's van Sayla gemaakt, die ik graag wil showen Kan bijna niet kiezen welke 2 ik hier zal laten zien
Mijn meissie
unicum ik sta zelf bijna nooit op een foto
grrr
Geplaatst: 15-07-10 21:30
En Lois heeft ook al zulke mooie foto's van onze paarden gemaakt...
En we gebruiken alles voor schriktraining : hier de lange plastiek van de hooiwikkel die door de wind wordt meegenomen. Plastiek kende hij al maar dit ...
ellepel
Geplaatst: 16-07-10 08:22
fayah nog een keertje op de foto
Lucy_1
Geplaatst: 16-07-10 08:32
Fayah..... Strikkie erom en afleveren hier alstublieft
Mooi veulen Sharianne... Knappe Say! Bij Rosant ook al zoveel vliegen! Mooie meiden van Leon. Ze zien er super uit! Leuke groepsfoto
ellepel
Geplaatst: 16-07-10 08:36
haha,dat kan want fayah is te koop
shar_ianne
Geplaatst: 16-07-10 10:34
grid schreef:
idd een echte Benson denkt er ineens aan dat Gryff daar stond toen ik met Say kwam...
Haha jaa dat klopt! Ze heeft er nog best een tijd gestaan. Iedere keer weer even naar huis, weer even naar Ees.
Vandaag is Flynn jarig, hij is drie jaar geworden. Hiep hiep hoera! Samen met zijn mams en vriendin en bijrijdster Tessel (Zwartwitje) dit heugelijke feit gevierd:
Ziet er goed uit Pel! Ze zijn echt een leuk team! Binnenkort ook Gammie foto's???
Flynn echt een grote jongen! Wat een leuk dier is het ook
Neev in een drafje
Tinkermuts
Geplaatst: 16-07-10 13:53
njammie fayah, mooi donker ook
flynn gefeliciteeeeeeeeerd
nevi is mooi
Kiekeboe
eindelijk weer een x fotoos van mn kleine grote man, met dank aan eva, eigenaresse van zn grote broer jameson. ik geloof dat ie alleen als paar dagen oud in dit topic heeft gestaan ,ow ja, dat gewei heeft ie niet van zn pap haha, denk dat mam stiekum vreemd gegaan is met een muildier