ik heb altijd al gezegt dat ik geen kinderen wilde... daar stond ik 1000 % achter maar je gaat op een gegeven moment gesprekken krijgen met je vriend en met ouders en vrienden en die zetten je wel aan het denken...
Maar ik wil gewoon nog lekker even gaan genieten....en kinderen komen er heus wel.... en als ze van je eigen zijn is het alweer zo'n ander verhaal
Maar mijn vriend had het liefste dat ik er nu al eentje had en nu weer zwanger zou zijn haha
Idd precies andersom (hetzelfde als Trouwen) Normaal zit de viendin te wachten en te wachten en hints te geven en de mannen willen maar niet maar bij mij is het echt niet zo pfff heb al veel te veel gezien van huwlijken die kapot zijn gegaan
timokyana
Geplaatst: 08-01-10 14:39
hallo allemaal ben ik weer Ga zo even bijlezen vanaf 54, ben ik wel even zoet mee denk ik Hier gaat het met lou wel wat beter,maar vanmorgen stond kyaan met een dik warm achterbeen. veearts er weer bij, ontsteking en 2x dgs antibiotica.Ben er maar druk mee zo.
Hier iemand met een tandartsfobie, vind het helemaal niets, ze doen me alleen maar pijn
hier zijn alle 4 mijn verstandskiezen eruit gehaald door de kaakchirurg in het ziekenhuis, pijn viel mee alleen je mond zover open doen deed zeer. mondhoeken waren er van gesprongen,was au.
Zou het liefst bij de tandarts onder narcose gaan
bailey
auto is niet mijn ding,zou het niet lang volhouden bij mij
heb ook het boek van paul de vries, heel veel aan gehad toen mijn maiden voor het eerst drachtig was. een aanrader!
ik verzuip in de paardenboeken en wil er alleen nog maar meer. Heb nog een hele verlanglijst. vind het zonde ze te verkopen lees ze graag een aantal keer.
manouke beterschap voor je nijn!
mooie winterse plaatjes van mirjam
petra koud, niet ziek worden he meis
reddingsactie gister ook gezien op sbs6, vind het echt een topbaas zeg, kreeg er kippevel van.Gelukkig beide gered.
joyce moet rap naar de dokter
eva lekker op vakantie naar france van de zomer heerlijk land!
tv heel veel sterkte, verlies van je maatje is vast heel zwaar hoop dat het hier nog heel lang mag duren..
nathalie wat een mooi kalf zeg, vind ze altijd zo lief als ze zo klein zijn.
Eevee
Geplaatst: 08-01-10 15:11
Goedenmiddag
Ik ben alweer wakker pfff heb maar 4 1/2 uur geslapen, hopelijk kan ik vanavond nog even slapen, want anders wordt het erg zwaar vannacht.
Cecile dikke meid.....vreselijk om een dier in te laten slapen en dan helemaal als ze zo reageert Niet teveel aan die k*t ex denken hoor, nergens voor nodig zeker niet als ik lees dat je vriend al kinderen wil.
Maartje beterschap
Mooie sneeuwfoto's en wat een heerlijk kalf
Ik ga mijn kerstboom maar eens opruimen heb er eindelijk tijd voor
M_D_H
Geplaatst: 08-01-10 15:13
zo hallo... zitten wel al op pagina 66... dat gaat hard zeg
kom net uit school... en heb nu al besloten dat die ovchip kaart de grootste ramp is die ze ooit konden bedenken... dat kunnen ook alleen maar mensen bedenken die zelf nooit met het ov gaan...
en nu ga ik proberen al die bladzijdes bij te lezen... onder voorwaarde dat jullie er niks meer bijschrijven tot ik bijgelezen ben... anders blijf ik bezig met lezen
M_D_H
Geplaatst: 08-01-10 15:14
grapje
Trea
Geplaatst: 08-01-10 15:15
Tjee ben ik net een heel verhaal aan het typen weg bokt
Nou er is dus weer veel te veel geklets om het bij te houden, ik heb het druk met werk volgende week is de vakantiebeurs (ik sta er dinsdag de hele dag)
Toch nog ff reageren; Tandarts mij krijg je die stoel niet meer in
Cecile bij twijfel echt niet aan beginnen, jullie hebben nog de tijd. En naar dromen gewoon over praten met je vriend en sterkte met het verlies van jullie maatje
Whow mooi kalfje laat John die foto maar niet zien
Joyce toch maar naar de dokter, heel verstandig meid
Mooie foto's van Anita's Tinkies
Grid die twijfels of ze Shay wel weer weg wil brengen. Is er geen hengst na keuze in de buurt kun je haar als het eitje op knappen staat weg brengen, heeft een vriendin van mij 2x met haar merrie gedaan en beide keren na 1x dekken drachtig. Merrie gelijk laten dekken bij aankomst en de merrie gewoon gelijk weer mee naar huis genomen.
Toch nog ff de beloofde foto's van de poging tot sleeën met Hobje
Hobje die nog helemaal verschrikt staat te staren naar die rare slee
John die laat zien dat die slee niet eng is en hoe je die moet trekken
Ik heb nog geen idee hoe ik filmpjes hier op bokt krijg.
