De oogfoto's zijn ook erg mooi
,die heb ik niet,ik heb wel een leukespringfoto van gisteren.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
,die heb ik niet,ik heb wel een leuke
snowdon schreef:Cayusejuhh schreef:is dat Mike van Leonoor geweest is??? die heb jij toch gekocht?
In haar profiel staan zowel een Benton als een Mike (en nog wel meer), dus ik neem aan dat het niet Mike is op de foto.. maar Benton
ik ga toch niet eerst alle profielen doorspitten voor ik ga posten
schatje

snowdon schreef:snap ik
maar ik kon me zoiets herinneren, dus checkte haar profiel en antwoorde maar alvast voor kinsealy
snowdon schreef:Cayusejuhh schreef:is dat Mike van Leonoor geweest is??? die heb jij toch gekocht?
In haar profiel staan zowel een Benton als een Mike (en nog wel meer), dus ik neem aan dat het niet Mike is op de foto.. maar Benton
)
? Trice schreef:Leuke springfoto!
Op hoeveel staat ie daar ongeveer?

Biancaa schreef:gaan we nou oogjes neerzetten?
Ik vond die foto van Pallieter zooooo lief Heb je die ook als kerstfoto gebruikt? Anders mag je hem ook wel naar mij sturen
Das een lekker ding!
Biancaa schreef:En voor Cassandra, heb jij Keltic weleens in het echt gezien? Noa is namelijk ook van hem drachtig en verwacht in april haar veulentje.
alleen vanaf foto's. Maar daarvan kan ik wel duidelijk zien dat Raven zn koppie (met name zn oogjes) van zn pa heeft en zeker ook zn schofthoogte. Hij is nu al iets van 1.50m terwijl zijn moeder maar 1.45m is. 
en die heb ik wel op foto, maar niet online 

leuk!
Biancaa schreef:
Mijn excuses voor Calanddra (ik had je naam verkeerd zag ik)
gebeurt wel vaker, naja, met zo'n naam vraag je er ook om
kinsealy schreef:Kreeg vanavond toevallig deze super leuke speelfoto van Mike
[img]http://i5.pbase.com/o6/23/686623/1/71892240.HbP0Yiuz.Mikespelen.jpg[img]
hoor, dat is Mike
Hij ziet er heerlijk (modderig) uit!