boetes eh mijn duurste was 140 euries ik reed al 80 (geen kip op de weg en over een paar honderd meter was het toch al 80) dus dat was al au ik heb geloof ik nu 5 boetes en wat ongelukken gehad in de bijna 7 jaar dat ik rij
nou de schoonmaak lukt aardig er zijn al wat dingetjes gesneuveld ( ssssssstttt !!!! ) kom hier en daar ook wat dingetjes tegen waar bij de gedachte bah tebinnen schiet dus het was ook brood nodig dat er weer eens grondig een doek (met bleek dettol en andere agresieve schonmaak middelen) doorheen werd gehaald
Duurste boete dat was nog in guldentijd reed 111 waar 80 was toegestaan , maar was echt zo'n lege weg waar je zowiezo makkelijk 100 kon Bedrag weet ik niet meer precies maar was nog student dus rib uit mijn lijf --> wat geresulteerd heeft dat ik er wel op let dat ik niet meer dan 20 km (op de teller) te hard rij , da's nog beetje betaalbaar zit nog altijd afwijking in teller en dan nog aftrek
Ongeluk gelukkig nog nooit gehad (nu 8 jr mijn rijbewijs) wel paar keer echt GOED moeten remmen pff dan schrik je ook wel ff ..
Maya lijkt dus wel mijn rijstijl, alleen soms op snelweg (als t niet druk is natuurlijk) iets harder maar ik ben geen dauwer of stresser schiet het niet op dan schiet het niet op en sukkel ik idd ook gewoon achter de vrachtwagens aan/ met de stroom mee
ZJ --> succes met alleen opstappen (lukt je wel!!!) heerlijk weer om te rijden
Rom druk aan het poetsen was nodig
hebben meevaller met gas/ electra €400 teveel voorschot betaald (komt denk omdat we kozijnen vervangen hebben )
nou op stappen is gelukt. Rijden ging ook wel, behalve de laatste 5 minuten. Ben er afgevallen, hij schrok van opvliegende eenden. Dit was weer de eerste keer sinds een jaar of 10 dat ik eraf gevallen ben. Mijn enkel werkt niet meer zoals het hoort, mijn boven been is onvelt, en mijn hoofdstaat op ontploffen.
vrachtwagens blijf ik niet achter hangen (kost me me m'n motorkap allemaal steenslag ) mee valler met electra dat is altijd beter schoonmaken doe ik zo af en toe graag hier in huis dan is er meer kans op dat er iets "perongeluk" stuk gaat zoals de al 6 jaar openstaande citroen jenever
have fun prada
janet dat is niet mooi maar je bent wel goed terug gekomen gelukkig dit is wel iets wat iedereen kan overkomen alleen balen dat het nou net jou moet overkomen
Laatst bijgewerkt door rommulus op 28-02-08 16:07, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik ben wel geschrokken, maar stap zo weer op ziggy. Het is niet zijn schuld. Er vlogen eende op uit het water. De eerste ging het goed, de tweede keer ook, maar toen de eenden voor de derde keer opvlogen ging het mis. Hij steigerde en galopeerde weg, ik viel er af. Ziggy draaide zich om en liep weer terug naar mij toe.
Ik ga zo naar de dokter, kan niet meer op mijn voet staan. wilco brengt me daar heen, maar die moet eerst nog van zijn werk af komen.
rommulus
idd ik weet niet of sil dat zou doen 123 ik denk dat als ie niet te hard gaat en er geen paarden in de buurd zijn wel doet maar anders andere paarden opzoekt ofzo
Rom ik ook alleen op snelweg met file, want dan rijdt het daar tenminste fatsoenlijk en meestal ben je ook nog sneller steenslag nog nooit wat van gemerkt onze kap ziet er nog steeds goed uit
Grr weer balen in voorraad en deuren afgeschilderd vanavond uiteten
Janet gelukkig niet bang geworden stoute eenden nu niet op voet kunnen staan idd succes bij dokter! en idd lief dat ie terug kwam
Nu ff tv kijken en dan eten koken
rommulus
zelfs dan rij ik niet graag achter of tussen vrachtwagens mijn motorkap heeft helaas al heel wat dikke putten en mijn vorigjaar gespoten bumper en skirts hebben ook al de nodige putten helaas dus ik mag komend jaar weer aan de gang
ik ben even aan het wachte op vaders het is boodchappendag dus zodra hij terug is gaan we direct door