Hey bij mij staat dat agouti nog wordt nagestuurd en hier zie ik wel agouti bekend staan? Was daar nu net naar nieuwsgierig Lotus draagt geen vos, da's de eerste bij ons Yes Maar ook weer heterozygoot bont...
Bontfactor Sabino is herkenbaar aan verticale witte plekken die naar boven lopen, stekelharigheid, buikvlekken. Een mutatie is gevonden voor een type Sabino patroon, dit type heeft men Sabino1 genoemd omdat het niet in ieder Sabino bont paard aanwezig is. De Sabino1 factor kent de volgende uitslagen. N/N - Het paard is geen drager van de Sabino1 mutatie. N/SB1 - Eén kopie van de Sabino1 mutatie is aangetoond. Typische kenmerken van het paard kunnen zijn twee of meer witte benen, een vlek of meerdere vlekken op de onderkant van de buik, achter de elleboog of op de borst. SB1/SB1 - Twee kopieën van de Sabino1 mutatie zijn aangetoond. Volledig of bijna volledig wit fenotype.
Muds
Geplaatst: 03-07-10 22:38
Julian, Elisabeth heeft toch ook NSB1?
Gaaf zo die kleuruitslagen. Ben best nieuwsgierig naar de uitslag van Pia, Mero. Je had laatst een foto geplaatst en ze heeft een intrigerend kleurtje
julian
Geplaatst: 04-07-10 00:36
Elisabeth is nSb1
cobfan
Geplaatst: 04-07-10 22:03
Dit is onze Goldy. Het is wel een wat oudere foto want het is heel erg moeilijk om deze zeer lieve dame met haar geheel beige/witte kleur schoon op de foto te krijgen. En deze bijzonder gekleurde dame is gedekt door onze jonge kanjer Tarzan. Doormiddel van dezelfde kleurentest is gebleken dat hij de mooie kleur Black Rabicano heeft.
Shayla
Geplaatst: 04-07-10 23:14
Edit .... dom dementerend blondje in de bocht
Hier trouwens de resultaten van die van mij :
Brenna van de Bonte Hoeve
Agouti-factor: a/a
Vos-factor: wordt nog nagestuurd
Schimmel-factor: N/N
Silver-factor: N/N
Pearl-factor: N/N
Tobiano-factor: N/N
Overo Lethal White factor: N/N
Sabino 1: N/N
Jelani’s Bowen
Agouti-factor: a/a
Vos-factor: E/E
Tobiano-factor: N/TO
Shayla Vegilin van Claerbergen
Agouti-factor: A/a
Vos-factor: E/E
Tobiano-factor: N/TO
Dus bij Shay zou er zowaar een effen kleurige uit kunnen komen Zou wel een verrassing zijn na al die pepermuntjes Bestaat er eigenlijk ook een kleurentest op Splashed White ?
Laatst bijgewerkt door Shayla op 04-07-10 23:32, in het totaal 1 keer bewerkt
wanneer is de volgende lichting? ik kreeg vanmorgen zo een heugelijk mailtje dat ik toch beter een dekbewijs zou hebben (hetgene de hengstenhouder nog altijd niet wil uitschrijven), dus ik heb zo het vermoeden dat de vaderschapstest nog niet gedaan geweest is.
ik bel vanmiddag voor meer uitleg, maar ik vrees dus dat ik het zelf zal moeten regelen.