als ik bedenk dat ik 3 dagen weg ben, het eventueel kan regenen, en ik oa een cross ga rijden waar ik geen wit bij ga aandoen..
dan tikt het toch behoorlijk snel aan met kleding en spullen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MichelR schreef:Bij ons staat ook de caravan weer voor.
Hermien en Carlos zijn ook weer aan het trainen. We kregen twee mailtjes die ik jullie deels niet wilde onthouden (uiteraard met toestemming van Hermien):
Wij,Alex,Hermien en Carlos willen wel meeeten met de pannekoeken.Wij hebben wel een pan geen gas.Ook zullen wij stroop meenemen( houd Carlos van).
Eindelijk zijn wij weer aan het trainen.
Carlos had de weke delen achter bij zijn buik overstrekt.Hij liep steeds nog niet goed.Waren nog de naweeen van de val in september.En hadden een paar concoursen weer afgezegd.De stand staat nog steeds op 7 winstpunten.Maar eens halen we de 15.Martine Burgers is langs geweest en het gaat nu een heel stuk beter.Carlos was aan de vakantie gewend en heeft dan ook behoorlijk praatjes nu er weer echt gewerkt moet worden.
Heb zijn zwembroek en zonnebrand verstopt.Die krijgt hij weer terug als hij wat beter oplet.Trouwens insmeren kan hij ook niet bij zichzelf.Je kunt precies zien wat hij wel en niet heeft ingesmeerd.Hij heeft overal bruine vlekken
Hoe heet die jury die in september heeft gejureerd?Het was een wat oudere mevrouw.
Ik zou vrijdag wel mee willen doen,maar ben bang dat het dan weer teveel wordt in 1x.
en:
Het is een soort van kneuzing.Carlos heeft met de val in September een soort van spagaat gemaakt.Met de achterbenen uitelkaar.Maar bij mensen kan dat ook wel een paar maanden duren voordat het weer wat beter wordt.Carlos vroeg aan mij:"Zou ik op ballet mogen,de spagaat beheers ik nu .Maar wel graag bij de ballerina's van het zwanenmeer". Wij zijn nu aan het trainen en het gaat weer goed.Nee niet met de ballet,maar de dressuur in een wedstrijdring.Ballet doet hij maar in zijn eigen vrije tijd.Morgen start ik in Westervoort.Wij doen ons best.
Lowara schreef:succes Marjolein!
@ Melanie: dat is knap l*ullig dan? wel goed dat je alle coupons nog hebt, heb je in ieder geval bewijs.
Hier juist andersom;
nog nooit een officieel spingparkours uitgesprongen,maar heb wel 2 winstpunten volgens het KNHS