Wat een gaaf kleurtje heft Fosco, dat zou je niet zeggen op de foto waarop ie een week oud is.
ikkebenmar
Geplaatst: 05-11-09 20:19
Hier ook een vergelijking:
De aankomstdag:
En nu:
s_loves_p
Geplaatst: 05-11-09 20:26
wow wat een verschil!
ze ziet er nu duidelijk gelukkiger uit. en wat is ze mooi geworden! op de eerste foto zie je het niet zo goed maar op de tweede foto zie je wel hoe mooi ze eigenlijk is! (of is het hij ) verder zie ook wel heel veel mooie tinkertjes!!
ikkebenmar
Geplaatst: 05-11-09 20:32
een hij ja.... Hij is zeker heel erg veranderd!! Als ik de foto's terug zie herken ik hem bijna niet meer. Zijn manen zijn in 2 jaar tijd ook meer dan 2 keer zo lang geworden geloof ik...
Inderdaad echt wat een verschillen, mijn opa zei tegen mij je moet hem alleen het de eerste week, eerste jaar bekijken en dan pas weer met drie en daar heeft hij wel gelijk in volgens mij!
zo grappig toen Troy geboren werd zei iedereen tegen mij owww wat speciaal een zwarte tinker met alleen witte voetjes, en ik zie tegenwoordig zoveel foto's van zwarte tinkers met witte voetjes!!
Stephannie7
Geplaatst: 06-11-09 13:12
Ja klopt. Maarja er zijn nu nog maar weinig kleuren die niet voorkomen bij tinkers. Wel leuk die variatie