Nou morgen komt de paarden tandarts op stal (daar ben ik lekker niet bang voor ), ik ben heel benieuwd hoe dat gaat. Ik zie het al helemaal voor me al die grote paarden heel relaxed en Hobje die gaat staan stuiteren.
M_D_H
Geplaatst: 08-01-10 15:18
tinkervlot... sterkte met het verlies van je hond... het is nooit prettig om afscheid te moeten nemen van een iemand/dier wat je met zoveel liefde verzorgt hebt... en zeker neit als ze zelf nog helemaal niet weg willen van deze wereld...
ik heb net met mijn grote mond weer dingen er uitgeflapt voor ik kon nadenken... resultaat een kwade vriendin... en een deur midden in me snufferd :S maar ik snap der wel...
Nou de kleine is er nog niet. Dus we wachten maar weer af of het vandaag komt
Ga nu even bijlezen
grid
Geplaatst: 08-01-10 15:58
Maartje bij jou was natuurlijk nog erger ze was al dragend en toen ineens verwerping van een 2ling
Britta ik vind Benson ook erg leuk maar ik wil ZO graag nog een vos(bonte) en Ja ja ik weet het een goed paard heeft geen kleur... maarja als ik kan "kiezen"
TK nu kyaan dik been
Nathalie lief kalfje en heerlijke sneeuwfoto's
MDH last van OVchipkaart en flap uit naar vriendin geweest snel weer goedmaken
Trea vorig jaar heb ik ook steeds weggebracht op verwachte eisprong, maar dan dus wel laten staan tot ei weg was soms 1 dag soms 3 en hobje
Joyce succes bij Dok!
en Chantal nog aan het wachten...
Cecile Als je er zelf maar 100% achter staat als je er wel voor kiest Mijn vriendin wilde dus ook 1000% zeker dat geen kids... vervolgens vriend die heel graag wilde ook gesprekken en die wilde bv geen "oude" vader worden en ook familie die lopen te "miepen" dat ze wel kleinkinderen willen... en toen ineens wilde ze ook geen oude moeder zijn en aangezien ze "al" 28 was had ze zoiets van dan kunnen we het nu wel meteen doen... (kenden elkaar net 1 jr) Maar ik zag tijdens en ook na haar zwangerschap toch dat het bij haar anders liep dan bij mensen die graag kinderen wilden (de zogenaamde "moedergevoelens")... en ook nu vind ze haar veel sneller "een last" en zie je soms helaas ook neiging tot zelfde opmerkingen als haar ma (die dus vaker recht in gezicht van kids heeft geroepen ik wilde helemaal geen kinderen) maar tot nu toe houdt ze zich in en ook blijft ze voor haar thuis e.d. maar toch Merk in alles dat ze er toen dus blijkbaar toch niet 100% achter stond en nu wordt kind daar de dupe van... en dat is dus ook weer net 1 vd redenen dat ik geen kinderen wil totdat ik 100% zeker weet dat ik ze wel wil O ja en ouders/ schoonouders/ familie moeten hun mond houden "is jou lijf jou leven" O ja en ik zeg ook regelmatig we zijn toch nog niet getrouwd (wat we ook niet van plan zijn maar is goed excuus toch )
Heb net 2 spijkerbroeken gescoord zelfde die ik tijdje terug gekocht had, maar die hadden ze nu in 2 andere kleuren dus kopen
Chanel_
Geplaatst: 08-01-10 16:04
Ben benieuwd naar de fotoshoot foto's morgen Carola
Cecille proberen niet aan haar te denken. Hij is nu van jou. sterkte me verlies van de hond
Nienke, vervelend dat je met de fiets naar school moest Hier rijd gelukkig wel alles,alleen is het spekglad
Succes Joyce bij de dokter, hopen dat ze iets kunnen vinden
Marleen, druk bezig geweest vanmorgen met mesten zo lekker rijden daarna weer mesten
Grid, twijfels wel geen veulen bij Say Gewoon heel goed nadenken. Welke hengst had je ookalweer uitgekozen?
Beterschap Maartje
Nathalie, mooie foto's van Balou Wat een appart kalfje zeg
Eefje weinig geslapen
Hobje Morgen tandarts voor de paardjes
Grid 2 spijkerbroeken gekocht
Laatst bijgewerkt door Chanel_ op 08-01-10 16:09, in het totaal 1 keer bewerkt
Grid: Nee dat zou ik nooit willen doe het ook echt alleen als ik er 100 % achter staat........ en het lijkt me van mijzelf wel super leuk maar nu gewoon nog niet... heb nog veel te veel plannen haha
Even niet bijgelezen, zit een beetje met de handen in het haar. Jessie heeft een flinke kale plek op haar rug, Flynn begint nou ook. Hele verhaal staat hier: [MD] Haar/huidverlies door gebruik Eprinex Pour On? Iemand hier een idee?
grid
Geplaatst: 08-01-10 16:37
Chantal vorig jaar had ik Rocky Mountain gekozen wat ik nu doe dus geen idee
Cecile goed zo meid! idd nog tijd zat
Berdien klinkt idd toch wel als reactie op Eprinex had je het verdund of onverdund? meestal als huid loslaat is iets "te sterk"/ branderig geweest, maar als het eronder netjes en niet rood eruit ziet dan groeit er vanzelf weer haar op en is er straks niks meer van te zien