heb gelukkig wel iets heel erg leuks ook! Peet had het al verteld, maar Whis gaat gedurende anderhalf à 2 jaar uit logeren bij mij!! Buiten dat ik er een geweldig gaaf verzorgpaardje aan krijg, mag k ook een mooie hengst voor haar uitkiezen! En nee, dat wordt niet mijn eigenste
Wat leuk dat whis bij jou komt te staan Dianne, en voor Peet natuurlijk ook. Het is echt een perfecte oplossing. Welke hengsten had je in gedachten voor haar?
1 daarvan is Drum. Het type wat ik graag zou willen fokken. Geen verbetering qua gangen (whis haar gangen zijn ook niet optimaal), maar wel precies wat ik zoek qua type en karakter.
De ander is Ryon O'Malley. Hij springt er voor mij nog steeds uit qua uitstraling, gangen en karakter. De rug is iets week van Ryon, maar dat heeft hij nog NOOIT doorvererfd en Whis haar rug is goed. Wel heeft Ryon die mooie ronde reet die ik zoek en die hij ook vererft
En ik heb ook nog 2 mooie cobs op de reserve lijst staan....
Bah, bah! Wat een weer! Ga denk ik mezelf maar eens nuttig maken het huis een beetje aan kant maken! Soppen, zuigen, dweilen! Normaal niet zo'n zin maar ja, wat moet ik anders.....
Ik lees iets over een vlo in een vest en een nieuwe kletser, gezellig! Ryon zou ik zelf niet op Jessie doen ivm zijn rug, en haar rug is ook niet de beste die er rond loopt. Drum staat zéker op mijn verlanglijstje, dat is ook het type wat ik hoop te fokken
Druk weekend gehad, vriendin op bezoek gehad. Ben dus ook absoluut niet bij gelezen, 20 blz waren net wat te veel
Les ging ZO goed! Jessie was los in haar rug, en sjouwen! was wel een zwaar half uurtje, we moesten echt stevig aan de bak. Maar zo fijn om haar zo onder je te voelen bewegen. We hebben nog een lange weg te gaan, maar het kraken heeft zeker geholpen. Gisteren wezen verven in Arnhem, de kamer van mijn vriendin moest een nieuw kleurtje. Heb een nieuw talent ontdekt Nog gezellig wezen eten, geslaagd weekend dus!
Alleen blijkt dat mijn sigma lens niet compatible is met mijn canon, dus er moet een nieuwe lens komen. Net een flink overleg gehad met Eline hier op Bokt, en we zijn eruit gekomen dat ik voor de kitlens ga, en daarbij een 30-700mm. Maar goed dat de AH vandaag betaalt en ik binnenkort jarig ben
Berdien lekker gelesd jammer van de lens maar nu dus nieuwe
en Boncho bij gebrek aan goed weer poetsen/ dweilen e.d. voor mij is dat juist een moment om het niet te doen john loopt alles toch meteen weer vuil met natte werkschoenen dat het de moeite niet is
Ah teuntje al 2 hengsten in gedachten (en 2 reserve), vind Drum op 1 of andere manier erg goed bij jou passen Ryon had ik dan eigenlijk weer niet verwacht
Volgens mij is iedereen vd planning/ voorbereiding op vakantie op mijn werk, want krijg helemaal geen opdrachten/ mails of zo binnen ERG rustig --> had al gecheckt of e-mail het misschien niet deed maar die werkt prima dus denk gewoon niemand aanwezig
Anne Marie hoopt vrij te krijgen in Augustus. Dus het is nog niet zeker wanneer we gaan. Een vriendin van haar woont daar, dus daar wilde we een dagje langs. Maar we willen vooral lekker rondtrekken daar. Verschillende dingen zien, en geen vastigheid over waar we moeten slapen.